5:0 (5x streller)
Fans vom FCB: 13000
Füllmaterial: 12000
d kurve bebt

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Luigi hat geschrieben:Ich habe sehr grosse Bedenken betreffend dieses Spiels. Zwar ist bei YB der Hakin gesperrt, aber trotzdem sind sie diese Saison recht stark.
Ich wäre mit einem 1:1 zufrieden.
Gib dr recht!!!!tobi hat geschrieben:[/B]
Mit dieser Einstellung werden wir nicht Meister!
Zu Hause mit dem jetzigen Lauf gehört jeder (CL) Gegner weggeputzt, ohne wenn und aber ...![]()
Vielleicht trifft ja der David einmal ins Rechteck, würde ihm wahrscheinlich sehr gut tun.
Wird wohl so sein. Ich wollte für einen Kollegen noch was holen, B und D sind auf jeden Fall ausverkauft.andreas hat geschrieben:Trotz Herbstmesse glaube ich heute an über 25'000 Zuschauer.
uuu yb, zitter zitter, sit joore masslos überschätzt vo allne site, au vo sich sälber!Mooogli hat geschrieben:Gib dr recht!!!!
Es muess e klare Sieg ane demit sich dr FCB an dr Spitze ka etabliere!
Wobi dr FCB bis jetzt oft ins stolbere kho isch, wenn er e mol an dr Spitze gsi isch![]()
andreas hat geschrieben:Wir wollen euch kämpfen sehen, nicht die Haare schön!