Excel frage
Excel frage
Wo sinn d Excel-Expärte?
Gits e Möglichkeit, d Farb vo ere Zahl automatisch z verändere, sobald d Zahl sich veränderet?
Konkret: Ich ha e Summe us divärse Zahle. Die isch z.Z. positiv und wird grien azeigt. Sobald die Zahl <0 wird, sötti die automatisch rot wärde.
Goht das überhaupt? Und wenn jo, wie muess d Formle definiert si?
Gits e Möglichkeit, d Farb vo ere Zahl automatisch z verändere, sobald d Zahl sich veränderet?
Konkret: Ich ha e Summe us divärse Zahle. Die isch z.Z. positiv und wird grien azeigt. Sobald die Zahl <0 wird, sötti die automatisch rot wärde.
Formatbaasel hat geschrieben:Wo sinn d Excel-Expärte?
Zahlen
Und denn eifach halt uff die Zahl drucke, wo im Negativbereich rot isch
Voilà!
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
ja det geht!baasel hat geschrieben:Wo sinn d Excel-Expärte?
format... bedingte formatierung... denn chasch ussueche
-
- Erfahrener Benutzer
git vo mir nur halbpatzigi antworte...ha s jo scho nid fertig brocht e suuberi tabelle do ine z stelle...sorrybaasel hat geschrieben:das goht aber nur mit dr Zällefarb und nit mit dr Schriffarb. Oder ha ich do e Knopf nonig gfunde?
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="baasel"]das goht aber nur mit dr Zällefarb und nit mit dr Schriffarb. Oder ha ich do e Knopf nonig gfunde?
Edit: ha s grad gfunde! Härzlige dangg. Do cha dr Cheffe grad wieder emol grossi Auge mache. Auf jetzt zur Lohnerhöhig ]Wo arbeitest denn du, eine Excel-Zelle formatieren und schon gibts Lohnerhöhung ?
Bei euch würde ich reich ....
Edit: ha s grad gfunde! Härzlige dangg. Do cha dr Cheffe grad wieder emol grossi Auge mache. Auf jetzt zur Lohnerhöhig ]Wo arbeitest denn du, eine Excel-Zelle formatieren und schon gibts Lohnerhöhung ?
-
- Erfahrener Benutzer
sag nüt gopferdooria, mit dene 7fach-Doku-Vrknüpfige mit automatischer Johresusswärtig und monatlicher Aapassig vo dr grafische Darstellig etc. etc. wär y glaub dört zem Millionär worde!!! (und das isch nur e "glains" vo no rächt schwierige Projäggt gsy)Kawa hat geschrieben:Wo arbeitest denn du, eine Excel-Zelle formatieren und schon gibts Lohnerhöhung ?
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]
-
- Benutzer
Format
bedingte formatiereung
Bedingung 1 eingeben anschliessend auf Format und die Farbe auswählen
du kannst auch mehrere Bedingungen mit verschiedenen Formaten machen
Beispiel:
Formatierung 1:
Wert liegt zwischen 1 und 100 Farbe Grün
Formatierung 2:
Wert liegt zwischen 101 und 200 Farbe Blau
Formatierung 3:
Wert liegt über 201 Farbe Rot
hoffe du hast dies gemeint
bedingte formatiereung
Bedingung 1 eingeben anschliessend auf Format und die Farbe auswählen

du kannst auch mehrere Bedingungen mit verschiedenen Formaten machen
Beispiel:
Formatierung 1:
Wert liegt zwischen 1 und 100 Farbe Grün
Formatierung 2:
Wert liegt zwischen 101 und 200 Farbe Blau
Formatierung 3:
Wert liegt über 201 Farbe Rot
hoffe du hast dies gemeint
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
Buchstaben zählen
Hallo!
Ich ha es problem mit em excel! Ich mach d Arbetszyterfassig mit em excel. Jetzt hei mir in dr spalte "B" Buchstabe für Frei, und Feriedaag. Also quasi stot an gwüssne dääg X (Frei) oder F (Ferie). Unde söts mir automatisch zämezelle wieviel dääg ich es X ha und im fäld näbedra wieviel dääg ich e F han... kenn do eine e gueti formle???
Thx
Ich ha es problem mit em excel! Ich mach d Arbetszyterfassig mit em excel. Jetzt hei mir in dr spalte "B" Buchstabe für Frei, und Feriedaag. Also quasi stot an gwüssne dääg X (Frei) oder F (Ferie). Unde söts mir automatisch zämezelle wieviel dääg ich es X ha und im fäld näbedra wieviel dääg ich e F han... kenn do eine e gueti formle???
Thx
Kämpfe Basel
- schnauz
- Erfahrener Benutzer
baue eine hilfspalte zb. spalte x mit formel =wenn(B4="X";1;0) und zähle alle 1 zusammen.Gone to Mac hat geschrieben:Hallo!
Thx
dito für F neue spalte =wenn(b4="F";1;0)
.
es git nit scheeners uf dr Welt ,
als dr FCB und schwizer Geld !
als dr FCB und schwizer Geld !
- Gone to Mac
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
und wie ka me das wieder fürehole? ha dänkt die STRG+(irgend e taste) kombination würdi das mache... schient aber nid soKawa hat geschrieben:Meine Variante ist besser, da ist ALLES weg .........

also jetzt kunnt niene me die Menüliste au wenn ich e neus Excel-Sheet uffmach, ich glaub do isch e kleine Programmierigsfehler dinn gsi

Nix Fehler, du hast ja kein Wort davon gesagt, dass du die Menueleisten je wieder haben willstSaisonkarte hat geschrieben:und wie ka me das wieder fürehole? ha dänkt die STRG+(irgend e taste) kombination würdi das mache... schient aber nid so
also jetzt kunnt niene me die Menüliste au wenn ich e neus Excel-Sheet uffmach, ich glaub do isch e kleine Programmierigsfehler dinn gsi![]()

PS : Für ein Bier sag ich dir wie's geht ...
-
- Erfahrener Benutzer
Ha mir scho überlegt, ob ich söll uff unseri Informatik hotline alüte 
also dr asatz wäri nid schlecht gsi mues ich sage, numme will ich jo, dass die menuliste nid für mi verschwindet sondern für alli wo die excel datei uffmache... (aber ebbe me sötts au wieder fürehole könne) so ha mi jetzt vellicht e bitz klarer usdruckt
wo und wann kann ich dir das bier zahlen
?

also dr asatz wäri nid schlecht gsi mues ich sage, numme will ich jo, dass die menuliste nid für mi verschwindet sondern für alli wo die excel datei uffmache... (aber ebbe me sötts au wieder fürehole könne) so ha mi jetzt vellicht e bitz klarer usdruckt

wo und wann kann ich dir das bier zahlen

Bin nicht so, entweder du löscht einfach die xlb-Datei (dort speichert Excel Menueeinstellungen aber dummerweise eben für alle Workbooks) oder du drückst ALT+F8 und gibts dieselbe Makro ein aber mit enabled = true statt false.
Wenn du die Menueleisten nur in einem einzigen Workbook weg willst musst ein wenig VB basteln, ist aber ganz simpel :
Private Sub Workbook_Open()
Dim cmb As CommandBars, i as integer
Set cmb = Application.CommandBars
For i = 1 To Application.CommandBars.Count
cmb(i).Enabled = False
Next i
End Sub
Private Sub Workbook_BeforeClose(Cancel As Boolean)
cmb(i).Enabled = True
Next i
End Sub
Wenn du die Menueleisten nur in einem einzigen Workbook weg willst musst ein wenig VB basteln, ist aber ganz simpel :
Private Sub Workbook_Open()
cmb(i).Enabled = False
Next i
End Sub
Private Sub Workbook_BeforeClose(Cancel As Boolean)
cmb(i).Enabled = True
Next i
End Sub