Ticketinformation GC (A) , Thun (A) und Hamburg (A).
-
- Erfahrener Benutzer
^geforce hat geschrieben:http://www.fcbforum.ch/attachment.php?a ... 1195614469
@The Heckler
wenns bild aluegsch bisch jo nyt so abgläge in de blöck näbedra. oder in däm obedra. es wird dört
sowiso dr ganz egge voll sih mit fcb fans.bisch sicher nit im HH Block.
Stimmt! Schisst mi aber glich a...schaffed ihr denne nit das ihr alli Zit händ zum in Shop seggle?? Grrr!!

Jänu, denne halt näbedra! Eifach draa denke wenns abgoht, Sache gege abe oder nach links schmeisse.....mir hogge au no dörte!

-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Master Chief
- Erfahrener Benutzer
Ich ha mi Ticket gescht gholt und do hets no gnueg kah. Mi kolleg het vorhär ahglüte und gseit es het keini meh. Die hän jetzt mol tickets für unde gnoh, bevors dört au keini meh het. Aber Block 14B isch definitiv usverkauftThe Heckler hat geschrieben:Jo, das isch au min erschte Gedanke gsi! Ka me au, has gseh!
Schisst mi aber glich a, wär gern in dr FCB Block gange...
So n e kacke! Ha nit drmit grechnet das grad alli ins JOggeli seggle und das Zügs uffkaufe...grrrr
@ Masterchief: bisch sicher??? Und nit für d'Haupttribüni sonder für dr Block 14B! Mi Kolleg behauptet ebbe au stiff und fescht das es keini mehr git!
shop het jo bis am halb 7bni offeThe Heckler hat geschrieben:^
Stimmt! Schisst mi aber glich a...schaffed ihr denne nit das ihr alli Zit händ zum in Shop seggle?? Grrr!!![]()
Jänu, denne halt näbedra! Eifach draa denke wenns abgoht, Sache gege abe oder nach links schmeisse.....mir hogge au no dörte!![]()
-
- Erfahrener Benutzer
Ok, jetzt kuunnt langsam liecht ins Dunkle! Scheene scheisseMaster Chief hat geschrieben:Ich ha mi Ticket gescht gholt und do hets no gnueg kah. Mi kolleg het vorhär ahglüte und gseit es het keini meh. Die hän jetzt mol tickets für unde gnoh, bevors dört au keini meh het. Aber Block 14B isch definitiv usverkauft
Dis wöttsch nit zuefällig loswerde, din Kollgege sind doch unde...

Denne halt Block näbedra! Ficken!
- Master Chief
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
ok, nehme mal an das nicht viele tickets in den freien verkauf gekommen sind für den mittleren block.Master Chief hat geschrieben:Ich ha mi Ticket gescht gholt und do hets no gnueg kah. Mi kolleg het vorhär ahglüte und gseit es het keini meh. Die hän jetzt mol tickets für unde gnoh, bevors dört au keini meh het. Aber Block 14B isch definitiv usverkauft
wohl die meisten über die reiseanbieter (frossard, etc.) - irgendwie eine frechheit!
- bombaclock
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Naja, ich weiss nit ob geduld s'richtige isch....online gits keini Tickets, im Fanshop nit..wo denne?bombaclock hat geschrieben:unmöglich, dass alli Tickets fürs B14 scho wäg sin! vermuetligg nur eh Teil bim FCB glandet..
biz Gedult mini Herre!
würd us däm grund no kei ticket im unterrang kaufe!!!!
wenn ich jetzt no länger wart muess ich am Schluss doch no uff d'Haupttribüni, das würd mi denne....de kauf ich lieber jetzt grad im Block näbedra!
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- sammy
- Erfahrener Benutzer
bi grad am zyschtig nomittag go ticket hole, wird scho en renner gä dänk ich mol, wer sicher ticket kriegt het, isch z'fanprojekt und fanclubs, dänk ich mol und natürli frossard...alteschule hat geschrieben:kann doch nicht sein, dass der gästeblock bereits ausverkauft ist?
sooo viele basler wird es ja kaum geben in hamburg![]()
wenn der oobehimmel rot isch... und am rhy nur blaui lüt triffsch...
:D

- altjoggeli
- Erfahrener Benutzer
- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer
- altjoggeli
- Erfahrener Benutzer
- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer
Keine Ahnung, war noch nie dort, aber ich denke nicht, dass die werten Sicherheitsmänner über 90 Minuten vor der Treppe stehen werden. Auf Schalke ist es ja auch so, dass man zuerst sein Ticket entwerten muss und erst dann in den jeweiligen Block geht, kontrolliert hat dann keiner mehr.altjoggeli hat geschrieben:Also keine Abschrankungen die das verhindern?
Mir sin mitem Velo doo
Sektion Bergfloh a.k.a Pfützentaucher

Sektion Bergfloh a.k.a Pfützentaucher

SO
So: http://www.hsv-forum.de/gallery/data/media/3694/P1110187.JPGaltjoggeli hat geschrieben:Habe auch nur noch Tickets für unten bekommen!!Weiss jemand der schon mal da war wie die Sicht von da unten ist?Danke!
- altjoggeli
- Erfahrener Benutzer
Scheiss Fozzard soll die Tickets hergeben! 2'500 Tuusig Tix wäg (Witz des Jahres), irgendöper hett bunkeret und im Fanshop isch eh dr unglaublichschti inkompetäntischti Huufe ume. "Wieviel Tix hän dir biko?" "Ähhhhhhm tja also...." Kai Ahnig vo irgendwas hän die. Scho mol öpis vomene Lieferschiin ghört oder so?!
Fuessball das isch unser Läbe!
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
isch unmöglig dass die tickets innerhalb vo 2 daag wäg sin.Villain hat geschrieben:Scheiss Fozzard soll die Tickets hergeben! 2'500 Tuusig Tix wäg (Witz des Jahres), irgendöper hett bunkeret und im Fanshop isch eh dr unglaublichschti unkompetäntischti Huufe ume. "Wieviel Tix hän dir biko?" "Ähhhhhhm tja also...." Kai Ahnig vo irgendwas hän die. Scho mol öpis vomene Lieferschiin ghört oder so?!
irgend ebbis stinkt!
-
- Erfahrener Benutzer
- Faktion Basel
- Erfahrener Benutzer
also das mit em Capo ghört glaubs nytt ins Internet, frog doch öper diräkt im Stadion!A-Fan hat geschrieben:Also Leute, ka mir öper hälfe:
A welä Bahnhof gömer am Suntig, Züri HB oder Altstette???
Und wais öper öpis vom Luk? Dä sieht mer au nie me!
Wenn de di biz mit dr Baslerkurve uskennsch is glaub klar an welle Bahnhof mir fahre

Die Polizei ein Freund und Helfer??