Sorry Luigi,stimmt nid ganz. Wär sich die 30 Sek. Zytt nimmt zum dä Foul z'analysiere wird ganz klar gse, dass jede Schiri uff dere Wält dört hätt müesse Penalty pfiffe. Luegets uff youtube nomol aa, es isch klar und düttlich. Dr Spieler vo Australie wirft sich vorem Grosso und losst ihm käi chance dr Ball z'erreiche das isch halt eifach e foul, wenn me so öbbis nid pfifft denn wird eifach jede Verteidiger vorem Stürmer aaneligge und ihm eso verunmgöiche wytter z'renne. D'Regle vom Fuessball hett nid Italie erfunde, aber die halbi Wält vergisstse wenns um Italie goht.Luigi hat geschrieben:Ich lieb so Kommentär
Und ständig heissts wieder, dass mr e Penalty gschänkt becho hän. Aber vo dene Italiehasser dänkt nie öper an die Roti Karte vom Materazzi wo nie im Läbe eini gsi wär.
Scotland vs Italien
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
Mannschaften wie Italien, Frankreich oder Deutschland gehören einfach an jedes Turnier. Die Klasse ist unbestritten und wird sich sehr wahrscheinlich auch durchsetzen. Auch ich will an der EM attraktive Spiele und Aktionen sehen; vor allem Spieler, die mit einem Ball umgehen und zaubern können. Kampf ist so weit schon in Ordnung, aber dann kann ich gleich selber wieder meine Holzfussballschuhe anziehen und gegen die Schienbeine von anderen kicken.
Fantechnisch kann ich auch mit besoffenen, übergewichtigen Schweizern herumbrüllen. Ich bevorzuge eine heisse Romanze mit einer italienischen Schönheit.
Forza Italia!
Fantechnisch kann ich auch mit besoffenen, übergewichtigen Schweizern herumbrüllen. Ich bevorzuge eine heisse Romanze mit einer italienischen Schönheit.
Forza Italia!
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="Supersonic"]Toll, jetzt wärde d Schotte an eim Spiil ufghängt. S het sogar no meh langwiiligi Spiil mit schottischer Beteiligung gä wo todlangwiilig gsi sin.
Aber d Itaker sin jo die immer gross umeschnuure wie toll si doch sin und wie schön sie Fuesball spiile könne. An dr letschte WM isch jedes Spiil vo de Itaker mit Usnahm vom Halbfinal e Zuemuetig fyr e Zueschauer gsi.
Remember s Spiil gäge Australie? Franggriich? Oh und gäge d Amis hän si au super gspiilt. Und in dr Quali hän si jo soo attraggtiv gspiillt
do griegsch grad 3x

Aber d Itaker sin jo die immer gross umeschnuure wie toll si doch sin und wie schön sie Fuesball spiile könne. An dr letschte WM isch jedes Spiil vo de Itaker mit Usnahm vom Halbfinal e Zuemuetig fyr e Zueschauer gsi.
Remember s Spiil gäge Australie? Franggriich? Oh und gäge d Amis hän si au super gspiilt. Und in dr Quali hän si jo soo attraggtiv gspiillt
do griegsch grad 3x

gobbo
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
-
- Erfahrener Benutzer
Resistencia hat geschrieben:geile Ausgangslage in dieser Gruppe B, alle können es noch aus eigener Kraft schaffen...

Färör, Litaue, Georgien und Ukraine eher nid...
Klar war es ein Penalty. Aber nicht ganz so offensichtlich wie andere. Und damit uns ein Schweizer einen Penalty zugesteht, muss der Italienische Spieler schon mindestens beide Beine gebrochen haben.rotoloso hat geschrieben:Sorry Luigi,stimmt nid ganz. Wär sich die 30 Sek. Zytt nimmt zum dä Foul z'analysiere wird ganz klar gse, dass jede Schiri uff dere Wält dört hätt müesse Penalty pfiffe. Luegets uff youtube nomol aa, es isch klar und düttlich. Dr Spieler vo Australie wirft sich vorem Grosso und losst ihm käi chance dr Ball z'erreiche das isch halt eifach e foul, wenn me so öbbis nid pfifft denn wird eifach jede Verteidiger vorem Stürmer aaneligge und ihm eso verunmgöiche wytter z'renne. D'Regle vom Fuessball hett nid Italie erfunde, aber die halbi Wält vergisstse wenns um Italie goht.
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
nochmals für diejenigen, die es sich so wünschen:
im 82 wurde ita WM, im 84 war EM ohne Italien.......
im 06 wurde ita WM, im 08 wird die EM.......
was soll diese Angst um die Schottischen Fans??
gobbo
Au das stimmt nid, nur Italie und Frankriich könnes uss eigener Kraft schaffe denn...Resistencia hat geschrieben:
ich meinte natürlich frankreich, schottland und italien
Jo, i weiss, i bi e düpflischisser!rotoloso hat geschrieben:- Wenn Schottland gwünnt, denn kunnt Italie nur wytter falls mr gege Far Oer gwünne und FRA in Ukraine verliert.
Shit, hesch rächt... denn wenn FRA gege UKR verliert isch FRA dusse und nid SCO, sorry.ScoUtd hat geschrieben:so nid, alli 3 könnes uss eigener kraft schaffe!
Das isch ebe genau das wo mir scho sit am Ahfang vo dr Quali bitz Sorge bereitet.l'antimilan hat geschrieben:nochmals für diejenigen, die es sich so wünschen:
-
- Erfahrener Benutzer
jo du, dozumal isches mir öppä gliich ergange wie dir hütte...Luigi hat geschrieben:Das isch ebe genau das wo mir scho sit am Ahfang vo dr Quali bitz Sorge bereitet.
ich has aber erläbt...... und dorum...channi binnere wiederholig mit däm guet läbe....
und simmer doch ehrlich, who cares...., luege mir halt die em ohni eusi...
d'häme mit: ohne italien ect.... froget doch d'türke, wies ihne ergange isch an der letschte wm...
si hei gliich ihri kebab und fallafel verkauft..und hänn sich mit de dütsche oder ch oder süschtigs verbriederet....
gobbo
Isch eifach bitz peinlich wenn du als Weltmeister (besti Mannschaft vo dr Welt) z schwach bisch um di für e Europameisterschaft z qualifiziere. Naja mir sehns jo denn.l'antimilan hat geschrieben:jo du, dozumal isches mir öppä gliich ergange wie dir hütte...
ich has aber erläbt...... und dorum...channi binnere wiederholig mit däm guet läbe....
und simmer doch ehrlich, who cares...., luege mir halt die em ohni eusi...
d'häme mit: ohne italien ect.... froget doch d'türke, wies ihne ergange isch an der letschte wm...
si hei gliich ihri kebab und fallafel verkauft..und hänn sich mit de dütsche oder ch oder süschtigs verbriederet....
D'EM isch, in mine Auge e die schwieriger Meischterscahft. Denn die guete Mannschafte sinn (usser Prasil und Argentinie) alli in Europa.Luigi hat geschrieben:Isch eifach bitz peinlich wenn du als Weltmeister (besti Mannschaft vo dr Welt) z schwach bisch um di für e Europameisterschaft z qualifiziere. Naja mir sehns jo denn.
Wenn die 2 Top-Mannschafte fähle sötts jo scho mol liichter sy als an dr EMrotoloso hat geschrieben:D'EM isch, in mine Auge e die schwieriger Meischterscahft. Denn die guete Mannschafte sinn (usser Prasil und Argentinie) alli in Europa.

Aber s isch eh scho e Frächheit dass die 1. und die 2. Mannschaft vo dr WM in einere Qualigruppe sind (ich weiss, isch scho vorher usglöslet worde).
De chunt no e WM 1/4-Finalist drzue.
-
- Erfahrener Benutzer
Das seh ich au so, MIR müen eifach gwünneScoUtd hat geschrieben:eigentlig isch ganz eifach, mir mien eifach gwünne...![]()

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
dr einzigi grossschnuri bisch du...Supersonic hat geschrieben:Toll, jetzt wärde d Schotte an eim Spiil ufghängt. S het sogar no meh langwiiligi Spiil mit schottischer Beteiligung gä wo todlangwiilig gsi sin.
Remember s Spiil gäge Australie? Franggriich? Oh und gäge d Amis hän si au super gspiilt. Und in dr Quali hän si jo soo attraggtiv gspiillt...![]()
läb in dinere traumwält wo italie e schlächti wm gspielt het...

Schottland zu ziite vom Berti vogts jo DIE killermanschaft gsi gäll?
common...
s einzige mol wo die Schotte mir positiv ufgfalle sin - isch wm 98 gsi...
au die einzigi wm wo die trulla manschaft drbi gsi isch in de jüngere gschicht, also hock mol uf di muul und hoff dases am Samschtig wider so viel Culo uf eurer siite git und e wiitschuss dr wäg ins gol findet..
ich fyr mi teil betringg mi und lueg dr match - hoff ufe guete Usgang für mi Vaterland und rauch e Blootere in d Lunge Joint..
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
wieso selle die au wäg? au nid vill ängländer spiele uff em kontinänt.Riesespächt hat geschrieben:D' Schotte hän gläb kei einzige drin, wo nit uff dr Insle schuttet.......isch au no psychisch.
de italo spielt uff em stiefel (wobi sitt 06 sinn doch einigi gange), de spanier in spanie. dött wos öppsi z verdiene gitt bliebt me
CR7 Fanboy
Ich gehe mal davon aus, dass in diesem Forum nicht sehr viele Schotten unterwegs sind. Trotzdem sind die Sympathien einseitig verteilt. Die 'Neutralen' (Schweizer) wollen also lieber Folklore als Klasse Fussball an der EM. Kann ich nicht nachvollziehen. Muss der Underdog Bonus sein, oder die Vorliebe vieler Schweizer für britischen Fussball, woher auch immer die kommen mag, oder ein Anti-Italien Reflex wegen der vielen Secondos bzw. wegen der Hupkonzerte die den Schlaf der Gerechten stören. Oder ganz einfach wegen des internationalen Erfolges des italienischen Fussballls. Vielleicht wissen ja unsere 'Schotten' hier die Antwort.
Klar ist: Die besten Teams machen eine EM zu einer guten und würdigen EM. Und ich bin auch sicher, dass das bessere Team am Samstag mindestens den einen notwendigen Punkt holt.
Klar ist: Die besten Teams machen eine EM zu einer guten und würdigen EM. Und ich bin auch sicher, dass das bessere Team am Samstag mindestens den einen notwendigen Punkt holt.
"klasse" fussball kann ich das ganze jahr am tv oder im stadion verfolgen.footbâle hat geschrieben:Trotzdem sind die Sympathien einseitig verteilt. Die 'Neutralen' (Schweizer) wollen also lieber Folklore als Klasse Fussball an der EM. Kann ich nicht nachvollziehen
wenn aber die em bei mir vor der haustür stattfindet bringt es mir mehr wenn die schotten 3 (hm, sagen wir 2) wochen in der stadt sind als wenn die italos 3-6x im tv kommen....
CR7 Fanboy
OK, klingt vernünftig. Jedem das Seine... auf ein schönes Spiel am Samstag.ScoUtd hat geschrieben:"klasse" fussball kann ich das ganze jahr am tv oder im stadion verfolgen.
wenn aber die em bei mir vor der haustür stattfindet bringt es mir mehr wenn die schotten 3 (hm, sagen wir 2) wochen in der stadt sind als wenn die italos 3-6x im tv kommen....