Stimmung im Joggeli

Diskussionen rund um den FCB.
Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

seth hat geschrieben:wir diskutieren über eine F A N K U R V E in einem F U S S B A L L S T A D I O N!!! es gibt im fall einen familysektor oder ne gute stube daheim wo die besagte bevölkerungsschicht ein ruhiges plätzchen findet..
Ich würde mich hüten, meinen Sohn mit ins Stadion zu nehmen :)

Idealist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Idealist »

BadBlueBoy hat geschrieben:Seh ich nicht so. Ein Schlippsträger hat genausowenig im Block verloren (es sei denn, er schreit sich in der Kutte wie die anderen die Gurgel wund) wie eine natelfuchtelnde Tussi, oder der schweigende Lowcost Gast, der sich über die Fahnen beschwert. Ein starker Block muss Einheit und Gruppendynamik zellebrieren. Im B Block hats auch günstige Tickets und da darf jeder meinetwegen rumsitzen und das Spiel verfolgen. In der MK (insbesonders an der Front und im Zentrum) haben die erwähnten Fälle nichts zu suchen. Ich gehe auch nur in den Block, wenn mir nach 90 minuten schreien und singen zumute ist.

Eventkonsumenten raus aus Sektor D Parkett !
Verstehe deine Seite. Ich habe einfach schon viele Leute gesehen, die waren eine Zeit lang die Super Duppi Mega FCB Fans, standen in der Kurve, schrien sich die Seele aus dem Leib und schwupp, eine neue Freundin, eine neues Hobby und sie wurden nie mehr gesehen!! Es ist Ansichtssache, was einen guten Fan ausmacht -meine Meinung ist gemacht.

nosferatu
Benutzer

Beitrag von nosferatu »

mimpfeli hat geschrieben:Jein, wenn inere Fankurve stohsch (und das machsch jo freiwillig...) isch es mM noch e Ehr und doch irgendwie au Dini Pflicht Dini Mannschaft azheize.

Nei, es lyncht Di niemer wenn's nitt machsch, aber y mag mi erinnere, im alte Joggeli, wenn do eifach dört gstande bisch und in dr Nase bohrt hesch dass bald mol eine Nase-an-Nase bi Dir gstande isch und Di iteilt hett...
Sorry, wär singe will söll singe wennr Bock hed. Fertig.

Und apropos altem Joggeli: won ich agfange ha eleige and Spiel go (1990) denn isch hinterm Goal in dr MK e Gruppe gstande (zimlig quadratisch hinterem Goal) und links und rächts sin alli ghockt (git Usnahme).

Lönd doch eifach jede das mache wonr will.

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

scheisse...wieder alles internet helden die die alles besser wissen...
lebt den fussball, seid begeistert und verinnerlicht, dass IHR ein Teil
dieses Vereins seid!!! nur wenn WIR (Mannschaft und Fans) alles geben
wird der Gegner vo 12 Baslern niedergerungen...

singen, hüpfe, schreien...DAS ist eine Fankurve...wer sich damit nicht abfindet,
wem die Lieder nicht passen oder ein problem mit einer Gruppierung innerhalb
der Kurve hat soll dies denjenigen IM stadion zutragen...die meisten und damit
meine ich 90% der Personen welche sich Tag für Tag für das Interesse und
Gemeinwohl der Kurve und der Fanszene des FC Basel einsetzen werden niemals
einen Beitrag in diesem Forum zu sehen kriegen..

FUSSBALL IST AUF'M PLATZ.....und in dr KURVE...aber nit im INTERNET!!!
-- prime crime --

"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

Asselerade hat geschrieben:e baslerstab hoggt glaubs uffem bahndamm, macht aber e thread uf, wo er lüt kritisiert.. genau darum sött mrs nit do inne bespräche!)
sagg daaaas niiiiieeeeeh me!!!!! :mad: :mad:
BadBlueBoy hat geschrieben:Der D7 Block um ZeroZero ist imho die geilste Bande des Balkons.
nämmli!!!!!!!
crazychillbär hat geschrieben:Wenn dr Capo jemanden anbrüllt, weil dieser nicht mitsingt, dann ist das auch gut so!
wenn ich allerdings 70 der 90 minuten dem capo zuhören muss, wie er die schweiger anbrüllt, ist's mit stimmung auch nicht gemacht..........und wenn y denn wägge dämm sogar als zyyrcher beschumpfe wird, find y das ganz und gaaar nit glatt! :(

könnte es sein, dass von der mannschaft der berühmte funken nicht mehr so in die kurve rüberspringt, wie auch schon?
könnte es sein, dass das anfeuern eines verwalter-teams nicht bloss weniger spass macht, sondern dass man sich dabei auch verarscht vorkommen könnte?
könnte es sein, dass das unterstützen der mannschaft lediglich prio II hat, wärend der battle auf den rängen zur ehrensache wird?
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

Focus 24
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Focus 24 »

Habe Die Stimmung auch nicht sonderlich gefunden.
Finde aber dass die Capos die sache gut gemacht haben obwohl ich kein Fan von der Anlage bin... Sie stehen mir ein bisschen so separe mässig und nicht voll in der Kurve.

Das Spiel hatte aber auch für mich zuwenig dramatik . st.Gallen war viel zu schwach und Basel zu stark dass irgendwie ein bombenstimmung aufkommen könnte.

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

baslerstab hat geschrieben:könnte es sein, dass von der mannschaft der berühmte funken nicht mehr so in die kurve rüberspringt, wie auch schon?
könnte es sein, dass das anfeuern eines verwalter-teams nicht bloss weniger spass macht, sondern dass man sich dabei auch verarscht vorkommen könnte?
könnte es sein, dass das unterstützen der mannschaft lediglich prio II hat, wärend der battle auf den rängen zur ehrensache wird?
könnte es sein dass du einfach behindert im kopf bist und zuviel whiskey getrunken hast?

chill di mol...red mit de lüüt...und start nid so verschisseni diskussione im internet...DINI haltig schadet dere Kurve mehr als das si nützt!!!

syt em 2002 het sich d qualität und eigeständigkeit vo dere kurve immer wie¨mehr verbesseret und gsteigeret...wievill joor bruchts no um
jedem d auge z öffne dasses nid soooo e falsche wäg ka sii!!!

HEBE ZÄMME, LIEBE BASEL, LÄBE FUESSBALL BIS NÜM GOHT!!!!

und we scho vorhär erwähnt..dr funke muess nid springe...MIR sin e Teil vo dem Verein..und wenn mr si verein will gwinne seh denn ka mr
sich au drfür iisetze....ICH glaub dra dass wenn jede, immer würd singe und dra glaube dr FCB au immer würd gwinne....aber mr ka jo au mol
abwarte...bier trinke und nocher im internet go wäffele...
-- prime crime --

"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"

flexxer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von flexxer »

ich find wen amico e lauft den söll mr doch au mitsinge den sötte d capos doch bitte nid e anders lied astimme.. nachdem mrs nach langem gestürm endlich wieder im stadion ghöre söll mr doch au mitsinge...

genau so au find ich das d kurve sött mitsinge wend spieler ineköme mitem "oleee super FCB"
wen "go west" lauft, den das lied singe die im B und C und viellicht sogar A und G...wär doch geil wen das au alli würde singe und nid MK us de reieh tanzt...
do es bispiel
http://www.youtube.com/watch?v=kElxlE0sWPw (oder het do d MK au mitgsunge??weisses ebbe nid willi den ebbe nid as spiel a könne).

aber sunscht RESPECT ad Capos wie die sich de arsch füre FCB und stimmig ufrisse isch nid normal :D
a lion would never cheat on his wife but a tiger wood
hanfueli hat geschrieben:Wenn wir eine Armee für die mikroskopische Wahrscheinlichkeit eines Krieges unterhalten, können wir genauso gut Archen bauen, falls die Sintflut doch noch kommt.

flexxer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von flexxer »

flexxer hat geschrieben:ich find wen amico e lauft den söll mr doch au mitsinge den sötte capso bitte nid e anders lied astimme... nachdem mrs nach langem gestürm endlich wieder im stadion ghöre söll mr doch au mitsinge...

genau so au find ich das d kurve sött mitsinge wend spieler ineköme mitem "oleee super FCB"
wen "go west" lauft, den das lied singe die im B und C und viellicht sogar A und G...wär doch geil wen das au alli würde singe und nid MK us de reieh tanzt...
do es bispiel
http://www.youtube.com/watch?v=kElxlE0sWPw (oder het do d MK au mitgsunge??weisses ebbe nid willi den ebbe nid as spiel a könne).

aber sunscht RESPECT ad Capos wie die sich de arsch füre FCB und stimmig ufrisse isch nid normal :D
a lion would never cheat on his wife but a tiger wood
hanfueli hat geschrieben:Wenn wir eine Armee für die mikroskopische Wahrscheinlichkeit eines Krieges unterhalten, können wir genauso gut Archen bauen, falls die Sintflut doch noch kommt.

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

cigán hat geschrieben:könnte es sein dass du einfach behindert im kopf bist und zuviel whiskey getrunken hast?

......

syt em 2002 het sich d qualität und eigeständigkeit vo dere kurve immer wie¨mehr verbesseret und gsteigeret...
Di erst Satz losst irgendwie Zwiifel ufko, dass du im 2002 überhaupt scho im stadiontaugliche Alter gsi bisch.

Hennes&Mauritz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hennes&Mauritz »

@cigan assel und co. pssssssssssssssssst....alelelelelelele ooooo baslerstab hurensoooohn.

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer
Beitrag von rhyschiffer1893 »

einspielen hat geschrieben:Jede söll sich an dr eigene nase nä und vor dr eigene huustür wüsche. Ich finds unterschti schublade was sich gwüssi "user" oder "fans" do inne für ussage leischte!

jede wo nit dr grossteil am singe isch het grad mol gar nit über d arbet vo de capos z läschtere! lueged mol über euri nasespitze use und überleged euch mol was ihr mit dene ussage überhaupt arichtet! überleged mol wasses heisst capo zsi. es git lüt wo am sunntig morge ufstöhn und sache vorbereite, so dass jede wo in dr kurve stoht bim imarsch vo dr mannschaft e teil vonere geile choreo isch! obwohls jenschti nit verdient hän! es git lüt wo extrem vil schaffe für d fankurve, und nit 20 minute vor matchbeginn im stadion ilaufe und denn im noochhinein no dr max mache wege diesem und jenem.

zum thema "jede muess singe wo in dr MK stoht":

Jawoll verdammi! eigentlich sött jede singe! und sisch richtig wenn die lüt wo nur umestöhn und am duume lutsche mol druf ufmerksam gmacht wärde. egal ob unter dr gürtellinie oder nit! söll jez keine do inne cho und sage:"uiuiui... dr capo het mi beleidigt usw..." nussgipfel sindrs! mir luege do fuessball, mir läbe für fuessball und zelebriere das im stadion! jede wo das vo sich überhaupt nit cha behaupte het in dr MK nüt zsueche!

Ich cha selber momentan nit in dr mitti vo dr kurve si (Krützbandriss allez), aber wenni uf dr site usse hock (aber immer no im D) und vo irgeneim agfickt wird ich söll nit ufstoh binire guete freistosschance vom FCB denn gömmer d schuebändel uf! denn git mer so eine no s gfühl ich seig völlig im unrächt! und s gliche prinzip herrscht ebe au in dr eigentliche kurve. jede will dr FCB gseh, me wott so wenig wie möglich zahle und trotzdem s optimum usehole. wennder kei gäld hän für dick ind ferie, gönnder vilicht eher ine billigers land go ferie mache. aber dört muess me sich denn au an d kultur oder ans beschissene trinkwasser gwöhne...

drzue kunnt no folgendes: alli findes geil am mäntig morge im büro z sage: "lueg, die geili choreo (oder au stimmig allgemein) hän mir gmacht" "mir, d muttenzerkurve". sich mit fremde fädere go schmücke und s schöne usesueche cha jede. aber öbbis gä drfür, d stimm, s härz, für das sin nit allzu vil bereit. d MK isch d fankurve vo basel! und inere fankurve wird gsunge! ich mag mängmol vilicht au nüm singe, ich merk au dass bi gwüsse lieder immer wie weniger mitsinge,. aber genau denn isches wichtig durezhebe und vollgas gäh! singe isch s eifachschte und het imene stadion mit abstand dr beschti effekt!
I ha jo die ganz Diskussion losträtte und muess glaub nomol öppis klarstelle:
Wenn i so öppis schriib (Neui Capos für d MK...), denn isch das villich gar e bitz krass formuliert gsi. Und wenn i so öppis schrib -darfsch mer glaueb- denn weiss ich, was es heisst, Stundelang öppis vorzbereite, am früehe morge uff dr Matte z stoh und das alles gratis. Und i weiss -genauso wie du- was es heisst, drei Dääg noch e match heiser z sy und denn bi dr Arbet schräg agluegt z wärde, wenn de plötzlich vo di anekrächzisch ;)

Z jääs formulierti kriti an unserne capos hi oder här: äi fänds hundert mol geiler, wenn si ihre job (und i find trotz allem, dass si alles gänn!) mit e bitzeli freud am spass sotte überebringe. Ihr hännds villicht gmerkt: s kunnt au bi altigsässenen stadionsänger nit immer bsunders guet übere...

e bitzeli meh good vibration, so dass es grad nomol e paar hunderschafte aspricht und denn wirklig die ganzi kurve zitteret

(und das ohni, dass mer grad wie bekifft, bluemestreuendi hippis wirke...)
:cool:

Singe füre FCB, ohni Zwang, drfüür mit umso mehr Härzbluet!
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch :D

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Wenn alle im Stadion so engagiert wären wie hier im Forum und im Joggeli mitsingen würden, dann hätten auch unsere Capos mehr Spass bei der Sache. Wenn aber die Hälfte der MK einfach nur das Spiel schaut ohne das Maul aufzumachen, muss man sich nicht wundern wenn die Capos stinkig werden.

ultio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ultio »

Müsste es nicht Capi heissen?
Trans(fair)

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

ultio hat geschrieben:Müsste es nicht Capi heissen?
Vielleicht, aber eigentlich gibt es nur einen capo...

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Éder de Assis »

Falcão hat geschrieben:40
Meh isch nümm drissig. Zwanzig scho gar nöd. :eek:

Man entdeckt tatsächlich zunehmend Eingefleischte aus den weniger fruchtbaren Jahren, Früchtchen ernten halt. :D

P.S. Coole Signatur. :cool:
Es hett ebbis.
Hesch Depeche-Tix? :cool:

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."

César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

fazit für mich von gestern:

wenn keine pauke da ist bzw. wenn sie nicht im gleichen tempo ist wie die hälfte der kurve, singt die ganze kurve bei "schweren" liedern total unsynchron. d.h. nach 10sek hat man keinen bock mehr zu singen weil es SCHEISSE tönt. das fängt schon im D4 in der Mitte an.

weiter finde ich es schade, dass die abwechslung nicht mehr so gross ist. es hat in der MK viele leute, die nicht von sich aus "einfach so" mitsingen, sondern die tatsächlich ein wenig animiert werden müssen dazu. wenn aber 500 leute dasselbe lied während 5min singen ohne dass es wirklich überspringt, dann sollte man was anderes singen. wichtig auch auswärts =! zuhause.

die anlage fand ich dieses mal eher zu leise / zu wenig eingesetzt.

insgesamt fehlte aber tatsächlich ein pauker. und zwar nicht unten, sondern in der mitte der kurve. man merkt manchmal leider erst, wie wichtig eine person ist, wenn sie fehlt.

und ich wäre heute ins FP gekommen, leider ist das 100km weg und derzeit nicht möglich. hier werdens schon auch die richtigen leute lesen, gestern hab ichs auch mitgeteilt.

das mühsame gestern fand ich in der ersten halbzeit, dass anscheinend niemand von den capos/unten kapiert hat, dass es einfach nicht funktioniert mit dem zusammen singen und dafür umso mehr leute angefaucht haben. was wiederum nicht wirklich lust machte zu singen :-/

in der zweiten halbzeit - oh wunder - lief es plötzlich besser. lag imo tatsächlich an der pauke.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

abe hat geschrieben:mal eine andere frage: wie ist denn so das durchschnittsalter in der mk?
meine ich das nur, oder sind die supporter in der premier league oder buli um einiges älter als in der super league?
Da wird auch nur mit Wasser gekocht. Trafen letztes Jahr an der WM in Dortmund vier Vorzeigefans der Borussia, alle um die 25, wenn überhaupt, ein paar gerade mal über 20, und ihr Sprecher mit noch mehr Verständnis für geeichte Fans, die Frank Mill sahen und mitlitten, als er das leere Tor in München verfehlte und den Pfosten anvisierte, nein nicht Pfostic. :D
crazychillbär hat geschrieben:Wenn dr Capo jemanden anbrüllt, weil dieser nicht mitsingt, dann ist das auch gut so!!!Die Mk ist meiner Meinung nach einfach die Kurve, wo alle fcb fans stehen und unseren fcb so gut wie möglich unterstützen!! Sprich stimmlich, optisch oder sonst wie!!!Es gibt meiner Meinung nach einfach Orte, die bei betreten einfach ein gewisses Verhalten vorraussetzen.Ich geh auch nicht in die Oper mit nem Hawaihemd und wenn ich in die Mk gehe, dann stehe ich und singe mit!!Wer nicht singt,soll ruhig angeschnauzt werden,und wer einfach nur das Spiel lautlos verfolgen will, der soll doch in einen anderen Sektor,die glaub auch nicht viel teurer sind.
Sölle sie doch uf d Tribüni.

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."

César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

redangel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redangel »

cigán hat geschrieben:könnte es sein dass du einfach behindert im kopf bist und zuviel whiskey getrunken hast?

chill di mol...red mit de lüüt...und start nid so verschisseni diskussione im internet...DINI haltig schadet dere Kurve mehr als das si nützt!!!

syt em 2002 het sich d qualität und eigeständigkeit vo dere kurve immer wie¨mehr verbesseret und gsteigeret...wievill joor bruchts no um
jedem d auge z öffne dasses nid soooo e falsche wäg ka sii!!!

HEBE ZÄMME, LIEBE BASEL, LÄBE FUESSBALL BIS NÜM GOHT!!!!

...
Du wotsch erreiche, dass d Kurve als Einheit ufträttet, alles git und dr Tämpel zum koche bringt ??? Und das indäm du mit solche Beleidigunge um di wirfsch? Eso wies usseht isch do e Punkt aagsproche worde wo so einigi Kurvegänger beschäftigt. Es duet mr leid, aber d Kurve bestoht nid nur us Hardcore-in-dr Mitti-Supporter. Es het no einigi Tausig anderi drum ume. Ich schätz die Arbet und das Engagement wo gwüssi Lüt an Tag legge mit Choreos und Stimmig mache. Ich bewundere dä Elan und das Härzbluet wo inebrocht wird und d Capos hän mi gröschte Reschpäggt für das was si MAtch für Match dureziehn.

Du verlangsch das me chille und s Gspräch sueche soll im gliiche Atemzuug wirsch mit so Sprüch um di ume. Sorry das animiert nid grad wirklich zum s Gspräch sueche.

Wenns dir so wichtig isch, dass die Kurve läbt, dass es brodlet denn wurdsch au öbbis defür mache, dass d Kurve zunere Einheit wird und di nid mit solche Urteil sälber disqualifiziere. D Kurve wird nur zur Einheit wenn dr die Lüt mit ii beziehnd und nid in däm dass si aagfiggt wärde, leider Gottes mache sich gwüssi Lüt nid wirklich Fründe dermit.

Es wird verlangt, dass d Kurve zämme hebt, es wird verlangt dass me bi Boykott und Aktione mitmacht aber im gliiche Atemzug wärde die Lüt wo so Sache unterstütze verjagt, aagfiggt und aapöblet, wenn si nid grad das mache was gwüssi Herre wänn. So macht me sich nid grad sympathisante.

"Fuessball ghört allne", s Motto wo im Momänt gross gschriebe wird, jä, Fuessball ghört au däm, wo in der MK uf dr Sitte stoht und d Schnuure nid abenand macht. I gang mit dir einig, wenn eine in dr Mitti stoht, telefoniert, smslet oder what ever, s Muul nid ufmacht und no reklamiert, willr nüd seht wäge de FAhne, däm ghört e Gläbber. Aber d MK isch weiss Gott gnuet gross, dass es au uf dr Sitte platz het für die, wo dr FCB im Härz hän, sich aber kei Ticket imene türere Sektor chönne leischte, für die wo nid eso viel schreie, gumpe und supporte.

Lueg die ganzi Diskussion als Chance aa, als konstruktivi Kritik damit d Kurve stärker cha wärde. Wenn die Kritik wo aabrocht wird, die Idee wo brocht wärde, Idee vo Lüt wo au in dere Kurve stöhn, villicht ganz gärn würde mitschreie aber us besagter Kritik nüm dien, wurd uf offeni Ohre stosse, denn gäbts villicht au wieder meh wo wurde mitsinge. Und das isch jo s Ziel.

Und jä ich gib dr Rächt, dass es besser isch diräggti Gspräch z füehre als do im Forum z diskutiere, doch wenn me gwüssi Meinige vo gwüsse Herre hört, isch es nid grad iiladend die Diskussion 1 zu 1 z füehre.

Zitat von Gevatter Rhein
So bis e bitzeli lieb zum Red-Ängeli do

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

[quote="Falcão"]Ich habe die Bereitschaft nicht dazu. ]

Selektiv wiederaufleben lassen ist das Motto, das Tatütatütatü ist mir auch veraltet und zu wenig griffig. :D

bebbinho85
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bebbinho85 »

rhyschiffer1893 hat geschrieben:fänds hundert mol geiler, wenn si ihre job (und i find trotz allem, dass si alles gänn!) mit e bitzeli freud am spass sotte überebringe. Ihr hännds villicht gmerkt: s kunnt au bi altigsässenen stadionsänger nit immer bsunders guet übere...

e bitzeli meh good vibration, so dass es grad nomol e paar hunderschafte aspricht und denn wirklig die ganzi kurve zitteret
Do muess ich dir mit 100% rächt gä! Es isch eher e Umestresse was si zum Teil unde zelebriere und es macht nid wahnsinnig viel Spass, wenn si die ganz Zyt so sau blöd diend. Klar bruchts Lüt wo d Kurve aheitze und i ha au nid irgendwie öpis persönlichs gäge die, im Gegeteil respekt was si leiste, abr es isch eifach miesam wenn si 90 Minute lang ummemotze wie scheisse dass alli singe obwohl mängmol trotzdäm scho relativ viel mitsinge. Meh ka aifach nid erwarte, dass 100% alli singe, das hets no nie gä und wirds au leider nie gä das isch aifach e Tatsach!

Wenn das ganze e biz fröhlicher würd übere ko denn würd das sicher scho viel usmache.
FCB

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

gebt dem pauker mehr taktgefühl oder halt wieder die pauke dem pauker der ravens und die sache ist geritzt! ;)
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

z basel a mym ryy hat geschrieben:ich finde jeder darf in die mk! schade einfach finde ich, wenn nur das herz (sprich nur ein teil) der mk mitmacht! für mich ist es einfach so:wenn ich bock auf singen,schreigen,gummpen... habe gehe ich in die mk! wenn ich mal keine lust auf das habe setzte ich mich ins D7...

die capos machen ihren job eigentlich gut!!... nur manchmal fehlen mir die "alten" lieder... oder einfach mal was, wass wirklich alle mitmachen!
Leute die sitzen gehören nicht in die MK....

Zum Thema, verstehe sowohl die Leute, welche Kritik an den Capos ausüben (was aber nicht meiner Meinung entspricht) und das auch hier im Forum... Denn das Forum ist ein Diskussionmedium....
Verstehe allerdings auch die anderen, welche finden, man sollte persönlich zum Capo bzw. nicht im Forum darüber reden....
Habt euch doch lieb :D
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

faederli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von faederli »

wie au scho erwähnt, sin vo de neue Lieder die meiste textlich glunge, sin aber sehr monoton und wirke ischlöfernd. Do fehlt wirklich dr richtigi Mix.
ich will widder Fuessball gseh!!!

Stanislaw
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stanislaw »

wobei man sagen muss dass es auch schon wesentlich schlimmer war mit den "guet-nacht-liedli" aus der MK.
Frog di dure!

Offizieller OT-Bundesrat auf Lebenszeit

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

redangel hat geschrieben:Es duet mr leid, aber d Kurve bestoht nid nur us Hardcore-in-dr Mitti-Supporter. Es het no einigi Tausig anderi drum ume.
denne solle die "einigi Tausig" miner meinig noch neume anderst ane, s ziel sött doch längerfristig si, dassmer e kurve hän wo 6000 lüt 120min im stadion dien supporte, e einheit sin und eifach nur abgön...!
redangel hat geschrieben: Lueg die ganzi Diskussion als Chance aa, als konstruktivi Kritik damit d Kurve stärker cha wärde. Wenn die Kritik wo aabrocht wird, die Idee wo brocht wärde, Idee vo Lüt wo au in dere Kurve stöhn, villicht ganz gärn würde mitschreie aber us besagter Kritik nüm dien, wurd uf offeni Ohre stosse, denn gäbts villicht au wieder meh wo wurde mitsinge. Und das isch jo s Ziel.
die diskussion do im forum isch weder e chance no wird kurve stärker durch die diskussion, sache verändere duet me im richtige läbe... und wenn einem öbbis wiirklich wichtig isch, denne spricht me im stadion oder ebe im FP die entsprechende lüt a...
ALLES Z'GÄH ISCH IMMER Z'WENIG

redangel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redangel »

HKV hat geschrieben: die diskussion do im forum isch weder e chance no wird kurve stärker durch die diskussion, sache verändere duet me im richtige läbe... und wenn einem öbbis wiirklich wichtig isch, denne spricht me im stadion oder ebe im FP die entsprechende lüt a...
Gäll de hesch mi letscht Satz nid gläse ;)

Zitat von Gevatter Rhein
So bis e bitzeli lieb zum Red-Ängeli do

nosferatu
Benutzer

Beitrag von nosferatu »

Bild

Das seit glaub eh alles, oder?

teutone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von teutone »

Ich kann ja verstehen, dass man von gewissen Stänkerern fordert direkt bei den Capos bzw. im Fanprojekt seine Anliegen vorbringen soll!

Hier wird aber seitens der Aktiven ein bisschen empfindlich reagiert, wenn jemand einfach seine Meinung äussert. Mir gefallen gewisse Lieder auch weniger als andere und gewisse halte ich z.B. bei Heimspielen als nicht angebracht! Es ist doch mein Recht das hier zu kommunizieren, ohne gleich angefickt zu werden. Und nein ich renne nicht zu den Capos und habe auch keinen Bock, bzw schlicht ergreifend keine Zeit ins Fanprojekt zu kommen.

Chancellor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chancellor »

apropos: gibt es im net irgendwo den text zu diesem lied mit der 'lady in black' melodie?

Gesperrt