Sorry Fire ..., bin i nit yverstchande. Wär e Gracher wirft, mues immer drmit rächne, ass er ebber trifft.Zitat von Fire of Basle
Kracher könne dr so viel abloh wie dir wänn (so langs keine trifft)...aber wenns öbber verletzt, sin dr definitiv zwiit gange!
Gueti Besserig
Wir können den Wind nicht ändern,
aber wir können die Segel richtig setzen.
aber wir können die Segel richtig setzen.
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
Richtig es het ihn nid diräkt troffe und s het ihn trotzdäm umghaue sprich verletzt. Wenn s e Steward sogar umhaut obwohl s ihn nid diräkt trifft, denn het dr Wärfer vo däm Kracher wohl überhaupt kei Ahnig vo de mögliche Uswirkige...dahär sowieso verwantwortigslos!XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:hey jetz mues meh glaub aifach mol brämse.. ha zerscht au gmeint dä knaller isch sicher unterem zuun duure diräkt näbe dr steward. das isch aber schintz nit so gsy!! dr knaller isch zwüsche zuun und fans explodiert dr steward uf dr andre site hets aifach umghaue.. isch wahrschintz nitmol nöcher gstande als paar fans..
Wie au immer...s git glaub überhaupt kei Grund dä Trottel zverteidige!? Oder sehsch irgend e Grund derfür?
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL
Du hesch wohl nid gschnallt, um was das es goht. Würdisch genau söttigi Anestelle, wo genau wüsse, was es heisst, in dr Kurve z stoh, denne wär dr Resprekt 10000 mol grösser, wenn so eine de Junge d Gränze ufzeigt, als wenns e Polizist, isch, wo vo Kurve soviel Ahnig het, wie ich vom Jodle.Realist hat geschrieben:das würd nid viel bringe, du chasch nid söttigi anestelle wo früener genau glich gsi sind.
Es ghöre Lüt döt ane wo für so sache Usbildet sind, cool reagiere aber au chöne drilänge wens muess si. Ich glaub nume eso würdis die Hirnis emol lerne. Siehe Schalke döt isch nachem Ischritte vo de Polizei zimli schnell Rueh gsi.
Dr Polizist (wie au dr Security) isch genau s Problem in däm ganze Spiel. Die händ vom Verband und dr Politik die volli Macht griegt, ohni irgendwellchi Bewiis etc. SV und Rayonverbote auszuteilen. Da liegt es wohl auf der Hand, dass genau diese, von dir als Ruhestifter vorgeschlagenen Organe, bei der Kurve extrem schlecht ankommen.
Schalke isch übrigens Bezüglich Polizei es sehr schlächts Beispiel. So wie in Dütschland d Polizei in Sektor gange isch, so dörfe sie in dr Schweiz nid. (Gesetzeswegen).
Ergo hätte Polizeiaktione im Sektor öpe d Folge vom Basel-Luzern (Voram Abschiedsspiel vom Massimo), wo im Sektor Pfäffersprei iigsetzt wird. Wohl eine vo de behämmertschte Aktione vo Secutity ever. D Folge het mehr uf de Stroose vorem Stadion gseh und miterläbt.
Letzt Winter wo mr paar FCL Fans in dr MK gha hän sind aber schnell paar zu dene uffe gsegglet. Dört ka me schnell handle, aber wenns mol gege die "Eigene" goht, denn tuet me eifach mol nüt drgliche?XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:weisch was capo heisst???
was meinsch du eigentlig wär du bisch, dassd em ne capo wilsch vorschribe was är zsage het!?
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
Easy dini Meinig. Ich sehs eifach bitz so, dass einersiits Kracher, Petarde, usw. zu dr Ultra-Mentalität ghört...aber andersits so dermit umgange wird, dass es keine verletzt. Und miner Meinig noch ka dä dr Kracher dört aneschmeisse wo kei Sau stoht wenn das möglich isch...wenns nid möglich isch sprich sich nid ka sicher goh dass keine verletzt wird, denn lost me s sii!rory hat geschrieben:Sorry Fire ..., bin i nit yverstchande. Wär e Gracher wirft, mues immer drmit rächne, ass er ebber trifft.
ditoDelgado hat geschrieben:Ohne dass ich irgendwelche Details kenne,
Selbst wenn er nicht nur "kein Freund", sondern ein Arschloch ist: Leute mit Feuerwerkskörpern zu bewerfen ist IMHO "unterschti". Wenn jemand ein Problem mit einem andern hat und der Meinung ist, dass sich das nur mit Gewalt lösen lässt, dann OK, aber dann kann man ihm bei Gelegenheit eins in die Fresse hauen, aber nicht einen Kracher schmeissen. Meine Meinung (ich weiss, es gibt andere).kann ich mir doch auch aus X Beiträgen im Forum ein ziemlich genaues Bild machen, wieso ein Steward nicht zwingend ein Freund sein muss.
"Schreyhals" nid gläse?bambi hat geschrieben: dass hiese ja, dass Leute SV bekommen die gar nichts gemacht haben ...., komisch komisch

© Basilou, 2024
Wohrschinlich nit. Aber e bessere gits glaub au nit um so Gööfis ahzspräche. s Internet isch jo schliesslig s meist gnutze Medium bi Teenager (und gwüsse Ältere).geforce hat geschrieben:e forum isch drzue aber sicher au nit dr richtigi ort...
Richtig. Ich stand in dr zweithinterste Reihe und bis sogar verschrogge ab dem Scheiss. Also wenn ein paar Meter drvo entfärnt isch, denn git das schnell e Tinitus.Fire of Basle hat geschrieben:Richtig es het ihn nid diräkt troffe und s het ihn trotzdäm umghaue sprich verletzt. Wenn s e Steward sogar umhaut obwohl s ihn nid diräkt trifft, denn het dr Wärfer vo däm Kracher wohl überhaupt kei Ahnig vo de mögliche Uswirkige...dahär sowieso verwantwortigslos!
Wie au immer...s git glaub überhaupt kei Grund dä Trottel zverteidige!? Oder sehsch irgend e Grund derfür?
Und die Argumentation, dass d Wärfer no nöcher gstande sind als dr Steward, die zieht au nit. Die Idiote hän sich druf könne vorbereite. Aber wenn plötzlich usm nüt näbe dir öpis knallt, isch das bitz was anderes.
- Realist
- Erfahrener Benutzer
Ich schwätz vo Usbildete Lüt oder au professionelli Sicherheitskräft Liebe, i ha nie öppis vo Polizei gseit. Ganz eifach's Szenario, tuesch blöd wirdsch druf Ufmerksam gmacht 1x villicht 2x bim drittemol wirdsch verummt, wersch di hesch pech gha und schmerze am nögschte Tag.Delgado hat geschrieben:Du hesch wohl nid gschnallt, um was das es goht. Würdisch genau söttigi Anestelle, wo genau wüsse, was es heisst, in dr Kurve z stoh, denne wär dr Resprekt 10000 mol grösser, wenn so eine de Junge d Gränze ufzeigt, als wenns e Polizist, isch, wo vo Kurve soviel Ahnig het, wie ich vom Jodle.
Dr Polizist (wie au dr Security) isch genau s Problem in däm ganze Spiel. Die händ vom Verband und dr Politik die volli Macht griegt, ohni irgendwellchi Bewiis etc. SV und Rayonverbote auszuteilen. Da liegt es wohl auf der Hand, dass genau diese, von dir als Ruhestifter vorgeschlagenen Organe, bei der Kurve extrem schlecht ankommen.
Schalke isch übrigens Bezüglich Polizei es sehr schlächts Beispiel. So wie in Dütschland d Polizei in Sektor gange isch, so dörfe sie in dr Schweiz nid. (Gesetzeswegen).
Ergo hätte Polizeiaktione im Sektor öpe d Folge vom Basel-Luzern (Voram Abschiedsspiel vom Massimo), wo im Sektor Pfäffersprei iigsetzt wird. Wohl eine vo de behämmertschte Aktione vo Secutity ever. D Folge het mehr uf de Stroose vorem Stadion gseh und miterläbt.
Me lernt nume us Erfahrige.
Und wege dene Gsetz, ganz eifach verschärfe und voila. Dr Schwyzer hinterfrogt sowieso alles doppelt und dreifach vorallem so Sozial aghuchti.
[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
Tja, das ha ich Mol gmeint mit Täter degge...so lang die Type immer deggt wärde, wirds in dr Kurve kei funktionierendi "Sälbschtregulierig" gäh (was immer wieder so alibimässig schönpriise wird). Für mi e absolute Witz und s isch Tatsach, dass so Idiote in dr grosse Masse vo dr MK gschützt und deggt wärde...das seht me an gwüsse Meinige do im Forum...Luigi hat geschrieben:Richtig. Ich stand in dr zweithinterste Reihe und bis sogar verschrogge ab dem Scheiss. Also wenn ein paar Meter drvo entfärnt isch, denn git das schnell e Tinitus.
Und die Argumentation, dass d Wärfer no nöcher gstande sind als dr Steward, die zieht au nit. Die Idiote hän sich druf könne vorbereite. Aber wenn plötzlich usm nüt näbe dir öpis knallt, isch das bitz was anderes.

Im Grosse und Ganze het sich in de letschte Joore einiges bessert und s isch wahrschinlig mehr oder weniger e "Usrutscher" gsi (nennet mi naiv)...aber genau die wo weniger Repressalie fordere, degge dergege wieder so Mongo-Aktione...wiedersprüchlig oder nid?!

- Stiffmeister
- Erfahrener Benutzer
O man schnurrsch du scheisse!Realist hat geschrieben:Ich schwätz vo Usbildete Lüt oder au professionelli Sicherheitskräft Liebe, i ha nie öppis vo Polizei gseit. Ganz eifach's Szenario, tuesch blöd wirdsch druf Ufmerksam gmacht 1x villicht 2x bim drittemol wirdsch verummt, wersch di hesch pech gha und schmerze am nögschte Tag.
Und wege dene Gsetz, ganz eifach verschärfe und voila. Dr Schwyzer hinterfrogt sowieso alles doppelt und dreifach vorallem so Sozial aghuchti.
Bisch schomol in dr MK gstande?
Wilsch ernsthaft Lüt in d Kurfe schicke, vo den uffrume wen aine zündet oder ä Knaller abloht? Meinsch ernsthaft so Leuts werde akzeptiert? Hesch gseh was in Thun passiert isch vo parr gmeint händ sie miesse ind Kurve cho?
Du schwaflisch do absoluti scheisse zämme und du chasch nit übere Nasespitz usedenke. Het me damals d Stewarts uf dr Treppe eifach so chille lo?
D Kurve isch für d Fans do!!!
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!
Stadionverbote sind unmenschlich!
Ich habe absichtlich noch ein grosses ACHTUNG gemacht.Basilou hat geschrieben: Selbst wenn er nicht nur "kein Freund", sondern ein Arschloch ist: Leute mit Feuerwerkskörpern zu bewerfen ist IMHO "unterschti". Wenn jemand ein Problem mit einem andern hat und der Meinung ist, dass sich das nur mit Gewalt lösen lässt, dann OK, aber dann kann man ihm bei Gelegenheit eins in die Fresse hauen, aber nicht einen Kracher schmeissen. Meine Meinung (ich weiss, es gibt andere).

Mit meinem von Dir zitierten (Teil)Post habe ich absichtlich darauf hingeweisen, dass ich die Aktion mit dem Knaller nicht so der Knaller fand. Bzw. dass ich diese mit meinem Post nicht werten wollte, und auch nicht getan habe. Ich habe lediglich auf Bambis "Sind alles Freunde"-Post geantwortet, und dem kleinen Rehlein ein wenig die Augen öffnen wollen. Bezüglich Knaller habe ich mich in KEINEM meiner Post pro ausgesprochen, aufgrund mangelder Kenntnisse über die Vorfälle auch noch nicht contra. Etwas Verurteilen, wovon ich keine Ahnung habe, das liegt MIR nicht.
Klar schwätzisch du vo Usbildete Lüt, aber au dene wird e gwüssi Kompetänz gäh wärde, sind jo schliesslich es Organ. Und ergo, händ mir wider s Problem mit em Respäkt in dr Kurve.Realist hat geschrieben:Ich schwätz vo Usbildete Lüt oder au professionelli Sicherheitskräft Liebe, i ha nie öppis vo Polizei gseit. Ganz eifach's Szenario, tuesch blöd wirdsch druf Ufmerksam gmacht 1x villicht 2x bim drittemol wirdsch verummt, wersch di hesch pech gha und schmerze am nögschte Tag.
D "Traumlösung" der Kurve, mit absoluter Selbstregulierung (z.B. durch Ehemalige) funktioniert NUR, wenn in und vor der Kurve KEINE Organe (Polizei, Security, Sicherheitsleute etc) sind.
(oder anders gefragt, wer garantiet bei einem gepflegten 1:1 zwischen Respektperson (Ehemaligem) und Jungem (Chaoten), dass dann der Chaote nicht trotzdem zusätzlich mit SV wird. Schliesslich hat man ihn ja dank der Respektperson gefunden und idendfiziert.
Ergo, wird auch die Respektsperson nicht respektiert werden, ergo will es die gar nicht erst machen.
Und erneut für Basilou: Ich will damit weder die Chaoten verteidigen, noch ihr tun für Gut heisse. Ich will nur dieser Diskussion einmal etwas Sachlich argumentieren.
Eine "Kurvenpolizei" kann keine Lösung sein. Obs ein Bulle ist, ein Steward oder ein "Kurvencop" macht keinen wirklichen Unterschied. Ausserdem wäre es rechtlich gesehen doch eher problematisch, wenn man inoffiziell einigen Leuten das Recht erteilen würde, "Kläpper" zu verteilen.
Es muss eine Selbstregulierung stattfinden. Und diese muss als Mittel mit Überzeugungskraft vorgehen. Die Kurve ist zu heterogen, als das ein Kracherzünder automatisch von Allen geächet würde, wenn er mittels Druck zum Aufhören gezwungen wird, steht er nächstes Mal einfach 30 Meter weiter weg und dann weiss wieder Niemand mehr, wer es war. Siehe "Kurvenpolizei".
Es muss die Überzeugung und das Wissen vorherrschen darüber, welcher Spielraum vorhanden ist und welcher nicht. Wenn die Leute einen gegebenen Spielraum akzeptieren, dann funktionierts. Wenn darüber verschiedene Vorstellungen kursieren, wird sich die Kurve in Grüppchen aufteilen und irgendwann gegenseitig bekämpfen, das ist Unsinn. Wir haben nur eine Kurve, also muss diese zusammenhalten. Dazu ist aber ein Minimalkonsens nötig, und der besteht meines bescheidenen Erachtens nicht in "Ha jetz hets halt mol eine verwütscht dä Trottel isch sälber Schuld". Nächstes Mal könnte so ein Unfall mit einem Kind oder einem Teenie passieren.
Es muss eine Selbstregulierung stattfinden. Und diese muss als Mittel mit Überzeugungskraft vorgehen. Die Kurve ist zu heterogen, als das ein Kracherzünder automatisch von Allen geächet würde, wenn er mittels Druck zum Aufhören gezwungen wird, steht er nächstes Mal einfach 30 Meter weiter weg und dann weiss wieder Niemand mehr, wer es war. Siehe "Kurvenpolizei".
Es muss die Überzeugung und das Wissen vorherrschen darüber, welcher Spielraum vorhanden ist und welcher nicht. Wenn die Leute einen gegebenen Spielraum akzeptieren, dann funktionierts. Wenn darüber verschiedene Vorstellungen kursieren, wird sich die Kurve in Grüppchen aufteilen und irgendwann gegenseitig bekämpfen, das ist Unsinn. Wir haben nur eine Kurve, also muss diese zusammenhalten. Dazu ist aber ein Minimalkonsens nötig, und der besteht meines bescheidenen Erachtens nicht in "Ha jetz hets halt mol eine verwütscht dä Trottel isch sälber Schuld". Nächstes Mal könnte so ein Unfall mit einem Kind oder einem Teenie passieren.
[CENTER](c) by Tuborg- alle Rechte vorbehalten. Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Netzseite.
Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieser Beitrag ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieser Beitrag ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]
im internet spricht me nid dr kern vo dr kurve a, will e fankultur nit im internet repressentiert wird, dh. so lüt würde do niemols uf di zue go bzw mit dir disskutiere.mimpfeli hat geschrieben:Okay, mol e Froog:
Wenn me do inne e anderi Meinig vertritt wird me als 'wohre Fyynd' vo dr Fankultur beschimpft.....worum sött me sich's denn atue und ins FP koh wenn anschyynend e normale Meinigsusstusch nitt mol mögligg isch?!?!?
s fanprojekt isch do, zum meinige ustusche unterenand. dört wirdsch sicherlich au asprächpersone finde. do inne redisch ane wand, wil die lüt wod willsch erreiche nid erreichsch.
so themene ghöre eifach nid ins internet - schliesse!
Mein Fotoalbum ist die Erinnerung...
- Back in town
- Erfahrener Benutzer
- rhyschiffer1893
- Erfahrener Benutzer
Scho dr Fred FCB-Gsamaggs isch gschlosse worde, nochdäm die Böllergschicht dört drinn diskutiert worde isch...V.I.P. hat geschrieben:im internet spricht me nid dr kern vo dr kurve a, will e fankultur nit im internet repressentiert wird, dh. so lüt würde do niemols uf di zue go bzw mit dir disskutiere.
s fanprojekt isch do, zum meinige ustusche unterenand. dört wirdsch sicherlich au asprächpersone finde. do inne redisch ane wand, wil die lüt wod willsch erreiche nid erreichsch.
so themene ghöre eifach nid ins internet - schliesse!

Jungs, bi allem Respäggt vor Eurem Ysatz, Härzbluet und Freizytopferbereitschaft: in däm Forum hets e grosse Teil an FCB-Fans wo s glyche Härzbluet hänn (au wenn das immer wieder in Abreed gstellt wird), aber näbedra eifach kei Zyt für Ysatz und Freizytopferig hänn (Familie, anderi Verein, Arbet, was au immer).
Also bitte: liebe "harte Kärn" vo dr MK, kumm nit immer mit em Argumänt "Ins FP ko - Thread schliesse!" ...

MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch
selbstregulierung heisst bei dir, dass er von "unsrigen" eins auf die fresse bekommt? na da hast du aber vorstellungen. als ob das etwas hilft. glaub mir, da hilft reden tatsächlich mehr. und ich glaub dir kein wort. hättest du dem eins gegeben (was ich schonmal stark bezweifle) hättest du wahrscheinlich selber auch gleich kassiert. zu recht. so ein vorfall gibt doch niemandem das recht, irgendjemanden hier zu verprügeln, das ist genau das was kontraproduktiv ist und sicher nicht das ziel der "selbstregulierung".Luigi hat geschrieben:Würds e Selbstregulierig gäh in dr Kurve, hätt dä Typ e paar ufd Gosche becho. Wär er in miner Nöchi gsi, hätt er au mit däm könne rächne. Nur stand halt ich nit dört wo dr gross teil vo de AKs stoht.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Hoi Back in townBack in town hat geschrieben:Jeden Tag sterben 100 Tier- und Pflanzenarten aus und ihr macht hier den Max, weil der Steward vor lauter Schreck in die Knie sackte.
Wo ist der Anfang der Gewalt wo hört er auf... was ist das nächste

Willst Du die gleichen Zustände wie in Belgrad?
Vier Offizielle von Roter Stern Belgrad sind im Zusammenhang mit den Krawallen beim Punktspiel der serbischen Fußballliga am vergangenen Sonntag zwischen dem Titelverteidiger und Hajduk Kula (1:1) verhaftet worden. Wie das Innenministerium bestätigte, wurden Generalsekretär Zoran Damjanovic, Stadionmanager Miodrag Corovic, Sicherheitschef Novica Mijuskovic and der Spiel-Betreuer Rade Popovic festgenommen, da sie maßgeblich für die Sicherheitsversäumnisse in der Arena verantwortlich sein sollen.
Bei den Ausschreitungen war ein Polizist schwer verletzt worden, der sich immer noch in einem kritischem Zustand im Krankenhaus befindet. In der Halbzeitpause war es zu einer Schlägerei zwischen zwei Fangruppen gekommen. Der Zivilpolizist hielt die Szenen auf Video fest. Dabei wurde er von den Randalierern mit brennenden Fackeln und herausgerissenen Sitzschalen attackiert.
Der Polizist gab zu seiner Verteidigung zwei Warnschüsse in die Luft ab. Die Sicherheitskräfte nahmen anschließend einige der Gewalttäter fest. Einer des Festgenommenen wurde mittlerweile wegen versuchten Mordes angeklagt.
Quelle: 11Freunde.de
Ich denke, dass wenn solche Sachen wie Knallpetarden welche wahllos umhergeworfen werden Sloonfähig werden, ist der Schritt zu offener Gewalt nicht mehr weit

Dies ist nur meine Meinung
- rhyschiffer1893
- Erfahrener Benutzer
...und die isch z Unterstütze! I find Fackle super, aber e Böller in dr Hand vomene Trottel wird schnäll zur Waffe... au ungwollt...bambi hat geschrieben: Ich denke, dass wenn solche Sachen wie Knallpetarden welche wahllos umhergeworfen werden Sloonfähig werden, ist der Schritt zu offener Gewalt nicht mehr weit
Dies ist nur meine Meinung
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch
Du kennst mich nicht also solltest du jegliche Einschätzungen zu meiner Person unterlassen.Master hat geschrieben:selbstregulierung heisst bei dir, dass er von "unsrigen" eins auf die fresse bekommt? na da hast du aber vorstellungen. als ob das etwas hilft. glaub mir, da hilft reden tatsächlich mehr. und ich glaub dir kein wort. hättest du dem eins gegeben (was ich schonmal stark bezweifle) hättest du wahrscheinlich selber auch gleich kassiert. zu recht. so ein vorfall gibt doch niemandem das recht, irgendjemanden hier zu verprügeln, das ist genau das was kontraproduktiv ist und sicher nicht das ziel der "selbstregulierung".
Ich bin absolut gegen Gewalt, aber es gibt Dinge die gehen selbst mir zu weit. Und diese Aktion zähle ich auch dazu. Mit solchen Arschkindern lässt sich schlecht reden.
- Back in town
- Erfahrener Benutzer
So wie ich es gesehen habe, ist diese Gelbkutte hinter der Torbande gesessen und just in dem Moment aufgestanden, als der Knallfrosch 2,5 Meter neben seiner Fresse hoch ging. Pech halt.bambi hat geschrieben:Ich denke, dass wenn solche Sachen wie Knallpetarden welche wahllos umhergeworfen werden Sloonfähig werden, ist der Schritt zu offener Gewalt nicht mehr weit![]()
Heul doch !
Ich denke nicht das ich heulen muss, aber ich glaube Du bist einer von denen die Gewalt verherrlichen ... ich gehe sogar noch weiter und sage für dich ist Fussball Kriegsersatz!!Back in town hat geschrieben:So wie ich es gesehen habe, ist diese Gelbkutte hinter der Torbande gesessen und just in dem Moment aufgestanden, als der Knallfrosch 2,5 Meter neben seiner Fresse hoch ging. Pech halt.
Heul doch !
Also wenn Du es gerne hast das es Knallt, dann melde dich doch in den Irak als Söldner ... Vielleicht sagt dann jemand, wenn Du verletzt wirst "Pech halt. Heul doch!"
Deine Aussagen sind Menschen verachtend

- Back in town
- Erfahrener Benutzer
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
Weisch überhaupt was so e lutte Knall für Folge ka ha?Back in town hat geschrieben:Jeden Tag sterben 100 Tier- und Pflanzenarten aus und ihr macht hier den Max, weil der Steward vor lauter Schreck in die Knie sackte.

http://de.wikipedia.org/wiki/Tinnitus
ZANNI RAUS
Oder einem herzigen HundebabyWinne hat geschrieben:...oder einer Frau. So jetzt haben wir alles!

[CENTER](c) by Tuborg- alle Rechte vorbehalten. Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Netzseite.
[/CENTER]
[/CENTER]
meinsch all die lüüt wo dört sin und mit so lüüt wie dr wän rede hänrhyschiffer1893 hat geschrieben:aber näbedra eifach kei Zyt für Ysatz und Freizytopferig hänn (Familie, anderi Verein, Arbet, was au immer).
alli kei job und anderi verpflichtige!!? dene isches aber wichtig gnueg
an dem oobe ins fp z go..will ihne d kurve so am härze liigt. dir hingege
aber nid..de schaffsches nid eimol dört ane zgo obwohl de s gfühl hesch d
kurve "ehr" isch in gfoohr.. und jetzt seisch mr mol wer in dere kurve sell
bestimme was richtig, förderlich guet oder falsch isch und welle wäg dass
mr sell und will go..meinsch do isch dini meinig wo sich nid mol die zyyt nimmt
wichtiger als eim sini wo wuche für wuche luegt dass er ka am mäntig dört
sii wills ihm wichtig isch was in dr kurve goht?
in dr kurve stoh ka jede, im internet prolete genauso...
sich aber wirklich iisetze...und öpis drfür mache..tss..lieber nid..
-- prime crime --
"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"
"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"