und trotzdäm simmr die glaine Schwyzr ussem nochberland, isch dr gliich effäkt wie bi de dütsche teams. und das mien mr ussnütze!SCAR hat geschrieben:Uns unterschätze?? Mir sin immer in dr UEFA Cup Gruppephase drbi gsi, hän e klar bessere Koeffizient und spile deheim: Die unterschätze uns nit und trozdäm muess e Sieg ane!
Infos Stade Rennes
-
- Erfahrener Benutzer
Mort à la dictature du pétrolariat
MIr wärde immer vo Manschafte us de 5 Top Ligene unterschätzt.SCAR hat geschrieben:Uns unterschätze?? Mir sin immer in dr UEFA Cup Gruppephase drbi gsi, hän e klar bessere Koeffizient und spile deheim: Die unterschätze uns nit und trozdäm muess e Sieg ane!
4-1-4-1 isch wohl hüt agseit, international ischs jo nit schlächt und me cha immerno reagiere und uf e 4-4-2 umstelle...
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
Stimmt mir wärede sicher unterschätzt....ka au en Vorteil si..jedefalls en Sieg muess ahne!Sharky hat geschrieben:MIr wärde immer vo Manschafte us de 5 Top Ligene unterschätzt.
4-1-4-1 isch wohl hüt agseit, international ischs jo nit schlächt und me cha immerno reagiere und uf e 4-4-2 umstelle...
FC BASEL ÜBER ALLES
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!

-
- Erfahrener Benutzer
kemme do aigentlig au rennes-fans, wo noonig pensioniert sin? ha hit in dr stadt aigentlig numme so fimfesächzigjäärigi gsee 

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.