Schönste Sportlerin?
-
- Erfahrener Benutzer
schönheit liegt im aug vom betrachter und gschmäcker sind bekanntlich verschiede.Balisto hat geschrieben:Mit dieser Meinung wirst du so ziemlich alleine da stehen...
Sorry, aber was hat hier Götschl verloren.![]()
willsch jo wohl nid bestritte dass d'renate götschl eini vo de schönschte sportlerinne isch? sie isch guet proportioniert, het e hübsches, natürlichs gsicht und - was vielne junge tusse fehlt - sexappeal
[CENTER]PRO Zoua
CONTRA Steinhöfer[/CENTER]
CONTRA Steinhöfer[/CENTER]
Doch, das tue ich. So viel Goodwill kann ich gar nicht aufbringen, um die überhauptPioneer hat geschrieben:willsch jo wohl nid bestritte dass d'renate götschl eini vo de schönschte sportlerinne isch?
mit der Kategorie "Schönste Sportlerin" in Verbindung zu bringen. Aber lassen wir es
dabei, Geschmäcker sind wie gesagt verschieden.
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- caicedo_interkontinental
- Neuer Benutzer
Doppelchnopf hat geschrieben:sarah meier

(Für diesen Thread komplett irrelevante Bemerkung: Aber nur solange sie den Mund nicht öffnet :eek

Die Bilder von der Goetschl beweisen nur mal wieder: Helm und Skibrille sind bei denen nicht damit sie besser und sicherer fahren, sondern damit man als Zuschauer das Gesicht nicht anschauen muss

- Domingo
- Erfahrener Benutzer
diä 2ti vo rächts isch jo no härzig würd i säge, aber wieso stellsch du so ä Bild do ihne, Threadtitel au gläse?dr poet hat geschrieben:mir hän jo ganz hübschi kunschtturnerinne...![]()
wääähhh

Odr hän jetzt weg em Pioneer alli sGfühl es herscht Narrefreiheit?

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- Neuer Benutzer
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
Maurizia Cacciatori vo Foppapedretti Bergamo... ich post die jetzt Mol, wenn mer scho bi Volleyballerinne sin (ha die drei Mol in Basel spiele seh > Volley International...isch aber mittlerwiile scho ca. 10 Joor här)...e sau Katz, miner Meinig noch... 

FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
- seth
- Erfahrener Benutzer
eidüttig d katarina witt...
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- seth
- Erfahrener Benutzer
bi mir nit nur jugendzytPatzer hat geschrieben:word! wichsvorlage meiner jugendzeit![]()

edit: no paar anderi bilder
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
- drummerbhoy
- Erfahrener Benutzer
- alter sack
- Erfahrener Benutzer
- alter sack
- Erfahrener Benutzer
- seth
- Erfahrener Benutzer
örjan berg hat geschrieben:Allison Stokke:

- Neuer Benutzer
Allison Stokke
gits do scho e fanclub vo ihre?!? 

es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
-
- Erfahrener Benutzer