genau gruusigesiech... wir sind hier im internet...gruusigeSiech hat geschrieben:Wir sind hier allerdings auch nicht im Wallis, Aargau, Berner Oberland ...

wir sind hier im FCBForum--dies wird bei einem NWS-Webhoster gehostet (hoffe ich auf jedenfall)..daher sind wir hier in basel!tommasino hat geschrieben:genau gruusigesiech... wir sind hier im internet...![]()
Ha au nit gseit dass die dialäkt do ahne ghööre. Aber ime Basler Forum nur no Hochdütsch wär jo ächt s' letschte. Pro Baseldütsch und längeri Text in Hauchdeutsch. Und die lütlis vo witt ewäg sölle eifach hochdütsch schriibe.gruusigeSiech hat geschrieben:Wir sind hier allerdings auch nicht im Wallis, Aargau, Berner Oberland ...
Pois entnon a bandera que tes que por e isa, carallo!E.T.A hat geschrieben:Nied!Nix Bask... sympathisant!![]()
Que dis ome, de iso nada nin son español, a miña muller e galega. FAI UN FRIO DE CARALLOOO!!!E.T.A hat geschrieben:HOSTIA!!! Outro gallego na luna???
GALIZA POWER!!! hehehe
Dome hat geschrieben: soviel zum thema Hochdütsch...
Wäge warum? E bitzeli Spass muess si, s'Läbe isch scho gnueg ärnscht.Basl0r hat geschrieben:HETS DER DE DECKEL WEGGSCHPRÄNGT ODER WAS
SO ÖBBIS WILLI NIE MEHR DO INNE GHÖRE, HANI MI KLAR USDRUGGT ?
jo ich find wemmer in dütschland wäre wärs no nochvollziehbar.. aber zum glück simmer das nidhansy hat geschrieben:ich hab auf nein geklickt weil:
- ich zwar dafür bin das man hochdeutsch schreibt, ich jedoch bislang (fast) keine mühe hatte mit irgendwelchen "dialekten" (bin halt n flexibler mensch)
- ich einen zwang ned gut fände.
fazit für mich:
gern gesehen aber es zu "zwingen" wäre doch n bissl zuviel des guten.