Blödsinn!Mindl hat geschrieben:d matur het sowieso nur bi schieler wärt, wo dauernd nur scheisse baut händ. usere arbeiter famillie chemet und alli lehrer nid gärn gha händ.
sobald d eltere useme bessere chreis chemet, wird matur jo verschängt...
Matur '06
- BlackEagle26
- Erfahrener Benutzer
naja 1 oder 1.5 anders komm ich nicht auf die 3.5 im Maturzeugnis. 5.25 + 4 + x durch 3 = 3.5andreas hat geschrieben:Eine 1?![]()
Jedenfalls sind an unserer Schule dieses Jahr mehrere durchgefallen, letztes
Jahr niemand... Ist schon noch heftig, wenn plötzlich das Telefon klingelt...
ich nehm sogar an dass ich mehr als ne 4 hatte mündlich.
- BlackEagle26
- Erfahrener Benutzer
mir au, vor allem wenn ich bedenke dass i vorher usschliesslich immer nur 5er und meh gha han, ich glaub immer no sie händ min ufsatz nöd id berechnig mit iegnoh aber wie gseit damals ischs mer ziemli egal gsi und ehrlich gseit ischs mer immer no zimli egal, wenn i weg mim maturzügnis en job nöd sött übercho dann wett i de job au nöd.Luigi hat geschrieben:Hmmm also e 1er han ich nur 2 mol in miner Schuelische Karriere gha. 1 mol wäge spicke und 1 mol han ins Schwümmbad wölle und ha ufm Test nur mi Name druf gschribe und bi denn abghaue.
Aber wie me bimene Ufsatz e 1er kriegt isch mr e Rätsel.
- Vincent Vega
- Erfahrener Benutzer
Na ja, ich find d Note berächtigt, dini Sproch isch grässlich!BlackEagle26 hat geschrieben:mir au, vor allem wenn ich bedenke dass i vorher usschliesslich immer nur 5er und meh gha han, ich glaub immer no sie händ min ufsatz nöd id berechnig mit iegnoh aber wie gseit damals ischs mer ziemli egal gsi und ehrlich gseit ischs mer immer no zimli egal, wenn i weg mim maturzügnis en job nöd sött übercho dann wett i de job au nöd.

Muri - das Corleone der Schweiz
bs_eagle hat geschrieben:Zensor ist seit Jahren der absolute Oberidiot!
Ein Typ dem man stundenlang in die Fresse hauen könnte!
i stand nid knapp. s einzigste fach woni knapp bi isch französisch. aber döt schaffis mit dr mündliche matur zu 100% uffe 2.5 oder osgar no dütlich höcher. susnch bini niene knapp. usser vilicht no mathe, aber dasch kei problemandreas hat geschrieben:Bisch knapp? Das wird scho! Die meischte sind an dr Matur eher besser,
wo knapp sind. Was hesch für Biecher?![]()

büecher:
dütsch hani thema angst. muesi d büecher noa gäh
französisch:
bonjour tristesse und la pesa
Wieso bisch denn jetzt scho nervös? Längt au, wenn 5 min vor de prüefig erscht nervös wirsch...Arcanis hat geschrieben:i stand nid knapp. s einzigste fach woni knapp bi isch französisch. aber döt schaffis mit dr mündliche matur zu 100% uffe 2.5 oder osgar no dütlich höcher. susnch bini niene knapp. usser vilicht no mathe, aber dasch kei problem
büecher:
dütsch hani thema angst. muesi d büecher noa gäh
französisch:
bonjour tristesse und la pesa
Ok bi uns isch das anders gsi (BL). s letschte joor isch s gmüetlichschte gsi vo allne. nüt meh z tue gha, eifach chli umghange, ide freizit praktisch nüt für d schuel gmacht usw. isch echt e gmüetlichi ziit gsi, aber e völligi zitverschwändig. dass s gym im bl 3.5 joor goht isch e völlige schwachsinn. und das nur, will d lehrer angscht um ihri arbeit hend...Arcanis hat geschrieben:es isch weniger e nervös à la Lampefieber.. sondern eher sone inneri Aspannig wo sich dur die ganzi 5ti durezieht![]()