Herbstmäss

Der Rest...
fcbshout
Erfahrener Benutzer

Herbstmäss

Beitrag von fcbshout »

Herbstmäss isch am Samstig. :)

dr poet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dr poet »

zyt fir d dirggemaitli, sich z schmingge und uff d tagada z goh...
(c) by "dr Poet" 2017 - alle Rechte vorbehalten

fcbshout
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcbshout »

Die Bahn bi dr Kaserne wo me in höchi schnellt isch sicher no lustig, weiss nit wie sie heisst?

dr poet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dr poet »

wo bliibe all die Tagada fans??? hän dr scho 50 chips reserviert?

Bild

baasel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baasel »

dr poet hat geschrieben:wo bliibe all die Tagada fans??? hän dr scho 50 chips reserviert?

Bild
lägg, gits dä kebapschittelbächer immer no?
was für e maximum-iq darf me eigetnlich ha, dass me dört druff darf?

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Y brich zämme.... :D es gitt doch nütt luschtigers als zoobe über d'Mäss z'bummle und de Coole bim Pose uff em Schüttelbächer zuezluege bevor sie volli Kanne uff em Hoosebode umerutsche. Köstligs Schauspiel :D :D :D
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

mimpfeli hat geschrieben:Y brich zämme... es gitt doch nütt luschtigers als zoobe über d'Mäss z'bummle und de Coole bim Pose uff em Schüttelbächer zuezluege bevor sie volli Kanne uff em Hoosebode umerutsche. Köstligs Schauspiel :D
i nimm aa, das du vor em Messer zwüsche dä Rippe lachsch :eek: :o

Jedesmol Grossysatz wenn i in dr Nöchi bi vo dr Kaserne während dr Mäss! Und nid wäge mir! :p

Das Joor gits glaub immer no keini Wacker-Chäschüchli am Peti, oder? Scheiss-Mäss-Mafiosi!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Bandita
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bandita »

sags nid....herrlig, ä bitzeli päusli mache, sich de mage voll schlo, ä bierli dringge und de idiote im schüttelbächer zuez'luege....herrligscht.....
..................uff dini goal gits ä explosion
MUTTENZERKURVE ai tradition.............

hitchhiker
Benutzer

Beitrag von hitchhiker »

dr anderi höhepunkt isch jewils, bi de boxsäck zuzluege, wie gwüssi type tatsächlich meine, si chönne bi de chicks rundume idruck schinde, wenn sie das ding möglichscht hart chönn träffe... s trurige isch aber, dass es anschinend sogar funktioniert :rolleyes:

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

hitchhiker hat geschrieben:dr anderi höhepunkt isch jewils, bi de boxsäck zuzluege, wie gwüssi type tatsächlich meine, si chönne bi de chicks rundume idruck schinde, wenn sie das ding möglichscht hart chönn träffe... s trurige isch aber, dass es anschinend sogar funktioniert :rolleyes:
Türk-O-Mate halt... :D

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

hitchhiker hat geschrieben:dr anderi höhepunkt isch jewils, bi de boxsäck zuzluege, wie gwüssi type tatsächlich meine, si chönne bi de chicks rundume idruck schinde, wenn sie das ding möglichscht hart chönn träffe... s trurige isch aber, dass es anschinend sogar funktioniert
5m Alauf, bitz umespasste und zägg das Ding uffehaue....sag's nitt :D köstlich!!!

Okay, aber lueg doch die Chicks emol a, dass sinn die glyyche Hiehner wo uff dr Tagada dr Boode putze mit de z'änge Miss60-Hoose.... :D

@domingo

seeeehr verdruggt lache :D d'Kaserne isch nitt mi bevorzugt Mässplatz, lieber dr Petis, aber d'Gäscht wänn halt ame alles seh....ich muess glaub mol e Gfohrezuelag verlange :D

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

mimpfeli hat geschrieben:5m Alauf, bitz umespasste und zägg das Ding uffehaue....sag's nitt :D köstlich!!!

Okay, aber lueg doch die Chicks emol a, dass sinn die glyyche Hiehner wo uff dr Tagada dr Boode putze mit de z'änge Miss60-Hoose.... :D
ey was lachsch mann??
Basel ai Liebi!!!

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

maradoo hat geschrieben:ey was lachsch mann??
wottsch fettli mann?!

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

maradoo hat geschrieben:ey was lachsch mann??
Bild
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

Vincent Vega
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Vincent Vega »

mimpfeli hat geschrieben:wottsch fettli mann?!
Was wohl aus Osman, Sadush (oder so ähnlich) und dem Fettli-Jungen geworden ist?
Muri - das Corleone der Schweiz
bs_eagle hat geschrieben:Zensor ist seit Jahren der absolute Oberidiot!

Ein Typ dem man stundenlang in die Fresse hauen könnte!

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

Vincent Vega hat geschrieben:Was wohl aus Osman, Sadush (oder so ähnlich) und dem Fettli-Jungen geworden ist?
Jä, das wurd my au indressiere.
Y ha sogar e "Fettli" all myne Albonerbekannte zaigt, aber niemmer schiint dr Osman z'kenne... :(

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Vincent Vega hat geschrieben:Was wohl aus Osman, Sadush (oder so ähnlich) und dem Fettli-Jungen geworden ist?
Schwerverbrächer respektive Dauergascht im Knascht oder so.

Viellicht aber au s'pure Gegeteil und er schafft als Streetworker mit sozial benochteiligte Kinder... :D

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

mimpfeli hat geschrieben:Schwerverbrächer respektive Dauergascht im Knascht oder so.

Viellicht aber au s'pure Gegeteil und er schafft als Streetworker mit sozial benochteiligte Kinder... :D
Y glaub eher dass sie ganz nommaali Alboner worde syn - mit zwei Kind und so, waisch...

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Kwai Chang hat geschrieben:Y glaub eher dass sie ganz nommaali Alboner worde syn - mit zwei Kind und so, waisch...
Aha.

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

mimpfeli hat geschrieben:Aha.
Jo sicher, Mann!!! Die hän schliesslig Ehre und so, waisch...

Vincent Vega
Erfahrener Benutzer

Kwai Chang hat geschrieben:Jo sicher, Mann!!! Die hän schliesslig Ehre und so, waisch...
...und diä isch öpis wichtiger als... GOLD :D

dr poet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dr poet »

Kwai Chang hat geschrieben:Y glaub eher dass sie ganz nommaali Alboner worde syn - mit zwei Kind und so, waisch...
jo weisch, mit fedde bmw maaaannn, weisch tunned mit digg ussbüff mann kraassss, umme barfi fahre, und denn richtig theater bitzli gaas gäh... isch das kraas alde

hitchhiker
Benutzer

Beitrag von hitchhiker »

unbestätigten gerüchten zufolge hält sich sadush nach wie vor oftmals am schliere bahnhof auf, und ist dort für die sauberkeit verantwortlich. so schaut er besonders darauf, dass niemand zigarettenstummel oder ähnliches achtlos auf den boden schmeisst, seine methode "kopfstoss" hat durchschlagenden erfolg...

osman ist wohl immer noch oftmals am spazieren und frauen abschleppen, als c-promi ist seine erfolgsquote beneidenswert...

der kleine fettli-junge hat sein kriegstrauma nie überwinden können und hat sich freiwillig bei der fremdenlegion gemeldet. besonders seine motivationsreden mit neu-rekrutierten soldaten sind berühmt (sorry, hand ihr kei ahnig was bedütet chrieg!).

die steilste karriere der ganzen osman-bande hat sicherlich der anonyme philosoph im publikum hingelegt, dessen philosophisches essay "jede chan mache was er wett, will jede staht dezue was er macht" sowohl in fachkreisen als auch in der breiten bevölkerung grosses echo fand...

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

gohsch moll uff e kasärnepltz die näggschte zwei wuche....
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

Female-Supporter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Female-Supporter »

baslerstab hat geschrieben:gohsch moll uff e kasärnepltz die näggschte zwei wuche....
Jä bravo und däm extreme Polizei-Ufgebot wie letscht Johr

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

hitchhiker hat geschrieben:unbestätigten gerüchten zufolge hält sich sadush nach wie vor oftmals am schliere bahnhof auf, und ist dort für die sauberkeit verantwortlich. so schaut er besonders darauf, dass niemand zigarettenstummel oder ähnliches achtlos auf den boden schmeisst, seine methode "kopfstoss" hat durchschlagenden erfolg...

osman ist wohl immer noch oftmals am spazieren und frauen abschleppen, als c-promi ist seine erfolgsquote beneidenswert...

der kleine fettli-junge hat sein kriegstrauma nie überwinden können und hat sich freiwillig bei der fremdenlegion gemeldet. besonders seine motivationsreden mit neu-rekrutierten soldaten sind berühmt (sorry, hand ihr kei ahnig was bedütet chrieg!).

die steilste karriere der ganzen osman-bande hat sicherlich der anonyme philosoph im publikum hingelegt, dessen philosophisches essay "jede chan mache was er wett, will jede staht dezue was er macht" sowohl in fachkreisen als auch in der breiten bevölkerung grosses echo fand...
Jä, dr intellektuel Alboner us em Publikum het my au beyydruggt gha ("Sorry, aber was de Ma do grad macht isch die gröschti Afickerey -wie söll i säge?")
Pfillicht sodd er e Buech schriibe, oder so?

Helmut Penthouse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Helmut Penthouse »

Bild

hey mann, weisch lueg du dumm und ich gib dir schlägerei in gesicht...

Bild

Hey du frau, nimmt zärscht ab und halt dr schnürrä...

:D
(c) Helmut Penthouse, 2008 - alle Rechte vorbehalten

dr poet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dr poet »

was au witzig isch, isch bi de botschauto wo immer alli krasse umme stöhn und d wiiber bim fahre beobachte...LOL

ich persönlich freue mich auf 2 bahnen:

Bild

Bild

Vincent Vega
Erfahrener Benutzer

Kwai Chang hat geschrieben:Jä, dr intellektuel Alboner us em Publikum het my au beyydruggt gha ("Sorry, aber was de Ma do grad macht isch die gröschti Afickerey -wie söll i säge?")
Pfillicht sodd er e Buech schriibe, oder so?
Das isch nid dr glich. Dä wo Du meinsch isch dr Goldjunge ("Ehre isch öpis mehr wärt wiä ... Gold"), s andere isch dr klei Philosoph ("jede chan mache was er wett, will jede staht dezue was er macht").

Helmut Penthouse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Helmut Penthouse »

hitchhiker hat geschrieben:der kleine fettli-junge hat sein kriegstrauma nie überwinden können und hat sich freiwillig bei der fremdenlegion gemeldet. besonders seine motivationsreden mit neu-rekrutierten soldaten sind berühmt (sorry, hand ihr kei ahnig was bedütet chrieg!).
Bild

mann wötsch ä fettli, mann voll schwül und splitterbombe do chasch luägä, mann... :p
(c) Helmut Penthouse, 2008 - alle Rechte vorbehalten

Antworten