Gueti Besserig

Diskussionen rund um den FCB.
z basel a mym ryy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von z basel a mym ryy »

el presidente hat geschrieben:Der Petardenwerfer gehört rausgestellt.!
sehe ich auch so.. einfach völlig beschissene aktion gewesen :mad:

und dann heisst es immer: die basler fans seien kriminell und was auch immer... nur wegen solchen idioten,die einfach keine ahnung haben,wie man sich (in der kurfe) zu benehmen hat!
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden

[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]

jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fire of Basle »

baslerin hat geschrieben:weiss halt au nid,es isch emel dr glich gsy, bi mir do 100% sicher
ich glaub du verwäggslisch die zwei... ;)
...es sin 100%ig zwei verschideni Stewards gsi bi dine beschribene Aktione! :rolleyes:
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

Muggel hat geschrieben:na ja... wär das mit em Böller nid gsi, hätte die au nid miesse d'Stäge abe renne um ihm go hälfe.. also wär dä au nid d'Stäge abe gfloge... kunnsch drus? ;) ..
ewige Katzeschwanz halt.. hätte..wäre..wenn..usw..
lol, du hesch abr au e egge ab?
"wenn dr fcb a däm nommidaag nit gege xamax gspilt hätt, wär das ganze gar nit passiert, also isch dr fcb schuld". ah nei, "wenn die stäge döt nit baut word e wär, denn wär das au nie passiert, also sin 'dbaubetriiber schuld".

das isch jetz wirkligg öbbis wo nüt, gar nüt mittenand ztue het.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

baslerin
Benutzer

Beitrag von baslerin »

Fire of Basle hat geschrieben:ich glaub du verwäggslisch die zwei... ;)
...es sin 100%ig zwei verschideni Stewards gsi bi dine beschribene Aktione! :rolleyes:
demfall muess i zum Augeoptiker.... sorry :o
acab

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

el presidente hat geschrieben:Der Petardenwerfer gehört rausgestellt.
Falls der Typ ein Fremder ist, so gehört er von den Hardcorefans gestellt, gehört er einer Gruppe an, so hat diese für Ordnung zu sorgen, spätestens nach dem 2. Kracher!
Wenn dä Typ deggt wird oder sage mer Mol die ganz Gruppierig so Aktione luschtig finde resp. goutiere, denn wird d Sälbschtregulierig nie funktioniere!
Ich unterstell niemerem, dass sie mitschuldig sin oder dä Typ degge, aber es seht nid denoch us, dass die Aktion vo de "Ultras" im Unterrang verurteilt wird!
...wenn eine das anderscht seht, söll sich Mol eine vom Parkett mälde...und zwar mit Begründig was me gege so Aktione unternimmt (oder warum s luschtig söll sii)!?

Wär jetzt mit "heul doch" oder "figg di" kunnt, bestätigt mini Ussag nur. :rolleyes: ;)

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Sharky hat geschrieben:Normalerweise sind die, die Mist machen aber Leute oder Kinder bis max. 17 Jahren...und wenn da ein paar Alteingesessene Hools oder Ex-Hools oder was auch immer kommen, kuschen die schnell.....
Die sind älter und ruhiger geworden und sitzen auch grösstenteils nicht mehr in der MK (wie du :) )...
Sharky hat geschrieben:Wie wärs mit 4-5 vor denen praktisch alle Respekt haben? ;)
Jimmy, Frosch etc. ?
War auch nicht unbedingt besser damals, die verteilten ihre "Aktionen" auch mehr oder weniger nach Lust und Laune (oder Promillegehalt) ....

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

Muggel hat geschrieben:na ja... wär das mit em Böller nid gsi, hätte die au nid miesse d'Stäge abe renne um ihm go hälfe.. also wär dä au nid d'Stäge abe gfloge... kunnsch drus? ;) ..
ewige Katzeschwanz halt.. hätte..wäre..wenn..usw..
jo trotzdäm he :D so wie dä abegsegglet isch sehni bi ihm d schuld :o

bambi
Neuer Benutzer

Sind wir Feinde

Beitrag von bambi »

Eigentlich finde es sehr bedenklich das die Leute in den Gelben Westen, Feinde der Fans des FCB sein sollen :eek:

Ist das wirklich so .... :confused:

Sind diese nicht dafür da das es im Stadion einigermassen gesittet zu und her geht? Das es SV gibt aufgrund von Stwearts finde ich kommisch, dass hiese ja, dass Leute SV bekommen die gar nichts gemacht haben ...., komisch komisch

Also ich denke, diese Leute machen ihren Job ...., diese sind nicht unsere Feinde. :o

Quattro
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Quattro »

esp hat geschrieben:Benennet dä tread doch in "unseri capos sin scheisse" um
das ist deine interpretation, welche falsch ist. die capos sind nicht scheisse, aber eine kleine verbale reaktion - in richtung des "zündenden" - nach dem geschehenen wäre angebracht gewesen!

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Manche Stewarts machen halt mehr als nur ihren Job...

...vergleiche mal die Gesichter mit den FCB-Securities die auswärts mitfahren. Z.t. die gleichen Gesichter.

Onkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel »

bambi hat geschrieben:Eigentlich finde es sehr bedenklich das die Leute in den Gelben Westen, Feinde der Fans des FCB sein sollen :eek:

Ist das wirklich so .... :confused:

Sind diese nicht dafür da das es im Stadion einigermassen gesittet zu und her geht? Das es SV gibt aufgrund von Stwearts finde ich kommisch, dass hiese ja, dass Leute SV bekommen die gar nichts gemacht haben ...., komisch komisch

Also ich denke, diese Leute machen ihren Job ...., diese sind nicht unsere Feinde. :o
au dört sin nit alli glich

abr i muess us eigener Erfahrig sage dases dört durchus rise Schoofseggle drunter het wo nit an sone Ort ahne ghöre, eifach fehl am Platz ohni Usbildig und so.

Drotzdäm findis nit luschtig öperem so Knaller azschiese, i misch mi abr jetzt nit in das Thema vo wäge Sälbstregulierig und so i, i ha nit richtig mitgriegt was glofe isch und kha dorum au nüt drzue sage
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit

They say time is a healer

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Ein Wechsel des gerade gesungenen Songs wäre schön gewesen. Schön, das ist nicht passiert. Aber dennoch die Jungs gleich Verantwortlich zu machen?

Was die Jungs aus der Kurve, v.A. die Capos von Spiel zu Spiel leisten, das darf man hier auch nicht unterschätzen. Sie leisten eine gewalts arbeit. Diese jetzt einfach wegen einem Böller zu Verachten, ja sogar den Capos eine schlechte Arbeit zu attestieren, das gehört ins Niveau Blick und konsorte.

Es ist ein Fehler, die Jungs haben in dieser Situation vieleicht nicht optimal gehandlet. Aber es hat weder einer der beiden Capos den Böller geworfen, noch hat er denjenigen dazu aufgefordert, es zu tun.
Um den Werfer standen mit Sicherheit 8 Leute. Diese sind für mich DIEJENIGEN, welche schlechte Arbeit geleistet haben, nicht die Capo.

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

bambi hat geschrieben:Eigentlich finde es sehr bedenklich das die Leute in den Gelben Westen, Feinde der Fans des FCB sein sollen :eek:
kha me so nit sage... nit alli schwiizer wohne uffere alp und nit alli dütsche sin nazis... ;)
Basel ai Liebi!!!

bambi
Neuer Benutzer

Beitrag von bambi »

Admin hat geschrieben:Manche Stewarts machen halt mehr als nur ihren Job...

...vergleiche mal die Gesichter mit den FCB-Securities die auswärts mitfahren. Z.t. die gleichen Gesichter.
:D nun bin ich mal gespannt :confused: Was wäre für dich den der Job den die Stewarts machen müssten, und was ist für dich das "machen halt mehr als nur ihren job"?

Mal gespannt wartend .... :cool:

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer
Beitrag von XxNOSTRADAMUSxX »

tanner hat geschrieben:@ hkv man kann sich nicht jeden montagabend freihalten
mit dir will au kein rede, aber die wo do hintr nicknames vrsteggt drohe und sprüch klopfe dass meh no könnt meine die sige im ächte lääbe au nur halb so krass wie sy dien......................
gruusigeSiech hat geschrieben: Eigene Leute umzunieten (wie auch immer) ist das Allerletzte.
:D :D :D
http://www.stadion-landhof.ch

wär's lääbe will, muess s'lääbe gäh!

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

bambi hat geschrieben: :D nun bin ich mal gespannt :confused: Was wäre für dich den der Job den die Stewarts machen müssten, und was ist für dich das "machen halt mehr als nur ihren job"?

Mal gespannt wartend .... :cool:
Schon mal was davon gehört, dass es bezüglich SV etc. nur eine Aussage eines Stewarts bez. eines "Securitys" braucht, um denn entsprechenden ohne Verteidigungsmöglichkeit auszuschliessen...

Von Ausnützen einer gewissen Macht auch schon mal gehört?

Ohne dass ich irgendwelche Details kenne, kann ich mir doch auch aus X Beiträgen im Forum ein ziemlich genaues Bild machen, wieso ein Steward nicht zwingend ein Freund sein muss.

ACHTUNG, für Bambi (und Stewarts):
Ich gebe dir nur Antwort auf deine Frage bezüglich Freund / Feind. Ich Werte dabei weder die Taten der "Kurve", noch die Taten der Stewarts.

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer

Quattro hat geschrieben:das ist deine interpretation, welche falsch ist. die capos sind nicht scheisse, aber eine kleine verbale reaktion - in richtung des "zündenden" - nach dem geschehenen wäre angebracht gewesen!
weisch was capo heisst???
was meinsch du eigentlig wär du bisch, dassd em ne capo wilsch vorschribe was är zsage het!?

Ist das wirklich so ....?

Also ich denke, diese Leute machen ihren Job ...., diese sind nicht unsere Feinde.
natürlich sind die stewards, die fcb-crew, die videocrew etc. unser feind. im fanblock hat niemand etwas zu suchen ausser die fans. unsere gelben kutten sind auswärts national wie international bei uns im block, zuhause stehen sie dumm vor unsrem zaun und unsern fahnen rum, einer ab und an mitten im block und die andern 2 voyeure filmen seitwärts in die kurve, ebenso einer vom balkon.. und wie war das z.Bsp. damals mit der treppe in der mitte?? :rolleyes:

stewards - unser freund uns helfer.. :) :o

bambi
Neuer Benutzer

Beitrag von bambi »

XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:weisch was capo heisst???
was meinsch du eigentlig wär du bisch, dassd em ne capo wilsch vorschribe was är zsage het!?
Ich will Dir ja wirklich nicht zu Nahe tretten, aber ich würde weniger Red Bull, Kaffee oder ähnliches Trinken dein Taurinspiegel durchschlägt alle Messgeräte! :)

Und nimm nicht dieses grässliche Kokain das tut nicht Gut ;)

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:....aber die wo do hintr nicknames vrsteggt drohe und sprüch klopfe dass meh no könnt meine die sige im ächte lääbe au nur halb so krass wie sy dien......................
gäll sag nütt!!! :rolleyes:

Meinsch nid, dass du di au bitz dernäbe uffiehrsch?
Oder dörfe anderi kei eigeni Meinig meh ha?

S isch halt scho eifach, wenn d Kurve resp. d Szene kritisiert wird, eifach Mol alli Kritiker blöd azmache...du wirdsch es jo wüsse...hauptsach eine degge wo e Scheiss gmacht het (und das het nid dermit ztue, dass me so eine verpfiffe muess...so eim kame au eifach Mol diskret eins an Schädel gäh...)! ;)

Back in town
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Back in town »

Ich fand die Kracher geil.

Pech für den Steward. Er soll sich einen Nebenjob als Friedhofsgärtner besorgen, wenn er sich in der Freizeit erholen will. Die Gelben hängen sowieso die ganze Zeit nutzlos vor der Kurve rum.

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer

Sharky hat geschrieben:Vorschlag:

Die Capos sind für die Stimmung, etc. zuständig
und für Ordnung sollten 4-5 andere zuständig sein....
über das ka meh vielicht rede wenn als gegezug bulle und stewards definitiv wäg vo dr kurve sinn....!!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Fire of Basle hat geschrieben: S isch halt scho eifach, wenn d Kurve resp. d Szene kritisiert wird, eifach Mol alli Kritiker blöd azmache...du wirdsch es jo wüsse...hauptsach eine degge wo e Scheiss gmacht het (und das het nid dermit ztue, dass me so eine verpfiffe muess...so eim kame au eifach Mol diskret eins an Schädel gäh...)! ;)
kracher vrdüüfle abr eventuelli krawall in dr kurve fordere??? :confused:
Basel ai Liebi!!!

rory
Erfahrener Benutzer

Re: Gueti Besserig

Beitrag von rory »

Grundsätzligg isch e jede Gracherwurf an und für sich scho e Blödsinn. Es schadet de Fans vom FCB!! :mad:

Wenn no Gsundheit vomene Zueschauer oder eme Hälfer im Stadion gfärdet isch, isch das grad gar nit tolleriebar.

Me gitts glaub nit zum saage. Gueti Besserig däne 2 Hälfer.
Wir können den Wind nicht ändern,
aber wir können die Segel richtig setzen.

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

maradoo hat geschrieben:kracher vrdüüfle abr eventuelli krawall in dr kurve fordere??? :confused:
Kracher könne dr so viel abloh wie dir wänn (so langs keine trifft)...aber wenns öbber verletzt, sin dr definitiv zwiit gange! Öbber wo nid dermit umgoh ka, sött d Stroof derfür beko, das isch mini Meinig (entweder eins an Grind oder SV...wobii verpfiffe isch für Pfiffe)! Wenn de anderi Lösig hesch für sone Trottel, denn kasches jo sage.

Realist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Realist »

Kawa hat geschrieben:Die sind älter und ruhiger geworden und sitzen auch grösstenteils nicht mehr in der MK (wie du :) )...
Jimmy, Frosch etc. ?
War auch nicht unbedingt besser damals, die verteilten ihre "Aktionen" auch mehr oder weniger nach Lust und Laune (oder Promillegehalt) ....
das würd nid viel bringe, du chasch nid söttigi anestelle wo früener genau glich gsi sind.
Es ghöre Lüt döt ane wo für so sache Usbildet sind, cool reagiere aber au chöne drilänge wens muess si. Ich glaub nume eso würdis die Hirnis emol lerne. Siehe Schalke döt isch nachem Ischritte vo de Polizei zimli schnell Rueh gsi.
[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

HKV hat geschrieben:wär schomol im FP gsi isch weiss, dass no niemerds gfrässe worde isch, egal wie unterschiedlich si meinig gsi isch..

und wär aneme ernsthafte usdusch intressiert isch nimmt sich halt die zit mol amne mentig obe... bringt sicher mehr als do inne ein uff moralapostel z mache und sache a la "dem kindergarte ghört vo de alte d levite gläse blablabla" z predige..

thread schliesse! :cool:
In dem Fall bin ich absolut gege s FP und find dr Meinigsustusch im Forum besser. Do wärde viel meh Lüt ahgsproche als im FP. Möglicherwys liest sogar dä schiss Goof mit und seht dass ihn e gross Teil vo dr Kurve zum schisse findet und er macht so Sache nümm.
Falls das nit dr Fall isch, hets do immerno gnueg Lüt wo mitläse und Muet fasse somene AK s nöggscht mol e paar ufd Gosche z'gäh.

Was will me im FP gross über das diskutiere? 20 Nasene sind sich einig dass es kei so tolli Aktion gsi isch. Und denn? Was für Lösige sötte die paar Lüt finde?

Ich ha absolut nüt gege s FP, aber mängmol gits Vorfäll wo me e breiti Masse ahspräche muess.

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer

Fire of Basle hat geschrieben:Kracher könne dr so viel abloh wie dir wänn (so langs keine trifft)...aber wenns öbber verletzt, sin dr definitiv zwiit gange! Öbber wo nid dermit umgoh ka, sött d Stroof derfür beko, das isch mini Meinig (entweder eins an Grind oder SV...wobii verpfiffe isch für Pfiffe)! Wenn de anderi Lösig hesch für sone Trottel, denn kasches jo sage.
hey jetz mues meh glaub aifach mol brämse.. ha zerscht au gmeint dä knaller isch sicher unterem zuun duure diräkt näbe dr steward. das isch aber schintz nit so gsy!! dr knaller isch zwüsche zuun und fans explodiert dr steward uf dr andre site hets aifach umghaue.. isch wahrschintz nitmol nöcher gstande als paar fans..
Luigi hat geschrieben:Ich ha absolut nüt gege s FP, aber mängmol gits Vorfäll wo me e breiti Masse ahspräche muess.
breiti masse ahspräche = d'mk, resp. teil drvo öffentlich ahprangere? tolli taktik.. es goht nit ums fp, es goht drum so sache intärn kläre.

Stiffmeister
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stiffmeister »

Realist hat geschrieben:das würd nid viel bringe, du chasch nid söttigi anestelle wo früener genau glich gsi sind.
Es ghöre Lüt döt ane wo für so sache Usbildet sind, cool reagiere aber au chöne drilänge wens muess si. Ich glaub nume eso würdis die Hirnis emol lerne. Siehe Schalke döt isch nachem Ischritte vo de Polizei zimli schnell Rueh gsi.
Jäjä Schalke isch toll gsi, so macht Fuessballluege freud :rolleyes:

Usbildeti Lüt in d Kurve wo au ab und zue mol ä Fan umdätsche? Geil! Dasch d Lösig.
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer

Realist hat geschrieben:das würd nid viel bringe, du chasch nid söttigi anestelle wo früener genau glich gsi sind.
lol und du nennsch di realischt... wo isch in schalke rueh gsy???

geforce
Erfahrener Benutzer

Beitrag von geforce »

Luigi hat geschrieben: Ich ha absolut nüt gege s FP, aber mängmol gits Vorfäll wo me e breiti Masse ahspräche muess.
e forum isch drzue aber sicher au nit dr richtigi ort...

Antworten