naja, wenn 25 franken bereits als fair angeschaut werden?fussball-gangsta hat geschrieben:Rund 25 Franken für ein Ticket. Das sind mal faire Preise.

find es an der oberen grenze!
Ich bin für einen Duden...z basel a mym ryy hat geschrieben:wie schön wie schön.. hätte nicht gedacht einmal in der südkurfe zu stehen...
wie deprimierend für die stricher!(also als zürcher hätte ich noch lieber gayC in der eigenen kurfe wie uns...)
die werden ihre kurfe nach dem spiel selber nicht mehr erkennen... ich bin für eine rot/blaue südkurfe...![]()
wurde kürzlich angepasst in basel.fussball-gangsta hat geschrieben:Ich wollte damit sagen, dass sie keinen Topspielzuschlag verlangen. In Neuenburg und beim FCZ kosten Tickets 35 Franken. In Basel im Gästesektor übrigens auch.
Also ich glaub chuum, dass si so blööd sinn, und ihri gruusigi Zuunfahne dört wärde lo hängge...Tee hat geschrieben:ich denke, das sieht dann etwa so aus:
Und wenn dä Sektor usverkauft wird sii, wird denn d Südkurve für uns uffgmacht...?geforce hat geschrieben:wie letschdmol... tickets gar nit ko.
im zug wirds aber sicher wider gä.
und kai panig jungs mir waerde im block näbedra sih..
sött au langsam undere, in 9 std simer scho am flughafe...Knecht Ruprecht28 hat geschrieben:Und wenn dä Sektor usverkauft wird sii, wird denn d Südkurve für uns uffgmacht...?
So, gang jetzt go penne, muess morn frieh uff für uff Zagreb...
MsG
Knecht Ruprecht28
NEI!SCAR hat geschrieben:Vorinfo:
Da wir optimistische Realisten sind...
Der Cupfinal soll am 6.April steigen und wegen dem im März/April neu verlegten Rasen im Wankdorf, in Basel stattfinden.
Start Rückrunde Meisterschaft: 2.Februar
Ende Meisterschaft:12.Mai (Pfingstmontag)
Quelle: Blök
Jetzt hets doch aber gheisse das in de EM Stadie so und so viele Mönet vor dr EM kei Spil me ustrage dörf wärde. Sprich das in Bern, Basel , Senf und Zirü gar keiSCAR hat geschrieben:Vorinfo:
Da wir optimistische Realisten sind...
Der Cupfinal soll am 6.April steigen und wegen dem im März/April neu verlegten Rasen im Wankdorf, in Basel stattfinden.
Start Rückrunde Meisterschaft: 2.Februar
Ende Meisterschaft:12.Mai (Pfingstmontag)
Quelle: Blök
doch, nur isch das nit so e grossi zitspanni vor dr em. bi nit sicher öbis hüt in dr baz glese ha, aber uf jede fall isch neume gstande, dass die letzt rundi vo dr maisterschaft (die isch glaub am 08. mai) nit in basel, bern, geneve wird stattfinde, sondern die mannschafte e uswärtsspiel werde ha. bi züri7gc isch bim letzti e sondergenemigung igange, wo au agno worde isch, dass eini vo dene beide mannschafte no in dr schlussrundi e heimspiel cha ha. (alles ohni gewähr)geforce hat geschrieben:Jetzt hets doch aber gheisse das in de EM Stadie so und so viele Mönet vor dr EM kei Spil me ustrage dörf wärde. Sprich das in Bern, Basel , Senf und Zirü gar kei
Cupfinal cha stattfinde?
Oder hani dört molle was falsch mitbecho..
Dräck! dr letschti Cupfinal het mir wieder glängt. Ich fahr nie meh noch Bern, absoluts Dräcksstadion mit Dräcksfrass und dräcks Verkehrsorganisation.Snowy hat geschrieben:NEI!
Cupfinal ghört noch Bern!!!
Cupfinalfahrte sin öppis vom geilschte wos git!
bi geschtert im fanshop gsi go froge....hän no keini gliferet biko. Am mäntig miesste sie aber ko!fcbxsempre hat geschrieben:wie ist das eigentlich jetzt mit den tickets für dieses spiel?
Jamiroquai hat geschrieben: wieso gehst du an ein spiel ? um zuzusehen wie der fcb gewinnt, oder ? und nicht ob er schön spielt.......