Gueti Besserig
Ich hab nur gesagt, dass ich nur die Knallerei gehört habe, aber nichts gesehen habe, weil ich für einmal weit vom D entfernt war.tanner hat geschrieben:da will man verständis für pyro, und hinterfragt für solchen scheiss den hintergrund
diese frage von dir erschreckt mich doch einwenig
@ hkv man kann sich nicht jeden montagabend freihalten
Wenn es sich so abgespielt hat, wie es hier von Augenzeugen wahrheitsgemäss berichtet wird, dann finde ich es auch nicht i.O.
Dass dann als Folge noch ein anderer Steward stolpert und sich ein bein bricht, ist tragisch. Gute Besserung auch von mir.
Wieder mal unglücklich Verkettung von Umständen und ein Chindskopf in der Kurve.
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
- Nur So...
- Erfahrener Benutzer
Also i probier mi mol z erkläre...JohnHolmes hat geschrieben:Gmeint sin die Laaveris wo ebe so seich mache und dodermit dKurve ins schläächte liecht rugge !!!
Nach dine Ussaage befürwortisch du dämfall e anonymisierig und totschwiige vo so Lussbuebe.... andersch verstand y das nid...
1. Kracher sin Stimmigsmässig wie alles wo lärm macht guet, es tönt eifach geil... (siehe bspw. Zagreb-Match)...
2. I nimm mol stark a das dä wo dä Kracher gschmisse het, nit het welle das dä Steward vo däm Kracher e Ohrelyde drvo treiht... abgseh drvo das dä Steward absolut nüt dört bi dene Zuunfahne z sueche het...
3. Mini ussag isch druf bezoge gsi das du die "luesbuebe" wilsch in Schwitzkaste neh... guet.. d Kurve vorallem bi de aktive isch wie e Famillie wenn de eine vo dene attackiersch ohni d Absolution vo de Entscheidigsträger z ha wirsch den halt du d Konsequenze z trage ha und je nach däm halt Kassiere...
Fazit: D Kurve wird reagiere, das macht si immer wenn öpis vorfallt mit däm sich nit alli identifiziere könne. Si wird reagiere, si wird das aber uff ihri Art mache und si wird sicher nit mit Hinz und Kunz do im Internet drüber diskutiere. Wenn Hinz und Kunz sich wirklich engagiere wänn denn chöne si jedoch gärn ins FP goh und das dört oder diräkt im Stadion mit de bekannte Gsichter diskutiere.
Grüsse gehen an alle die es verdienen...
- seth
- Erfahrener Benutzer
neikönig hat geschrieben:kracher im stadion sin abartig geil!! stoht das zur diskussion?

@tuborg: bi kracher vo konkretem nutze rede isch schwiirig..s macht lärm und weckt uff, dasch dr nutze. und wenn me sich an s dinamo-spiil erinnere will, do sin wohl die meischte guet verschrocke, ich s erschte mol sogar vorem tv

dr verglych mit dr autibahn hani nur brocht um d 'gfährlichkeit' vomene kracher z relativiere, will vill gsellschaftlich normal akzeptierti sache (1.aug usw.) potentiell gfährlich sin. anderscht gseit: e verletzig kas gäh, au ohni kracher. dasch e fuessball-kurve und kei balletröcklivorstellig. me mues eifach szeneintärn luege dass verantwortigsvoll drmit umgange wird, das es nit passiert.
edit.@ NurSo: sign! bringsch das ufe punkt woni will sage!
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
wenn de das mit muess ersetzisch und s'möglich wäglosch bin ich mit dir einigseth hat geschrieben:nei
@tuborg: bi kracher vo konkretem nutze rede isch schwiirig..s macht lärm und weckt uff, dasch dr nutze. und wenn me sich an s dinamo-spiil erinnere will, do sin wohl die meischte guet verschrocke, ich s erschte mol sogar vorem tv
dr verglych mit dr autibahn hani nur brocht um d 'gfährlichkeit' vomene kracher z relativiere, will vill gsellschaftlich normal akzeptierti sache (1.aug usw.) potentiell gfährlich sin. anderscht gseit: e verletzig kas gäh, au ohni kracher. dasch e fuessball-kurve und kei balletröcklivorstellig. me sött eifach szeneintärn luege dass verantwortigsvoll drmit umgange wird, das es mögligscht nit passiert.
edit.@ NurSo: sign! bringsch das ufe punkt woni will sage!
Ich ghör zu dene wo Kracher unnötig finde. Killed mi 

[CENTER](c) by Tuborg- alle Rechte vorbehalten. Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Netzseite.
Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieser Beitrag ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieser Beitrag ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
- seth
- Erfahrener Benutzer
jetz simmer uns einigteutone hat geschrieben:wenn de das mit muess ersetzisch und s'möglich wäglosch bin ich mit dir einig

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
ändlich mol e gschiede Bitrag vo dir zue däm ThemaNur So... hat geschrieben:Also i probier mi mol z erkläre...
1. Kracher sin Stimmigsmässig wie alles wo lärm macht guet, es tönt eifach geil... (siehe bspw. Zagreb-Match)...
2. I nimm mol stark a das dä wo dä Kracher gschmisse het, nit het welle das dä Steward vo däm Kracher e Ohrelyde drvo treiht... abgseh drvo das dä Steward absolut nüt dört bi dene Zuunfahne z sueche het...
3. Mini ussag isch druf bezoge gsi das du die "luesbuebe" wilsch in Schwitzkaste neh... guet.. d Kurve vorallem bi de aktive isch wie e Famillie wenn de eine vo dene attackiersch ohni d Absolution vo de Entscheidigsträger z ha wirsch den halt du d Konsequenze z trage ha und je nach däm halt Kassiere...
Fazit: D Kurve wird reagiere, das macht si immer wenn öpis vorfallt mit däm sich nit alli identifiziere könne. Si wird reagiere, si wird das aber uff ihri Art mache und si wird sicher nit mit Hinz und Kunz do im Internet drüber diskutiere. Wenn Hinz und Kunz sich wirklich engagiere wänn denn chöne si jedoch gärn ins FP goh und das dört oder diräkt im Stadion mit de bekannte Gsichter diskutiere.

Jetzt sötts jo allne klar si, dass dKurve öbbis macht

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
- Knecht Ruprecht28
- Erfahrener Benutzer
Also ich muess au saage, dass mi dä Kracher jetzt nid gstört hett... Usserdem ischs akkustisch au e Zeiche, dass d Kurve do isch oder wär hett in Zagreb nid au uff eimol chli e komischs Gfühl gha in dr 15 Minute... Glaub unseri ganzi Mannschaft isch dört chli verschrogge... Usserdem isch s jetzt glaub chuum beabsichtigt gsi, irgendöpper drmit z verletze...
Und sovill wie ich gseh ha, isch dä Kracher jo uff dr innesiite vo dr MK abgange, und dass e Steward verletzt worde isch, hanni erscht do im Internet erfahre... Wünsch demjenige aber trotzdem gueti Besserig!! Usserdem närvt s mi eh, dass d Stewards immer genau vor dr Kurve stöhn... Ok, im Joggeli gohts jo no, aber zum biispil Xamax usswärts, hätti ehrlich gseit am liebschte im einte Steward au öppis aagschosse, isch mr diä ganz Zyyt in dr Sicht gstande, und wo ich ihn (fründlich) bätte ha uff d Siite z stoh, damiti dr Match gseh, hettr mi grad afoh afigge...
Vorallem was bringts, wenn si dört stöhn, bringe numme sich sälber in Gfoohr...
MsG
Knecht Ruprecht28
Und sovill wie ich gseh ha, isch dä Kracher jo uff dr innesiite vo dr MK abgange, und dass e Steward verletzt worde isch, hanni erscht do im Internet erfahre... Wünsch demjenige aber trotzdem gueti Besserig!! Usserdem närvt s mi eh, dass d Stewards immer genau vor dr Kurve stöhn... Ok, im Joggeli gohts jo no, aber zum biispil Xamax usswärts, hätti ehrlich gseit am liebschte im einte Steward au öppis aagschosse, isch mr diä ganz Zyyt in dr Sicht gstande, und wo ich ihn (fründlich) bätte ha uff d Siite z stoh, damiti dr Match gseh, hettr mi grad afoh afigge...
MsG
Knecht Ruprecht28
SUPPORTING OUR LOCAL TEAM !!
RAVENS BASEL 1995
Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!
Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir
Muttenzerkurve - mi dehai...
Alles nur für Di, FCB ...
Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...
RAVENS BASEL 1995
Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!
Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir
Muttenzerkurve - mi dehai...
Alles nur für Di, FCB ...
Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...
http://youtube.com/watch?v=QQWwU-E08Xc&feature=related
http://youtube.com/watch?v=7egjVZVR5jE (ab 1:50)
http://youtube.com/watch?v=7egjVZVR5jE (ab 1:50)
Mein Fotoalbum ist die Erinnerung...
Knecht Ruprecht28 hat geschrieben:Also ich muess au saage, dass mi dä Kracher jetzt nid gstört hett... Usserdem ischs akkustisch au e Zeiche, dass d Kurve do isch oder wär hett in Zagreb nid au uff eimol chli e komischs Gfühl gha in dr 15 Minute... Glaub unseri ganzi Mannschaft isch dört chli verschrogge... Usserdem isch s jetzt glaub chuum beabsichtigt gsi, irgendöpper drmit z verletze...
MsG
Knecht Ruprecht28
isch mehr glich gange be fascht nebe dir gstande
1893