Hani jo alles scho gmacht... weiss ebbe nit öbs mit dr Sprungtaschte öbbis z'mache git nachem Sprung, damit me de besser cha inezieh. Ha ebbe s'Gfühl vo dr Linie här bini nit so schlächt, also bis nachem Sprung. Aber nochhär verreis ich immer uf die link Site use und cha s'Tor de höchschtens no so passiere, dass ich mega viel Gschwindikeit verlier.Basl0r hat geschrieben:leug dr doch eifach mol de geischt vom nr 1 a... denn sesch wie des mache muesch ;D
also bi minere ebschtzti hani sprungtaschte 1 mol brucht.. also do dra wirds nid lige.. due lieber vo de kurve bitz mehr us de hoki go damit de besser wieder usechunsch.. bringts mehr..Skrotum hat geschrieben:Hani jo alles scho gmacht... weiss ebbe nit öbs mit dr Sprungtaschte öbbis z'mache git nachem Sprung, damit me de besser cha inezieh. Ha ebbe s'Gfühl vo dr Linie här bini nit so schlächt, also bis nachem Sprung. Aber nochhär verreis ich immer uf die link Site use und cha s'Tor de höchschtens no so passiere, dass ich mega viel Gschwindikeit verlier.
ha jetz hätti dä gschlage... ha aber immer no e 2:01er ziitgeforce hat geschrieben:@barty... schäm di... ha mini zyt sogar im alkoholisierte zuestand gfahre..
io qualifiziert bini.. chami denn im renne verbessere
Iladig an di isch dusse! (Eifach in Skihuette go akzeptiere..)Sad Mo S. hat geschrieben:nehmt mich ins team auf:
StefanZweig