Fangesänge
- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer
- rhyschiffer1893
- Erfahrener Benutzer
S SFV-Formular sig lut MK kei Problem, dr FCB well lieber e Choreo seh als sone Fätze. Lut ussage vomene MK-Exponänt heigs nur dorum no keini Choreos gä, wells drzue "no kei Alass" gä heb. Schints.
Allerdings kani au nit sage, wie s usswärts würd usseh. Aber nach em verbrennte Leu gangi drvo uss, dass si vor allem z Zuri das Formular seh wänn.
Sigs wies well, d Fahne länge jo au
Allerdings kani au nit sage, wie s usswärts würd usseh. Aber nach em verbrennte Leu gangi drvo uss, dass si vor allem z Zuri das Formular seh wänn.
Sigs wies well, d Fahne länge jo au

MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
und vor allem wuurd das haisse, ass die reegelig internationaal jo nit zer gältig kunnt?
frooge iber frooge
frooge iber frooge
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
- rhyschiffer1893
- Erfahrener Benutzer
Soviel ich weiss, muesch (oder söttsch..) du das Formular zersch bim Gaschtgäber ireiche und vo wämm denn schliesslig d Bewilligung chunnt isch denn glaub egalPro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Den FCB geht das Formular doch eigentlich gar nichts an? Das betrifft doch nur Fan<-->SFV??? Oder liege ich da falsch?

S wichtigscht schiint mir aber z sy, dass dr FCB dr MK do nüt abverlangt: wenn s in dr mK drzyt kei Choreo git, denn ligt das nit an däm Formular...
wändet Euch sunsch an info@muttenzerkurve.ch
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch
-
- Neuer Benutzer
- VorwärtsFCB
- Erfahrener Benutzer
Das erste Lied tönt bestimmt noch geil wenn wir anstatt "parisiens ooo..." "FCB ooo..." singen würden:http://chantsparisiens.over-blog.com/ar ... 54683.html
- Knecht Ruprecht28
- Erfahrener Benutzer
Genau, oder Lausanneois, oder Servettien... Oder wer diä Melodie sunscht no alles singt...FCB Fan hat geschrieben:Das erste Lied tönt bestimmt noch geil wenn wir anstatt "parisiens ooo..." "FCB ooo..." singen würden:http://chantsparisiens.over-blog.com/ar ... 54683.html
SUPPORTING OUR LOCAL TEAM !!
RAVENS BASEL 1995
Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!
Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir
Muttenzerkurve - mi dehai...
Alles nur für Di, FCB ...
Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...
RAVENS BASEL 1995
Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!
Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir
Muttenzerkurve - mi dehai...
Alles nur für Di, FCB ...
Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...
- VorwärtsFCB
- Erfahrener Benutzer
echange Boulogne-AuteuilFCB Fan hat geschrieben:Das erste Lied tönt bestimmt noch geil wenn wir anstatt "parisiens ooo..." "FCB ooo..." singen würden:http://chantsparisiens.over-blog.com/ar ... 54683.html
Das isch fascht nid lut...
- VorwärtsFCB
- Erfahrener Benutzer
- Basel Senator
- Benutzer
warst demfall noch nie im velodrom.FCB Fan hat geschrieben:Jeder der mal im Parc des Princes an einem PSG Match war weiss, wie hammergeil die Stimmung ist. Haben zwar praktisch keine eigenen orignellen Lieder, dafür singen sie die anderen in einer fast ohrenbetäubenden Lautstärke.
[CENTER]MUTTENZERKURVE ROT iSCH UNSERi LiEBi BLAU DiE EWiGi treui F.C. BASEL 1893[/CENTER]
- rhyschiffer1893
- Erfahrener Benutzer
Aight!Basel Senator hat geschrieben:warst demfall noch nie im velodrom.
Bevor mer is so Pariser Guguus adüen losemer no nach Massilia:
http://www.youtube.com/watch?v=j3bHZKisEtc
aber werum aigentlig... Mer hänn jo unser "O rot und Blau", wo immer no sehr ussbaufähig isch und s isch jo ersch grad gege Sarajevo uuseko, wie sehr das fääge ka...
MIR SINNS!
- VorwärtsFCB
- Erfahrener Benutzer
Dieses Lied hat ja auch schon jeder Westschweizer Verein in seinem Repertoirerhyschiffer1893 hat geschrieben:Aight!
Bevor mer is so Pariser Guguus adüen losemer no nach Massilia:
http://www.youtube.com/watch?v=j3bHZKisEtc
aber werum aigentlig... Mer hänn jo unser "O rot und Blau", wo immer no sehr ussbaufähig isch und s isch jo ersch grad gege Sarajevo uuseko, wie sehr das fääge ka...

- rhyschiffer1893
- Erfahrener Benutzer
Isso!FCB Fan hat geschrieben:Dieses Lied hat ja auch schon jeder Westschweizer Verein in seinem Repertoire.
Kunnt aber au uss Massilia und nit vo PimpSG...

Wei gseit: minere Meinig noche söll zersch emol s ganze Stadion bi "O rot und blau" mitmache. Und alternative hämmer au sunsch gnueg... Schints!
MIR SINNS!
- Braincracker
- Neuer Benutzer
Bi kei guäte dichter aber i könnt mr no vorstelle das zu dr Melodie (refrain) vo "Ole Espana" no es geils lied könnt mache.
Ole Espana on Youtube (0:52)

Ole Espana on Youtube (0:52)

fan sång
dies hier, gehört zu den besten liedern die ich je gehört habe. leider ist es nicht so gut verständlich. sollte man sich wirklich fast überlegen, zu kopieren. kommt aus schweden und wird von 2,3 clubs gesungen. unter anderem von aik...
http://www.youtube.com/watch?v=n3Rtf3KdU50
-
- Neuer Benutzer
Nundebuggel...
Das oder jenes Lied neu betäggschte, überhaupt mien neui Lieder aane. Es soll doch zerscht jede d Möglichkeit zem Mitsinge griege.
Usserdäm... worum vo Lieder verzelle, wo me NID kaa singe, statt vo "Wörtelein zu bestehenden Liedelein, welche laut und inbrünstig Richtung Rasen geschmettert sein wollen"?
In däm Sinn: Text her, Text her, oder ich... nai, nai, y fall nid um, y froog wyter
Usserdäm... worum vo Lieder verzelle, wo me NID kaa singe, statt vo "Wörtelein zu bestehenden Liedelein, welche laut und inbrünstig Richtung Rasen geschmettert sein wollen"?
In däm Sinn: Text her, Text her, oder ich... nai, nai, y fall nid um, y froog wyter

- rhyschiffer1893
- Erfahrener Benutzer
Bsoffeni schwede, jo i sing: bsoffeni schwede, bsoffeni schweeede, jo i sing: bsofenni schweeede!zinni hat geschrieben:dies hier, gehört zu den besten liedern die ich je gehört habe. leider ist es nicht so gut verständlich. sollte man sich wirklich fast überlegen, zu kopieren. kommt aus schweden und wird von 2,3 clubs gesungen. unter anderem von aik...

MIR SINNS!
[quote="majorBS"]Allee Allee FCB[...]
Ganz Basel macht jetze Grach, de heersch es duurch die ganzi Stadt,
vom Gellert ybr s Glyybegg bis hii zu dr Schitzematt!
Allee Allee FCB[...]
Und jetz gib alles! ]
cha mr no öpper dr text am afang vo däm lied dure geh? ..... verstand abe nur dr schluss ...... "fuessball läbe bis zum tod" ..... merci
Ganz Basel macht jetze Grach, de heersch es duurch die ganzi Stadt,
vom Gellert ybr s Glyybegg bis hii zu dr Schitzematt!
Allee Allee FCB[...]
Und jetz gib alles! ]
cha mr no öpper dr text am afang vo däm lied dure geh? ..... verstand abe nur dr schluss ...... "fuessball läbe bis zum tod" ..... merci
Uf los gohts los
Hätt mr ächt öper dr e Songtext per PN (ich weiss dass es do nit veröffentlich werde dörf. D Zirücher läse mit!!!)
und zwar folgendes: Uf los gohts los... lalalallalalalala oder so ähnlich. Ich wird das nie verstoh wenns gsunge wird. Messi scho im vorus.
Uf los gohts los
Schpyler rot und blau spile hüt grandios
und laufts mol nid so, wie mir wän
hörsch du hinter dir unsri gsäng
oh fcb als maischter di z seh
uns zhöre kämpfet no meh
uf dini gool gits e explosion
muttenzerkurve ai tradition
oder soo. [ Sorry, komme nicht aus Basel]

Griessli
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s gool gschosse het.
- Basel Senator
- Benutzer