Sion-FCB
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
2 Penalty und 1 Goal sin nid gäh worde!dominique hat geschrieben:Aber wie ~das Kopfband~ mal wieder gepiffen hat...mir fehlen die Worte für die NUSS
Weil EIGENTLICH wäre es ein 2:1 Sieg für uns gewesen...
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
3-1!dominique hat geschrieben:Aber wie ~das Kopfband~ mal wieder gepiffen hat...mir fehlen die Worte für die NUSS
Weil EIGENTLICH wäre es ein 2:1 Sieg für uns gewesen (der Abseitspfiff war doch falsch oder?)...aber eben...EIGENTLICH -.-'
ein penalty (foul an carlitos)
ein reguläres tor durch pipi
aber auch ein penalty für sion (foul von zanni)
-
- Erfahrener Benutzer
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
unglaublich basel het dr penalty nid becho, abseits entschide worde wo keins gsi isch und denne die dummi chue het in dr erschde halbzit kei einzigi charte gä obwohl gnueg zverteile gsi wäre!!
schlussändlich no die riese chance fom derdyiok elei vorem goali was macht er är
legt sich dr ball zwiit for unglaublich so öbis vo unprofesionell wemme das alles zämme rächnet mit de chance fo sion hät dr fcb 2-3 sötte gwünne!!!
costanzo und marque sin die beschde gsi!!!
die schlächtischd leischdig gsi sid langem

schlussändlich no die riese chance fom derdyiok elei vorem goali was macht er är
legt sich dr ball zwiit for unglaublich so öbis vo unprofesionell wemme das alles zämme rächnet mit de chance fo sion hät dr fcb 2-3 sötte gwünne!!!
die schlächtischd leischdig gsi sid langem

Hör mr uf mit däm fuule Siech. So eine bruchts bim FCB würklich nit. Er macht absolut gar nüt us sine Chance und wenn er mol dr Ball verliert, denn luegt er zue wie die andere drmit drvo seggle.NaSrI hat geschrieben:schlussändlich no die riese chance fom derdyiok elei vorem goali was macht er är
legt sich dr ball zwiit for unglaublich so öbis vo unprofesionell
- gundelianer
- Erfahrener Benutzer
Wer weiss vieleicht hatte ja der SVF wieder mal ein wort gesprochen!Ich finde diese frau sollte nie mehr ein spiel pfeifen dürfen!Jedesmal pfeifft sie so ein scheissdreck zusammen!NaSrI hat geschrieben:unglaublich basel het dr penalty nid becho, abseits entschide worde wo keins gsi isch und denne die dummi chue het in dr erschde halbzit kei einzigi charte gä obwohl gnueg zverteile gsi wäre!!![]()
![]()
die schlächtischd leischdig gsi sid langem![]()
aufstellung gegen gc
ich mach mir gerade gedanke über die aufstellung gegen gc, da wir mir bange:
costanzo, hodel, m&m, zanni, ergic, cabral, frei, caicedo°en (Flügel), ein mann sturm eren....
ersatz: morganella, baumann, burgmeier, stocker...
naja, vielleicht verändert sich noch was....
costanzo, hodel, m&m, zanni, ergic, cabral, frei, caicedo°en (Flügel), ein mann sturm eren....
ersatz: morganella, baumann, burgmeier, stocker...
naja, vielleicht verändert sich noch was....
- gundelianer
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer