Wann man aber bedenkt, wer die eidg. und wer die kantonale Matur macht, verwundert das aber auch nicht.the kaiser. hat geschrieben:ha wiegseit au e eidg, quantitativ hesch natürlig rächt. aber die schriftlige sin genau glyych schwär. mit kantonal hani gmeint, dass wenn de an die kantonal matur gosch, viellicht eine vo dr klass nid beschtoht. bim eidg. c sins 40%, allg glaub über 25.
Matur '06
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
intressant wär aber au z wüsse, wieviel % durekömme, wone empfählig vo dr schuel gha hän, die meischte inszeniere jo d matur kurz vorhär und wenn de dött beschtosch sötts jo eigentlig au klappe. trotzdäm isch die eidg. eifach e lotterie, ha im franzi noch em ufsatz am morge eifach nümm viel saft gha und denn hetts mr e 2.4 inedruggt, woby 1 bogg jo erlaubt isch (hanis zum glügg denn mdl e 5 gha). ha no nie i myym läbe sone schlächti franz note gha. und denn no dr bio 3-er, dä w!xxer het mi 15 min praktisch nur über skellett, pflanze und so kagge abgfroogt, mir hän jo kuum praktische unterricht gha, es sich halt scho e zoggerei, va im 1. teil.The Dome hat geschrieben:Wann man aber bedenkt, wer die eidg. und wer die kantonale Matur macht, verwundert das aber auch nicht.
will eifach sage: de bisch an eme fremde ort (ich in bärn), de hesch kei vornote, d privatschuel het gäld koschtet, do entschtoot scho e gwüssi unberächebarkeit, wo de kantonal nid hesch. dorum glaubi, dass einige, wo kantonal beschtöhn, an dr eidg nid würde beschtoh, woby i nid glaub, dass es mehr als 10% wäre.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
falco
Ich denke, dass es richtig ist, dass kaum jemand durchfällt bei der kantonalen Matur. Wenn das System richtig funktioniert (was es leider meiner Meinung nach nicht tut), dann muss im 1. und vielleicht noch im 2. Jahr gesiebt werden. Denn es hat niemand etwas davon, wenn ein Schüler bis zur Matur kommt, sie dann aber nicht besteht. Der Staat hat dann viel Geld und der Schüler viel Zeit inverstiert.
Soviel ich weiss, kann bei der eidg. nicht schon vorher gesiebt werden. Dann muss halt die Matur schon noch eine gewisse Hürde sein. Und wie gesagt, gibt es ja auch viele, die die kantonale Matur nicht schaffen und dann an die eidg. gehen, von dem her hat es bei der eidg. neben dem Weizen auch noch viel Spreu vorhanden.
Soviel ich weiss, kann bei der eidg. nicht schon vorher gesiebt werden. Dann muss halt die Matur schon noch eine gewisse Hürde sein. Und wie gesagt, gibt es ja auch viele, die die kantonale Matur nicht schaffen und dann an die eidg. gehen, von dem her hat es bei der eidg. neben dem Weizen auch noch viel Spreu vorhanden.
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
an mynere schuel isch es eifach so gsi, dass d schuel d wiederholigszyyt hett miesse bläche, wenn dr empfohleni nid beschtande het. natürlig ka me dr schieler nid zwinge während dr schuelzyyt z widerhole, vor ellem wenn s irgend e bubi vo ryych eltere mit grossen bezieigsnetz isch, aber wär hett scho s sälbschtvertraue, die ganzi zyyt ungniegendi z ha und d gwüssheit, dass die meischte nid empfohlene durerassle. dorum glaubi, dass die meischte freiwillig wiederhole, au uff drugg vo de eltere.The Dome hat geschrieben: Soviel ich weiss, kann bei der eidg. nicht schon vorher gesiebt werden. Dann muss halt die Matur schon noch eine gewisse Hürde sein. Und wie gesagt, gibt es ja auch viele, die die kantonale Matur nicht schaffen und dann an die eidg. gehen, von dem her hat es bei der eidg. neben dem Weizen auch noch viel Spreu vorhanden.
es git aber au lüüt, wo d matur nochhole oder e anderi schuel gmacht hän, vo däm här, ka me nid pauschal vo schpreu und weize rede, tendentiell aber sicher.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
falco

falco
-
- Erfahrener Benutzer
da weisst du nicht besonders viel, wie von the kaiser erwähnt hören viele freiwillig früher auf, bei z.b. bei der akad hat der kollege die alten klasssenlisten gezeigt und die gestrichen die aufgehört haben. schlussendlich waren nur noch ca. 10% dabei die mit ihm angefangen haben. lediglich die reichen kinder und die von anderen privatschulen (juventus, minerva etc.) lassen die leute bis zur matur, daher kommt die 40% durchfallsquote nicht von ungefähr. behaupte mal dass durch die kantonale mehr spreu vorhanden ist als in der eidg. da beim letzterem die prüfungen in kadenz und quantität eindeutig eine höhere leistung erfordern.The Dome hat geschrieben:Ich denke, dass es richtig ist, dass kaum jemand durchfällt bei der kantonalen Matur. Wenn das System richtig funktioniert (was es leider meiner Meinung nach nicht tut), dann muss im 1. und vielleicht noch im 2. Jahr gesiebt werden. Denn es hat niemand etwas davon, wenn ein Schüler bis zur Matur kommt, sie dann aber nicht besteht. Der Staat hat dann viel Geld und der Schüler viel Zeit inverstiert.
(wächsel uff bs-dütsch)
aber schlussenldi isch d'matur eigentli nüd wärt und chönnt me minere meinig noch wie e billigi strossenutte a de näggschte laterne für 50.- fr verkaufe. matur het kei ussagekraft. git jo gnueg bispiel vo 5- halber maturande wo im studium versage und die knappe wo denn im studium plötzlich leischtig erbringe, was dir sicher bekannt isch.
ps.: @edge, will nid drmit sage dass matur nid söttsch mache, nur dass es scho e gueti sach cha si bis studium afangt, je nach studium sind denn anderi skills gfrogt als für d'matur. sich freue dass me sone prüefig gschafft het darf me scho.
FOOTBALL'S LIFE!
-
- Erfahrener Benutzer
schriftligi priefige hesch so viil i waiss nie zwai am glyyche daag. sunscht wär schoggi allerdings nit s idealeSupersonic hat geschrieben:Sorry aber das isch e absolute Seich!
Wennde am Morge 4 Stunde und am Nomidaag nomol 3-4 Stunde Priefige hesch schluucht di das zimligg. Nimm am Morge Schoggi und du kasch di am Nomidaag nyme konzentriere. S goht schnäller als de dänggsch!
Wichtig isch nadierlig au dasme vor, während und zwysche de Priefige gnueg trinkt.
aber fir e vierstyndigi priefig isch's perfäggt (zumindest bi mir gsi)
zwai stund hebsch logger duure, drnoo mergsch, ass d konzentratioon noochelosst, stopfsch e weeneli schoggi iine und bisch sofort wieder fit fir die zwaiti hälfti. drnoo fäält dir d energie nadyyrlig fir e momänt, aber das isch jo wurscht, denn isch d priefig jo verby
däm fall hesch hyt dytsch gha, oder nit?edge
so, 1. schriftlichi isch ume
do es paar zu schoggi und es paar zu nüss grote händ, hani nussschoggi mitgno...
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
Ich weiss gar nid, was ihr für problem mit em esse hend. ich iss bi prüefige wo 2-3 stund eigentlich gar nüt, trink eifach öppe e halbe liter, aber meh zum ame e churzi pause mache, wenn ich neume hänge blib. aber mit dr konzentration han ich eigentlich no nie problem gha.
isch eh no spannend. wenn ich ame ide semesterferie lern, denn schaff ichs nie uf meh, als 4 stund pro tag. nocherher han ich immer s gfühl s ging nüt meh ine. aber während dr session chan ich locker 13-14 stund am tag lerne und ha kei problem mit dr konzentration. drum freu ich mich immer, wend d session endlich afoht.
isch eh no spannend. wenn ich ame ide semesterferie lern, denn schaff ichs nie uf meh, als 4 stund pro tag. nocherher han ich immer s gfühl s ging nüt meh ine. aber während dr session chan ich locker 13-14 stund am tag lerne und ha kei problem mit dr konzentration. drum freu ich mich immer, wend d session endlich afoht.
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
Also a dr Eidgenössische scho. Ka zimligg miehsam si.Schooffseggel hat geschrieben:schriftligi priefige hesch so viil i waiss nie zwai am glyyche daag. sunscht wär schoggi allerdings nit s ideale
Wie`s an dr Kantonale usseht weisi jetzt nit.
Isch im Prinzip aber jo au egal.
Bi mynere Matur ischs aber so gsi, das-y jewyyls in dr erste Halbstund nume gmampft ha und drumherum alli gsteert ha (All die Salz-Fischli, Nyssli, Chips, Energy-Drinks und no vill me mache zimligge Lärm, v.a. we me in dr Mitti vomene grosse Uni-Saal hoggt

Denn ha-n-y denn emol d Theme ahgluegt und afoh schriibe.

Ahjo und s furze nit vergässe!
ZANNI RAUS
jäwollSchooffseggel hat geschrieben: däm fall hesch hyt dytsch gha, oder nit?
"die welt ist einmal, wie sie ist, und die dinge verlaufen nicht so wie wir wollen, sonder wie die anderen wollen"
verhältnis vo selbstbestimmig und de gsellschaftliche konventione beschribe an hand vo effi briest und eigene bispil.
so in dr art ischs gsi
dr mensch bruucht dr kigg und dr drugg, ich zumindeschtThe Dome hat geschrieben:Ich weiss gar nid, was ihr für problem mit em esse hend. ich iss bi prüefige wo 2-3 stund eigentlich gar nüt, trink eifach öppe e halbe liter, aber meh zum ame e churzi pause mache, wenn ich neume hänge blib. aber mit dr konzentration han ich eigentlich no nie problem gha.

wie mehr me sich gedanke macht, desto nervöser wird me. me sött sich eifach so vrhalte wie im alltag au, nur dass me denn halt nid in dr mensa oder in dr beiz hockt sondern in dr priefig.
tipp an frustrierte ehemänner: wollt ihr eure frau loswerden, so schickt sie zur weihnachtsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten
ein flamer ist nichts als ein frustriertes würstchen, das nur nach einer bewältigung seines lebensfrustes sucht, also erfreue dich deiner überlegenheit.

ein flamer ist nichts als ein frustriertes würstchen, das nur nach einer bewältigung seines lebensfrustes sucht, also erfreue dich deiner überlegenheit.
-
- Erfahrener Benutzer
oh my god!edge hat geschrieben:jäwoll
"die welt ist einmal, wie sie ist, und die dinge verlaufen nicht so wie wir wollen, sonder wie die anderen wollen"
verhältnis vo selbstbestimmig und de gsellschaftliche konventione beschribe an hand vo effi briest und eigene bispil.
so in dr art ischs gsi
i ha derfe iber gwaltdarstellig in kinofilm schriibe

viil gligg morn im franzeesisch!
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
Also ych ha letscht Joor emol 7 vierstündige Priefige in 4 Daag gha.Schooffseggel hat geschrieben:schriftligi priefige hesch so viil i waiss nie zwai am glyyche daag. sunscht wär schoggi allerdings nit s ideale
Jo isch zwar nit d'Matur gsi, dört isch es pro Daag glaub au nur ei Priefig gsi ...
Bi dr Matur vor de Mündlige eifach ei, zwei Bierli zwitschere ... isch dipdop!
Bi de Schriftlige bi ych immer e gmietligs Päusli go mache, dusse e kli d'Bei vertrampe und eini rauche; eifach dr Kopf e kli duurelüfte und denn wieder an d'Säck! Het bi mir immer dipdop gwirkt und uf die 15min Pause bi ere vierstündige Priefig isch es au nie ako. D'Begleitpersone hän zwar nie eso e Freud ka und immer gfroogt, öb ych nit möcht go wytermache

- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Huber
- Erfahrener Benutzer
Lou C. Fire hat geschrieben:Yep, an ere Priefig s Hirn total abschalte bringt am meischte!

Vielleicht habe ich es zu fest auf die Anmach-Versuche der Baronesse bezogen.
Ein Mensch hat dreierlei Wege, klug zu handeln:
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- BlackEagle26
- Erfahrener Benutzer
pro jahrgang fallen bei der matur höchstens 2 oder 3 durch in der gleichen schule. wenn nicht zu den blödesten gehörst und nicht die beschissensten vornoten hast und nicht unbedingt eine 5.5 oder darüber im schnitt willst mach dir sowieso keine sorgen.
ich hab an meiner matur das unmögliche geschafft und sehr wahrscheinlich eine 1 im Deutschaufsatz geschrieben. mit 5.25 als vornote an die matur gekommen, mündlich prüfung wohl kaum unter eine 4 hingekriegt und doch mit 3.5 abgeschlossen. Leider hat die lehrerin nach den prüfungen die schule verlassen und mir wars sowieso scheissegal, hab darum mir nicht die mühe gemacht nachzuforschen was denn los war. jetzt wollen sie überall wo ich mich bewerbe neben dem uni diplom auch noch mein maturzeugnis haben, hoffe mal sie nehmen dass nicht so ernst
ich hab an meiner matur das unmögliche geschafft und sehr wahrscheinlich eine 1 im Deutschaufsatz geschrieben. mit 5.25 als vornote an die matur gekommen, mündlich prüfung wohl kaum unter eine 4 hingekriegt und doch mit 3.5 abgeschlossen. Leider hat die lehrerin nach den prüfungen die schule verlassen und mir wars sowieso scheissegal, hab darum mir nicht die mühe gemacht nachzuforschen was denn los war. jetzt wollen sie überall wo ich mich bewerbe neben dem uni diplom auch noch mein maturzeugnis haben, hoffe mal sie nehmen dass nicht so ernst