Wer luegt die Sendig au?
Eure Favorit`?
Dr geldgierig Gölä macht scho alles tztztzt

stimmt aber - nur hett Basel scho vill hüfiger wäg de Schiris verloreandreas hat geschrieben:Roman Kilchsberger Depp bisches, vo wege Basel het wege Fehlentscheidige
gwunne.![]()
Dr Polo Hofer jo au.SilentWarrior hat geschrieben:Dä hät dänk dr Mitleids-Bonus, wägem Kräbs. (Sorry, su2019isch aber eso u2026)
ach so...andreas hat geschrieben:Das het er letscht Wuche gseit nachem GC Sieg!![]()
![]()
In der Sendung werden DIE GRÖSSTEN SCHWEIZER HITS gesucht. Daher macht es sicherlich Sinn, dass ein Lied wie "Schacher Seppli" gewinnt. Wenn ein Lied nach 30 Jahren immer noch erkannt, ja gesungen wird, dann darf es zweifellos als grosser Schweizer Hit gelten. Deshalb: Ruedi Rymann for president!Rankhof hat geschrieben:Was finde nur alli a däm Schacher Seppli?![]()
ich kritisier jo gar nid, ass das gunne hett. Ich weiss jo sälber au, dass das Lied wahnsinnig populär isch, bin jo nid bleed.Hervé hat geschrieben:In der Sendung werden DIE GRÖSSTEN SCHWEIZER HITS gesucht. Daher macht es sicherlich Sinn, dass ein Lied wie "Schacher Seppli" gewinnt. Wenn ein Lied nach 30 Jahren immer noch erkannt, ja gesungen wird, dann darf es zweifellos als grosser Schweizer Hit gelten. Deshalb: Ruedi Rymann for president!
identifikation, man nöchte ein kleiner rebell sein oder so.Rankhof hat geschrieben:ich kritisier jo gar nid, ass das gunne hett. Ich weiss jo sälber au, dass das Lied wahnsinnig populär isch, bin jo nid bleed.
Aber: WIESO isch das Lied so populär? Es gäbti uss em gliiche Genre villi anderi Liedli, wo ähnlig guet sin - wiiso isch ussgrächnet das Lied eso beriehmt worde und ka sich 30 Joor halte?