Hurra mer sind debi

Diskussionen rund um den FCB.
panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Edberg hat geschrieben: ersatzgschächte Holländer
Was isch denn bittschön dr FCB gsi?

Nach däm powerere in dr erschte Halbzit, was enorm Kraft het müese koschtet ha, hets halt am Schluss nümme ganz glängt.
Und alles nach vorne z wärfe hät gege die konterstarke Holländer au könne ins Aug goh, s 1:1 z riskiere wär dämlich gsi, wenn Hearts gunne hätt, wär me denn dusse gsi (2 goal chönne schnäll passiere...)

Ich bi glücklich und stolz, dass dr FCB unter de 48 Teams isch, wo nägscht Früehlig au no dörfe europäische Fuessball spiele! (ob Djepropetrovsk oder Partizan Belgrad isch au nid so e riese Unterschied...)

duurige
Erfahrener Benutzer

Beitrag von duurige »

zul alpha 3 hat geschrieben:junge, jetzt freu dich doch mal über das erreichen des 1/16 ... ! morgen kannst du dann über delgade/rossi und konsorten herziehen ... aber heute abend sollte jede energie nur zwei dingen gewidmet werden: deinem bier in der rechten hand und der freud, dass der fcb auch nächste saison noch dabei ist ... cheers
auf so eine antwort habe ich gehofft

DasRasenschacharovding
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DasRasenschacharovding »

Edberg hat geschrieben:Wieder het sich dr FCB nach de 45 Minute ins Schnäggeloch zruggzoge und isch unfähig gsi, s'zweite Goal gege die bescheidene, ersatzgschächte Holländer zueche. Das scheiss Eggfahnegestolpere isch zum kotze! E lichtfertig verpassti Chance, aber Quittig folgt meischtens (dasmol nid mit emene Gegegoal in dr 90. Minute sondern mit Dnjepr Dnjepropetrowsk als nögschti Gegner - und dr FCB isch sälber d'schuld :( )

Guet Nacht!
Alles okay bei dir? Also wenn nicht einmal Siege dich zufrieden stellen können, dann weiss ich auch nicht.
(Vielleicht hat Gigi die Weisung gegeben, Gruppendritter zu werden, damit wir vielleicht gegen Stuttgart spielen können. Gigi dürfte sich dann wieder einige Minuten (mit Vfb-Schal) den Kameras des deutschen Fernsehens beim Pauseninterview präsentieren)
Die Klammerbemerkung gilt es zu ignorieren.

Edberg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Edberg »

Ihr händ jo alli rächt und my Reaktion isch au e chli übertriebe gsi.

Aber au e Tag spöter bin ich dr glieche Meinig. Es isch eifach dr Fruscht, dass dr FCB syt em Abgang vom Hakan und dr Verletzig vom Ergic NULL spielerische Fortschritt erziehlt het und zur Zyt um zwei Klasse schlächter spielt, au in Vollbesetzig. Mr sinn damals wirklig kurz vor em internationale Aschluss gschtange und händ v.a. spielerisch könne überzüge. My's Problem isch halt, dass ich e sone pflegti und faszinierendi Spielkultur höcher due bewerte (au binere Niederlag) als das zufällige, völlig wirre Fussballgestochere mit em e wenig überzügende Sieg!

petric
Neuer Benutzer

Beitrag von petric »

Edberg hat geschrieben:Ihr händ jo alli rächt und my Reaktion isch au e chli übertriebe gsi.

Aber au e Tag spöter bin ich dr glieche Meinig. Es isch eifach dr Fruscht, dass dr FCB syt em Abgang vom Hakan und dr Verletzig vom Ergic NULL spielerische Fortschritt erziehlt het und zur Zyt um zwei Klasse schlächter spielt, au in Vollbesetzig. Mr sinn damals wirklig kurz vor em internationale Aschluss gschtange und händ v.a. spielerisch könne überzüge. My's Problem isch halt, dass ich e sone pflegti und faszinierendi Spielkultur höcher due bewerte (au binere Niederlag) als das zufällige, völlig wirre Fussballgestochere mit em e wenig überzügende Sieg!
Du hesch aber dr glichi Match gluegt wie mir oder ? Oder bisch du vorem TV gsesse.. Nach der sackstarke erschte Halbzyt goht jedem Team irgendwenn emol d'Luft us. Zuedem hän mir au e paar verletzti Spieler. Also sig gfälligscht zfriede mit dem geile Spiel vo gescht.
PETRIC, WIESO BISCH NIT SCHO VIEL FRIEHNER ZUM FCB CHO ??

Edberg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Edberg »

petric hat geschrieben:Du hesch aber dr glichi Match gluegt wie mir oder ? Oder bisch du vorem TV gsesse.. Nach der sackstarke erschte Halbzyt goht jedem Team irgendwenn emol d'Luft us. Zuedem hän mir au e paar verletzti Spieler. Also sig gfälligscht zfriede mit dem geile Spiel vo gescht.
Was weisch Du scho, wie dr FCB vor 2 Johr gspielt het, du bisch jo erscht syt kurzem drby ;)

shiftleft
Erfahrener Benutzer

Beitrag von shiftleft »

basi hat geschrieben:Haki FCB?Nid würkli.De söll emol im usland öpis bringe :mad:
Jetzte chumm ich nid ganz druus. Wie söll dä Bueb im Usland eppis bringe, wenn är nie spielle derf?
Bi dr Wältuswahl mit em Zizou wonr ändlig emol ufs Fäld het derfe, het är doch immerhin es Gääli gschosse.

PS: Weiss epper, welles Fleischlstickli dr Blindehund vom Zubi gärn het? De hett geschtr jo super agäh, wo dr Ball zfliege cho isch?
Wenn Null besonders gross ist, dann ist es beinahe so gross wie ein bisschen Eins

basi
Neuer Benutzer

Beitrag von basi »

shiftleft hat geschrieben:Jetzte chumm ich nid ganz druus. Wie söll dä Bueb im Usland eppis bringe, wenn är nie spielle derf?
Bi dr Wältuswahl mit em Zizou wonr ändlig emol ufs Fäld het derfe, het är doch immerhin es Gääli gschosse.

PS: Weiss epper, welles Fleischlstickli dr Blindehund vom Zubi gärn het? De hett geschtr jo super agäh, wo dr Ball zfliege cho isch?
Bueb isch de richtig uusdruck :) De söll emol Erwachse werde

chef-teleboy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chef-teleboy »

Edberg hat geschrieben:Wieder het sich dr FCB nach de 45 Minute ins Schnäggeloch zruggzoge und isch unfähig gsi, s'zweite Goal gege die bescheidene, ersatzgschächte Holländer zueche. Das scheiss Eggfahnegestolpere isch zum kotze! E lichtfertig verpassti Chance, aber Quittig folgt meischtens (dasmol nid mit emene Gegegoal in dr 90. Minute sondern mit Dnjepr Dnjepropetrowsk als nögschti Gegner - und dr FCB isch sälber d'schuld :( )

Guet Nacht!
wenigstens mal jemand, der auch das positive im leben sieht und geniessen kann ... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Alles, was ich sicher weiss über Moral und Pflicht, verdanke ich dem Fussball (Albert Camus)

Entertainer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Entertainer »

der trick mit der eckfahne in der 80. minute ist wirklich bescheuert. aber ansonsten habe ich eine kämpferische leistung gesehen die mit einem verdienten sieg belohnt wurde.
wenn jetzt noch unfähige schiedsrichter disqualifiziert würden, wäre ich vollauf zufrieden!!!
Eins steht fest: Alles ist relativ! Werner Mitsch 1936

chef-teleboy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chef-teleboy »

Edberg hat geschrieben: ..., dass ich e sone pflegti und faszinierendi Spielkultur höcher due bewerte (au binere Niederlag) als das zufällige, völlig wirre Fussballgestochere mit em e wenig überzügende Sieg!
versteh ansatzweise, was du meinst; allerdings war gerade das tor gepflegtes spiel in reinkultur: ein wunderschöner pass von huggel, der damit rossi lanciert, der sich dann am flügel elegant durchsetzt, eine butterweiche, präzise flanke auf carignano schlägt, der wiederum das ding auch noch souverän mit dem kopf versenkt .... was will man mehr ???
Alles, was ich sicher weiss über Moral und Pflicht, verdanke ich dem Fussball (Albert Camus)

COCKY
Benutzer

Beitrag von COCKY »

[quote="chef-teleboy"]versteh ansatzweise, was du meinst]

na gutt ehh, einen zweiten söttigen wäre die krönung gewesen.

krönung

basi
Neuer Benutzer

Auslosung

Beitrag von basi »

:) Am 12. Uhr auf Eurosport. Toitoitoi

Se7en
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Se7en »

basi hat geschrieben: :) Am 12. Uhr auf Eurosport. Toitoitoi
bitte sofort posten wenn unser gegner fest steht... kann nämlich weder tv gucken noch radio hören....
nei, mi nickname het nüt mit dr #7 vom FCB z'tue.... :D

basi
Neuer Benutzer

Auslosung

Beitrag von basi »

Sorry Uefa isch am 13.45 ;)

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

nujo ich fand die nachspielzeit witzig :D keine mannschaft wollte noch weiterspielen, nur der schiedsrichter hat (oder wollte) einfach nicht abpfeiffen :D

joggeliwurscht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von joggeliwurscht »

Um nochmal auf die Zuschauer zurückzukommen... Angeblich waren gestern 25'600 Zuschauer im Stadion... Aber ein weiteres mal bin ich damit nicht einverstanden, ich sage da waren sicher 28'000 im Stadion!

Es gab keine grösseren Löcher und ausser im A an den Rändern war so ziemlich alles voll!

Siehe hier:
http://www.fcb.ch/media/Albums/album374/IMG_0074.jpg

Ich hatte vom D aus guten Ausblick und wage zu sagen dass das niemals 5000 leere Plätze waren :mad:

Antworten