Vorverkauf für die UEFA Cup Gruppenspiele
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
infos
http://www.fcb.ch/start.html
ich bin an beidne spiel gsi und ha nur no das ticket vom Sarajevo-Spiels ?
infos
http://www.fcb.ch/start.html
ich bin an beidne spiel gsi und ha nur no das ticket vom Sarajevo-Spiels ?
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
12.50 fir e europacup-spiil! wenn das emol kai diggs danggerscheen an uns fans isch!!!
merci vyylmool fcb!
merci vyylmool fcb!
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
- stargate
- Erfahrener Benutzer
Das isch flott, dass sie günschtigeri Prise für die Saisonabos mache wo beidi Qualispiel gluegt händ.
sProblem wo ich jetzt ha isch, dass ich Mattersburg uf mim Aboplatz gluegt ha und bi Sarajevo han ich Ticks im freie Verkauf in dr Muttenzerkurve gseh.
Wie söll ich das dene erkläre, weme Sarajevo Ticket nümme het????
sProblem wo ich jetzt ha isch, dass ich Mattersburg uf mim Aboplatz gluegt ha und bi Sarajevo han ich Ticks im freie Verkauf in dr Muttenzerkurve gseh.
Wie söll ich das dene erkläre, weme Sarajevo Ticket nümme het????

Wennd bim Kauf dini JK nit anegleggt hesch, denn hesch wohl es Problem.stargate hat geschrieben:Das isch flott, dass sie günschtigeri Prise für die Saisonabos mache wo beidi Qualispiel gluegt händ.
Wie söll ich das dene erkläre, weme Sarajevo Ticket nümme het????![]()
Ich ha mi Sarajevo ticket au nit im vorverkauft gholt und trotzdem d JK ane gleggt. Wäge däm stoht schlussändlich auch mi name ufm ticket und somit isch alles suber registriert.stargate hat geschrieben:Für dr freii Verkauf bruchsch kei Abo, also ha ich logischerwis kei Bewies.....jo den wird das wohl nit klappe mitem günschtige Ihtritt...![]()
Velicht wäri das guet gsi, wenn sie das frühner gsait hätte...
Und das mit dr Vergünstigung hän sie jo scho lang mitteilt gha.
Juha: Au wenn ich momentan ni tmol 25 rappe hät... es wärs mr sicher wert

Also soviel ich weiss wurde das vor dem letzten UEFA CUP spiel bekannt gegeben, hättest also mindestens noch 1 Ticket falls du an beiden Spielen dabei warst.stargate hat geschrieben:Für dr freii Verkauf bruchsch kei Abo, also ha ich logischerwis kei Bewies.....jo den wird das wohl nit klappe mitem günschtige Ihtritt...![]()
Velicht wäri das guet gsi, wenn sie das frühner gsait hätte...
Mhhhh... i ha z.B. dr Sarajevo Spiel vommene andere Platz uss gluegt als mini JK, ha dr Ticket spöter kauft und ohni JK, i ha mi Ticket aber noh... das gitt sicher 15% sunscht stimmt öbbis nid.panda hat geschrieben:isch doch alles registriert im FCB-System, ich gang nid drvo us dass me die Billett mues vorwiese
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
Also für mich ist es klar. Der FCB hat nie kommuniziert, dass die Tickets aufbewahrt werden müssen. Also kommt ein anderes Prozedere zum zug.
Ich denke sie checken nur ab wie oft dein Platz verkauft wurde. Alles andere wäre zu kompiziert.
Leider gäbe es in dem Fall auch einige "Betrogene", zB die welche an den Spielen einfach mal einen Ausflug an einen anderen Platz gemacht haben.
Hmm...Aber auch das hätte kommuniziert werden müssen....weiss auch nicht wie das abgeht....
Selbst im offiziellen Communique auf fcb.ch wird nicht erwähnt, was das Kriterium ist um den Rabatt zu erhalten!
Hammer...
Ich denke sie checken nur ab wie oft dein Platz verkauft wurde. Alles andere wäre zu kompiziert.
Leider gäbe es in dem Fall auch einige "Betrogene", zB die welche an den Spielen einfach mal einen Ausflug an einen anderen Platz gemacht haben.
Hmm...Aber auch das hätte kommuniziert werden müssen....weiss auch nicht wie das abgeht....
Selbst im offiziellen Communique auf fcb.ch wird nicht erwähnt, was das Kriterium ist um den Rabatt zu erhalten!
Hammer...

Copyrights @ el presidente!
War bei beiden Spielen an einem anderen Platz als meine JK und habe die Tickets nicht mehr. Gibt wohl keinen Rabatt, da das nicht mehr belegbar ist. Das ist eine Aktion, die nachträglich nur jene belohnt, die Tickets aufbewahren...rotoloso hat geschrieben:Mhhhh... i ha z.B. dr Sarajevo Spiel vommene andere Platz uss gluegt als mini JK, ha dr Ticket spöter kauft und ohni JK, i ha mi Ticket aber noh... das gitt sicher 15% sunscht stimmt öbbis nid.
oder jene die ihre TIckets mit Namenangebe gekauft haben.Echo hat geschrieben:die nachträglich nur jene belohnt, die Tickets aufbewahren...
Bezüglich aufbewahren hättest du zumindest beim Sarajevo-Spiel die Chance gehabt dies zu tun, der Rabatt für die Gruppenphase wurde bereits vor diesem Spiel angekündigt. Wer es nicht getan hat, muss sich an der eigenen Nase fassen

Idealer wäre es gewesen dieses Vorgehen bereits vor dem Mattersburg-Spiel klarer zu kommunizieren, allerdings stand diese Strategie damals wohl noch nicht fest...