Oeri gege Hassli
Oeri gege Hassli
Stoht au in de Baz.
http://www.blick.ch/sport/fussball/ist- ... nger-72660
Miner Meinig noch lächerlig. Wieso muess d Gigi sich do dri mische? Das hett nüdd mit em FCB z due und isch Kindergarte.
http://www.blick.ch/sport/fussball/ist- ... nger-72660
Miner Meinig noch lächerlig. Wieso muess d Gigi sich do dri mische? Das hett nüdd mit em FCB z due und isch Kindergarte.
- Zaunbesteiger
- Erfahrener Benutzer
Nid wenn's eso isch wie im Bild. Trotzdämm, i hoff wirklich dass das alles vom Blick erfunde worde isch, denn das wär ganz billig vo dr Gigi, sich mit so sache usenand z'setze.jay hat geschrieben:Daumen und Zeigefinger zu einem Kreis bilden heisst doch ganz einfach "OK"!
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
Absolut lächerligg vo dr Gigi. Do zeigt's sich, dass sie für e Kaderposchte nid geeignet isch.
Grundsächligg het sie scho recht. Aber do muesch e paar Journalischte aspitze und nid selber go dumm ummerüssle.
Ich glaub do lauft e Wettbewerb, wer vo beidne Präsidente (Canapé und Gigi) dr grösser Scheiss uselost. Momentan fühert aber no dr Stricher
Grundsächligg het sie scho recht. Aber do muesch e paar Journalischte aspitze und nid selber go dumm ummerüssle.
Ich glaub do lauft e Wettbewerb, wer vo beidne Präsidente (Canapé und Gigi) dr grösser Scheiss uselost. Momentan fühert aber no dr Stricher

© by SAS
d'gigi erinnert mi an die schlimmschte pausehof-rätschbääse us miner schuelzit... lächerlig...
aber generell wird sowieso viel z'schnäll zum tv-richter grennt. um e brutalo-foul z'bestrofe oder öbber frey z'spräche (baykal, razzetti) ok, aber sunscht söllmer doch über so sache stoh. emotione wärde sunscht scho gnueg abgwürgt (übertriebener torjubel
)!
aber generell wird sowieso viel z'schnäll zum tv-richter grennt. um e brutalo-foul z'bestrofe oder öbber frey z'spräche (baykal, razzetti) ok, aber sunscht söllmer doch über so sache stoh. emotione wärde sunscht scho gnueg abgwürgt (übertriebener torjubel

Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
Doch, langsam aber sicher verdiene mir uns dr 'Heulsuse'-Titel! Tiptop!

(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Nun jammert doch nicht rum, immerhin meldet sich Gigi wieder mal in der Öffentlichkeit (seit Monaten kein Statement nichts von ihr gehört)
Und natürlich meldet sie sich erst wieder, wenn man ganz oben steht und mit positiven Resultaten überzeugt
Aber das wissen wir ja 
Und natürlich meldet sie sich erst wieder, wenn man ganz oben steht und mit positiven Resultaten überzeugt

Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
- Chancellor
- Erfahrener Benutzer
das ist schon deshalb nicht möglich, weil es gestern in der baz stand und der blick nur übernommen hat...rotoloso hat geschrieben:Nid wenn's eso isch wie im Bild. Trotzdämm, i hoff wirklich dass das alles vom Blick erfunde worde isch, denn das wär ganz billig vo dr Gigi, sich mit so sache usenand z'setze.
gell, der edelmann wär dir lieber?Italiano hat geschrieben:das isch wenn me e frau als presi het...

Aha, also findsch dass was dr Canapee ame so uselosst guet, isch jo schliesslig e MaaItaliano hat geschrieben:das isch wenn me e frau als presi het...

genau, villicht het si öbbis ganz anders, oder imme andere zämmehang gseit und dr blick eehhh d baz meini het das verdrüllt und so gschriibe wies jetzte stoht.. ich glaub nit dass si das so gseit het....Magoo hat geschrieben:wenn es um fananliegen geht, dann wird immer darauf verwiesen, dass man den zeitungen nicht alles glauben soll...
(c) by "dr Poet" 2017 - alle Rechte vorbehalten
- Idefix
- Erfahrener Benutzer
na und? Züri isch nervös..
geschter regt me sich no uf abem Basler Lied wo mit Züri Läggerli gschponsoret wird und hüt regt me sich uf, dass d'gigi gege d'zürcher polteret...
das thema isch morn jo eh widr gässe...
in däm sinn, wünsch e scheene daag!
Cheers
geschter regt me sich no uf abem Basler Lied wo mit Züri Läggerli gschponsoret wird und hüt regt me sich uf, dass d'gigi gege d'zürcher polteret...
das thema isch morn jo eh widr gässe...
in däm sinn, wünsch e scheene daag!
Cheers
[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]
Unbedingt; 'Und Du kunnsch nie meh ine, und Du und Du und Du au nümm'.....e Bombejay hat geschrieben:Ganz bestimmt.