Pferdesturz
Pferdesturz
E Frog:
Wie werde in alte western oder sunschtigi film rösser vorkömme, die tier zu fall brocht?
Ich han emol neume ghört das sie mit elektroschock am chnü zu fall brocht werde... Bimmer ebe nümi sicher...!
Messi für d uskunft, fallses ebber weiss!
Wie werde in alte western oder sunschtigi film rösser vorkömme, die tier zu fall brocht?
Ich han emol neume ghört das sie mit elektroschock am chnü zu fall brocht werde... Bimmer ebe nümi sicher...!
Messi für d uskunft, fallses ebber weiss!
-
- Benutzer
Friener hets ganz übli Methode ge um se z FAll z bringe.. Elektroshok, Löcher im Bode, e dünns Seil ums Bei wo dr Riter in dr Hand gha het etc. Sind sehr oft Schlachtross verwendet worde wo denn halt nacher zur Metzg sind (me cha sich jo vorstelle wie die Ross nacher usgse hend wenn die Stürz "in d Hose" sind..
Hützutags lerne d Ross das "Zirkusmässig".. zerst ganz in Rue und Schritt für Schritt ohni Riter und nacher denn mit.. isch sicher humaner aber au eso nid wirklich "gsund". Wenn do 600 kg im volle Speed ufe Bode krache isch das nid so dr Hit.. s git aber au nüm so vil Filmstürz (zumindest was ich so lueg)..
Hützutags lerne d Ross das "Zirkusmässig".. zerst ganz in Rue und Schritt für Schritt ohni Riter und nacher denn mit.. isch sicher humaner aber au eso nid wirklich "gsund". Wenn do 600 kg im volle Speed ufe Bode krache isch das nid so dr Hit.. s git aber au nüm so vil Filmstürz (zumindest was ich so lueg)..
in de alte Film sin Stolperdrööt am Bode zimli beliebt gsi
abartig brutal...
abartig brutal...
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
- basler Hans
- Benutzer
ha gmeint es git so ne mitteli für unter d'auge, dä dampf vo däm macht d'auge wässerig!Corpsegrinder hat geschrieben:Joa, oder wie werden kleine Kinder (so 3-4-Jährige) zum Weinen gebracht? Habe mal gehört, dass in türkischen Filmen die Regisseure den Kindern (so zwischen 6-10) sagen, dass ihre Mutter getötet wurde und dann drehen.![]()
Kein Witz!
aber git sicher no anderi methode...
http://www.hattrick.org
- The Siffer Clan (246002)
- Martin Brot (116239191)
soso...Corpsegrinder hat geschrieben:Joa, oder wie werden kleine Kinder (so 3-4-Jährige) zum Weinen gebracht? Habe mal gehört, dass in türkischen Filmen die Regisseure den Kindern (so zwischen 6-10) sagen, dass ihre Mutter getötet wurde und dann drehen.![]()
Kein Witz!
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
wie alt die Kinder sindCorpsegrinder hat geschrieben:Was hast du nicht verstanden?

- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
hets nit e ufstand geh vu de fraue?? also ich kenn es paar wo do würde dumm tue wenn me das isst.Skrotum hat geschrieben:Hüt bini sit langem wiedermol in dr Kantine vo dr Schuel go ässe.... und siehe da, was stoht de ufem Menuplan? --> Rossfleisch![]()
Ha also hüt zum z'mittag rössli gässe... isch vorzüglich gsi![]()