Hey muesch so zügs gege Barça poste?!?!?

E.T.A hat geschrieben:Hey muesch so zügs gege Barça poste?!?!?![]()
Kuum spielt dr Zanni uf dr andere Site ischer e grad e Klass besser
dachte zuerst es sei ein Eigentor, weil von der falschen Seite aus!Sharky hat geschrieben:Kuum spielt dr Zanni uf dr andere Site ischer e grad e Klass besser![]()
du wirst ja null attackiert, kann's ja nicht sein
Dr erscht isch jo au e Sololauf gsi.Domingo hat geschrieben:du wirst ja null attackiert, kann's ja nicht sein
wie schon vorhin gefragt, spielst du gegen einen Gegner oder den Comp.?
was für ne Stufe falls Zweiteres? Ist ja unterste das Abwehrverhalten![]()
Man könnte meinen zu spielst PES.....Domingo hat geschrieben:dachte zuerst es sei ein Eigentor, weil von der falschen Seite aus!
potthässliche Spieler, ja überhaupt nicht zu erkennen
Ergic-Goal ist ja unterste, was macht da der Torwart (human vs human gespielt?)
Carigoal auch nicht so wirklich speziell, seine Haltung ist die eines Neandertalers, schrecklich
Man könnte meinen du magst das FIFA nicht und spielst PES......du wirst ja null attackiert, kann's ja nicht sein
wie schon vorhin gefragt, spielst du gegen einen Gegner oder den Comp.?
was für ne Stufe falls Zweiteres? Ist ja unterste das Abwehrverhalten
aaaaaahhhhhaaaaaaaaum Glück spiel ich PES, ist ja ärgerlich wenns so locker ist würds auch mol probieren
Ych bi sicher du chasch nur via d'Analog-Controller stüüre ( L3 ).Dr Richtigstaschte sind für Taktike und Mentalitäte reserviert.Griech hat geschrieben:Weiss öbber, ob me irgendwie erreiche ka, dass me d'Spieler mitem Stüürkrüz und nit mit em Joystick bewegt??? Bi gege die Knubbel. Will wieder mit em Krüz spiele...
ich spiel nur mitem stüürkrüz entwädr dr mittleri knopf ufem gamepad drucke odr sunscht isches neume in de ihstelligeGriech hat geschrieben:Weiss öbber, ob me irgendwie erreiche ka, dass me d'Spieler mitem Stüürkrüz und nit mit em Joystick bewegt??? Bi gege die Knubbel. Will wieder mit em Krüz spiele...
Das goht wirklich mitem Stüürkürz??? S'Händling isch mE ziemlich ungenau.soulwind hat geschrieben:ich spiel nur mitem stüürkrüz entwädr dr mittleri knopf ufem gamepad drucke odr sunscht isches neume in de ihstellige
gruess
2te Goal (Freistossss) isch denn geil gsi... heheHelmut Penthouse hat geschrieben:Fcb Goals
kontergoal
Gescht Zobe nachem Match noh Online gzockt...Fazit: ha noh zvil unentschiede aber immerhin 7 Sieg, 7 unentschiede + 2 mol verlore ( beidi sind uff d'Level 13 gsi. )
Move to the next Level....![]()
spielsch du ufem Pc? Gits dört nid au d Funktion e Video diräkt ins Internet z stelle? Bi der PS3 cha me das! Den ruckelet s Bild au nid immer so, nur will du kei ruhigi Hand heschHelmut Penthouse hat geschrieben:Fcb Goals
kontergoal
Gescht Zobe nachem Match noh Online gzockt...Fazit: ha noh zvil unentschiede aber immerhin 7 Sieg, 7 unentschiede + 2 mol verlore ( beidi sind uff d'Level 13 gsi. )
Move to the next Level....![]()
Isch wohl eher will ichs mitere Cam ufgnoh han uf dr PC glade han und dene uf youtube...s Game selber gseht um einiges Geiler usSuffbrueder hat geschrieben:Schaut ja widerlich aus auf der PS!
Muesch in di profil und dört chasch vier verschideni arte wähle.Griech hat geschrieben:Weiss öbber, ob me irgendwie erreiche ka, dass me d'Spieler mitem Stüürkrüz und nit mit em Joystick bewegt??? Bi gege die Knubbel. Will wieder mit em Krüz spiele...
Menschen müssen sich verändern,
um sich selber treu zu sein.
Nur das Wechseln von Gewändern
kann kein wahrer Wandel sein.
Konstantin Wecker