Vorverkauf für die UEFA Cup Gruppenspiele

Diskussionen rund um den FCB.
NaSrI
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NaSrI »

Weis öbber wo me cha noche froge wieviel ticks verkauft worde sind?????

Aso woni das spiel geschd gse ha glasgow gege barca hani scho gstund uglaublich was die död ablönd die sind wirklich mit voller lideschaft drbi egal in wellem sektor, ich wär richtig gärn drbi gsi.

Do in basel schisse sie di zämme wende mol ufschtosch und mol lud wirsch, das regt bösartig uf aber jänu me chas nid ändere!

Und die choreo isch au super gsi so öbbis hets in basel au scho lang nüm gä het ächt idruck gmacht.

alteschule
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alteschule »

Carlitos_forever hat geschrieben:Schön in einem halb leeren Stadion zu sitzen. :rolleyes:
1. halbvoll ;)
2. lieber halbvoll mit leuten, welche sich für den fcb interessieren und dementsprechend mit der mannschaft mitgehen also irgendwelche passanten dabei zu haben, welche aus neugier ans spiel kommen und in der mk ihren sitzplatzwunsch lautstark äussern sonst aber stumm bleiben.

anyway, alte diskussion, ich klink mich aus.

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Carlitos_forever hat geschrieben:Schön in einem halb leeren Stadion zu sitzen. :rolleyes:
Modefan?

Und nei, muesch mir kei PN meh schicke, ich klink mi do au uss, dasch mir z'dumm. :rolleyes:

und dr 'Hirni' kasch Dir au spare....aber jo, wenn eim d'Argument ussgöhn..... :rolleyes:
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

duurige
Erfahrener Benutzer

Beitrag von duurige »

Carlitos_forever hat geschrieben:HSV und Dynamo Zagreb Deheime wäri jedenfalls besser gsi. :(
sicher nid!!!

das git zwai grandiosi uswärtsfahrte. :cool:
woher soll ich wissen was ich denke, bevor ich gelesen hab was ich schreibe???

Carlitos_forever
Neuer Benutzer

Beitrag von Carlitos_forever »

mimpfeli hat geschrieben:Modefan?
Viel Spass am Match im engen Familienkreis, ich lach mich kaputt duck und weg. :D

Carlitos_forever
Neuer Benutzer

duurige hat geschrieben:sicher nid!!!

das git zwai grandiosi uswärtsfahrte. :cool:
Denn hesch jo richtig Lehrunterricht in Sache Fankultur. ;)

duurige
Erfahrener Benutzer

Beitrag von duurige »

[quote="Carlitos_forever"]Denn hesch jo richtig Lehrunterricht in Sache Fankultur. ]
tschuldigkeit... aber ich glaub mä söt nid vo sich uf anderi schliesse ;)
ich glaub nid dasi nochhilf nötig hät. :cool:

skaranoid
Benutzer

Beitrag von skaranoid »

NaSrI hat geschrieben: Und die choreo isch au super gsi so öbbis hets in basel au scho lang nüm gä het ächt idruck gmacht.
Protest gege Choreobewilligung vo dr SFL, dorum vorzitig keini Choreos meh
i'm not deaf,i'm ignoring you

Carlitos_forever
Neuer Benutzer

[quote="duurige"]tschuldigkeit... aber ich glaub mä söt nid vo sich uf anderi schliesse ]
Ha nit di persönlig gmeint die ganzi Fanszene Basel, Kroate sind in Sache Fanszene scho 2.Liga höcher.

NaSrI
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NaSrI »

skaranoid hat geschrieben:Protest gege Choreobewilligung vo dr SFL, dorum vorzitig keini Choreos meh
messy hani leider nid mitbeko :)

NaSrI
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NaSrI »

Carlitos_forever hat geschrieben:Ha nit di persönlig gmeint die ganzi Fanszene Basel, Kroate sind in Sache Fanszene scho 2.Liga höcher.
Isch doch mir egal wie d fanszene in kroatie isch!!!

Carlitos_forever
Neuer Benutzer

Angelo hat geschrieben:Toller Vergleich Basel und Galatasaray... :rolleyes:
Isch e guete Vergleich muesch di mit stärkeren messe nit mit schwächere. ;)

Carlitos_forever
Neuer Benutzer

NaSrI hat geschrieben:Isch doch mir egal wie d fanszene in kroatie isch!!!
Jetzt sin mir doch immer die beste gsi jezt isch es dir plötzlig egal. :rolleyes:

NaSrI
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NaSrI »

Carlitos_forever hat geschrieben:Jetzt sin mir doch immer die beste gsi jezt isch es dir plötzlig egal. :rolleyes:
:confused: :confused:

was? kei plan fo was du redisch!!!

kar dschwiz isch jo au so gross wie kroatie guete verglich :D

mob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mob »

Carlitos_forever hat geschrieben:Jetzt sin mir doch immer die beste gsi jezt isch es dir plötzlig egal. :rolleyes:
mein gott, nit zum ushalte was du do für müll verzapfsch. blieb wie ahkündet dähei, heb dr schlitte und grab di carlitos liebli wieder use wenns um dr titel goht! voll freddy

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Lütt, er isch e Fake, e Troll, macht ein uff Diggi-Hose will er se sunscht immer versohlt bekunnt....

Ignore und so, dr Latteknaller hetts scho länger bemerkt...
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Carlitos_forever
Neuer Benutzer

mob hat geschrieben:mein gott, nit zum ushalte was du do für müll verzapfsch. blieb wie ahkündet dähei, heb dr schlitte und grab di carlitos liebli wieder use wenns um dr titel goht! voll freddy
Nei chumm vorher wieder wahrscheinlig gege YB. ;)

emgi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von emgi »

[quote="Carlitos_forever"]Nei chumm vorher wieder wahrscheinlig gege YB. ]

Lohsch die lieber wieder lo ispeere du gschwäli!!!

Unglaublich das 1 Mensch soviel scheisse cha verzelle.

Carlitos_forever
Neuer Benutzer

mimpfeli hat geschrieben:Lütt, er isch e Fake, e Troll, macht ein uff Diggi-Hose will er se sunscht immer versohlt bekunnt....

Ignore und so, dr Latteknaller hetts scho länger bemerkt...
Nit Brülle will jetzt zweite gmacht hesch, aber bliebe mir bim Thema. :)

Carlitos_forever
Neuer Benutzer

emgi hat geschrieben:Lohsch die lieber wieder lo ispeere du gschwäli!!!

Unglaublich das 1 Mensch soviel scheisse cha verzelle.
Bring Argument Junge. :)

duurige
Erfahrener Benutzer

Beitrag von duurige »

Carlitos_forever hat geschrieben:Ha nit di persönlig gmeint die ganzi Fanszene Basel, Kroate sind in Sache Fanszene scho 2.Liga höcher.
mr hän ä geili szene. ich gang dert übere zem mi verein z`supporte und nid zem beguetachte ob anderi au guet sind (schwanzverglych bitte neyme andrs, ok ;) ) und scho garnid um mr vo anderne epis bybringe z`loh.
wie kunnts das dä uf dr szene basel muesch umehagge :confused:

Helmut Penthouse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Helmut Penthouse »

"Grosses Kino" wiederemol!

@Carlitos_F. : Bisch du e Kroat oder Basler?
(c) Helmut Penthouse, 2008 - alle Rechte vorbehalten

Carlitos_forever
Neuer Benutzer

[quote="duurige"]mr hän ä geili szene. ich gang dert übere zem mi verein z`supporte und nid zem beguetachte ob anderi au guet sind (schwanzverglych bitte neyme andrs, ok ]Szene Basel isch sicher nit schlecht sag ich jo nit. Dr hart Kern isch einfach z klein im Vergleich jetzt mit Dynamo Zagreb und anderne europäischen Vereine.

Carlitos_forever
Neuer Benutzer

Helmut Penthouse hat geschrieben:"Grosse Kino" wiederemol!

@Carlitos_F. : Bisch du e Kroat oder Basler?
Basler. :)

Helmut Penthouse
Erfahrener Benutzer

Carlitos_forever hat geschrieben:Basler. :)
Und worum blibsch du morn Zobe daheim? Mann, gang ins Joggeli und freu di uff dr Eff Cee Bee. Und sicher nit Tv-guggen ( vorallem Bayern!!! :eek: )
unterschti! :p

Carlitos_forever
Neuer Benutzer

Helmut Penthouse hat geschrieben:Und worum blibsch du morn Zobe daheim? Mann, gang ins Joggeli und freu di uff dr Eff Cee Bee. Und sicher nit Tv-guggen ( vorallem Bayern!!! :eek: )
unterschti! :p
Nei sicher chummi dir sind au so blöd. :D

Helmut Penthouse
Erfahrener Benutzer

Carlitos_forever hat geschrieben:Nei sicher chummi dir sind au so blöd. :D
klaro! ych pass eifach sNiwo do (kigafo) drinne aa!

geforce
Erfahrener Benutzer

Beitrag von geforce »

Sinn scho wider Ferie?

man jungs chillet dr caicedo_junior oder wie sini 4 acounts heisse isch wider am wärk!...

@carlitos_kindergarte...

nimm doch so wörter wie kroate sin 2 ligene besser as d szene nit ins muul.
well vo däm wo de redsch hesch kai anig. susch wüsstisch was d szene für
e name het in europa...

duurige
Erfahrener Benutzer

Beitrag von duurige »

Carlitos_forever hat geschrieben:Szene Basel isch sicher nit schlecht sag ich jo nit. Dr hart Kern isch einfach z klein im Vergleich jetzt mit Dynamo Zagreb und anderne europäischen Vereine.
dr hart kärn isch verwurzlet mit dr stadt wohär dr jewiligi verein stammt. ergo wär das bi uns basel und bi dynamo wär das zagreb. jetzt wirds aber kly heikel die so z`verglyche, den basel het um die 200.000 ywohner mit aglo 400.000. zagreb het 700.000 mit aglo über 1.000.000.

Carlitos_forever
Neuer Benutzer

geforce hat geschrieben: nimm doch so wörter wie kroate sin 2 ligene besser as d szene nit ins muul.
well vo däm wo de redsch hesch kai anig. susch wüsstisch was d szene für
e name het in europa...
Klar darum disskutiere mir do au drüber werum am Donnstig (fast) kein Knoche ins Stadion chunnt. :rolleyes:

Antworten