boykott vom basler-lied
boykott vom basler-lied
was für e frechheit
was für e shock
s'baslerlied wird vom läggerlihuus gsposeret. das het's jo bis jetzt au scho gäh (bevor dr tegscht uf dr linwand koh isch het's e werbeybländer gäh), ABER jetzt isch die ganzi zyt während em lied e werbeybländig vom läggerlihus uf em bildschirm und im hintergrund regnets läggerli
SO NID, das lied isch vo dä fän's kreiert worde und jetzt wird's vonere "usländische" firma gsponseret, NID MIT MIR.
was für e shock
s'baslerlied wird vom läggerlihuus gsposeret. das het's jo bis jetzt au scho gäh (bevor dr tegscht uf dr linwand koh isch het's e werbeybländer gäh), ABER jetzt isch die ganzi zyt während em lied e werbeybländig vom läggerlihus uf em bildschirm und im hintergrund regnets läggerli
SO NID, das lied isch vo dä fän's kreiert worde und jetzt wird's vonere "usländische" firma gsponseret, NID MIT MIR.
[CENTER]
ALTE SÄCKE BASEL
[/CENTER]
ALTE SÄCKE BASEL
[/CENTER]
Also au wenn S'Läckerli-Huus vo dr Blocher-Familie übernoh wurde isch, zell ich das Unternähme nid als usländischi Firma uf.Dave hat geschrieben:was für e frechheit
was für e shock
Und usserdäm müm do inne emol e paar lüt begriffe, dass dr FCB e Unternähme isch und wirtschaftlich funktioniere muess!! Im hütigi Fuessball spielt s'finanzielle e zentrali Bedütig. Jede Verein muess für sich sälber entscheide, was für ihn s'beschti isch. Dr FCB will Erfolg ha und das brucht Gäld aber au Glück! Ansunschte müm mr uns ufem Niveau vomene FC Aarau z'friede gäh!
S seit jo mittlerwile kein me öppis über die närvige Wärbeibländige und au nid über das extrem tolle und spannende Zitreise-Uhre-Supispiel.fifo hat geschrieben:blablablabla
Aber DAS goht sälbst mir z wit. S het mr scho glängt wo si überhaupt mol uf d Idee cho si die Idee, wo vo de Fans agregt worde isch, z vermarkte - aber das mit dere Duur-Ibländig vo rägnende Blocherli isch zum Schisse.
Am Kommerz chunsch nid vrbi wenn wetsch obe mitspiele, dennoch het alles sini Gränze... Wäg dene paar tausig Franke womer ohni Blocherli-Wärbig weniger hätte, würde mr kei Spieler müese verkaufe

Jo, ich ha mi au gfrogt, ob das jetzt s'Blocher-TV isch.Dave hat geschrieben:was für e frechheit
was für e shock

Vorbeugen ist besser als sich auf die Füsse zu kotzen
Muess im Dave rächt gäh.
Dasch e Idee vo de Fans für d'Fans gsi, dass go vermarkte (isch jo schonemol e zyytlang probiert worde...) isch unterschti Schublade. Y glaub nitt dass dr FCB soooo am Hungertuech naage muess dass so öbbis nötig isch.
Y wird nümm singe.
Dasch e Idee vo de Fans für d'Fans gsi, dass go vermarkte (isch jo schonemol e zyytlang probiert worde...) isch unterschti Schublade. Y glaub nitt dass dr FCB soooo am Hungertuech naage muess dass so öbbis nötig isch.
Y wird nümm singe.
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
- k@rli o.
- Erfahrener Benutzer
Das hämmer doch alles scho mol durekäut!?? Egal ob Blocherli-Huus oder e andere Sponsor - e gsponserets Baslerlied wird vo mir NIT gsunge. Fertig.
Dass sich nüm viel Gedanke do drüber mache, losst mines Erachtens tief blicke. Do 2 threads, wo jede sich sälber cha e Bild mache, wie lang s här isch, dass d Diskussione gfiehrt worde sin:
http://www.fcbforum.ch/vb/showthread.php?threadid=10941
http://www.fcbforum.ch/vb/showthread.php?threadid=29540
Dass sich nüm viel Gedanke do drüber mache, losst mines Erachtens tief blicke. Do 2 threads, wo jede sich sälber cha e Bild mache, wie lang s här isch, dass d Diskussione gfiehrt worde sin:
http://www.fcbforum.ch/vb/showthread.php?threadid=10941
http://www.fcbforum.ch/vb/showthread.php?threadid=29540
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA
RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON
RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON
-
- Erfahrener Benutzer
Ich war schockiert, entsetzt und enttäuscht. Ein weiterer Schritt vorwärts, das Lied und die Stimmung im Stadion zu dämpfen.
Nach der Absetztung von "You`ll never walk alone" und später dieser lächelichen Kapelle beim Basler Lied, übertreffen sich die Verantwortlichen hiermit vollkommen.
Die Läggerli im Hintergrund gingen noch, wäre das Logo vom Läggerlihuus nicht auch noch drauf. Dies hat mit Kommerz zutun und es sollte bekannt sein, dass wir uns seit Jahren dagegen wehren.
Einen Boykott finde ich hingegen sinnlos und ich könnte es auch nicht übermich bringen. Viel mehr sollte der Dachverband oder wer auch immer mit den Verantworlichen sprechen und das Basler Lied wieder zu dem werden lassen, was es usprünglich mal war. Alles andere ist Mumpitz.
Nach der Absetztung von "You`ll never walk alone" und später dieser lächelichen Kapelle beim Basler Lied, übertreffen sich die Verantwortlichen hiermit vollkommen.
Die Läggerli im Hintergrund gingen noch, wäre das Logo vom Läggerlihuus nicht auch noch drauf. Dies hat mit Kommerz zutun und es sollte bekannt sein, dass wir uns seit Jahren dagegen wehren.
Einen Boykott finde ich hingegen sinnlos und ich könnte es auch nicht übermich bringen. Viel mehr sollte der Dachverband oder wer auch immer mit den Verantworlichen sprechen und das Basler Lied wieder zu dem werden lassen, was es usprünglich mal war. Alles andere ist Mumpitz.
Es isch scho e idee vo de Fans, nur muesch au gseh wär köschte muess trage für die Idee! Klar wird dr FCB meh Yhnäh als das ganzi koschtet, aber das chund uns jo im prinzip jo au wieder in anderne sache z'guet (Engagement für Yhheitlichi-Gästesektor-Prise).
Zur ussage vom Panda
"Wäg dene paar tausig Franke womer ohni Blocherli-Wärbig weniger hätte, würde mr kei Spieler müese verkaufe"
Chan ich nur sage, dass das wahrschinlich scho anderi Verein g'said händ wo in z'wüsche zyyt Konkurs sind und froh wäre, wenn sie e paar tausig frangge meh hätte!!
Zur ussage vom Panda
"Wäg dene paar tausig Franke womer ohni Blocherli-Wärbig weniger hätte, würde mr kei Spieler müese verkaufe"
Chan ich nur sage, dass das wahrschinlich scho anderi Verein g'said händ wo in z'wüsche zyyt Konkurs sind und froh wäre, wenn sie e paar tausig frangge meh hätte!!
Dr Stromverbruch isch bestimmt enorm. Zumal d Azeigetafele sowieso in Betrieb isch.fifo hat geschrieben:nur muesch au gseh wär köschte muess trage für die Idee!

das glaubsch jo sälber nid dass irgend ein vo de Konkursfäll vo NLA-Verein an es paar lumpige tausig fränggli gschiteret ischChan ich nur sage, dass das wahrschinlich scho anderi Verein g'said händ wo in z'wüsche zyyt Konkurs sind und froh wäre, wenn sie e paar tausig frangge meh hätte!!
Was für Köschte?!?! Zähl emol uff!!fifo hat geschrieben:Es isch scho e idee vo de Fans, nur muesch au gseh wär köschte muess trage für die Idee! Klar wird dr FCB meh Yhnäh als das ganzi koschtet, aber das chund uns jo im prinzip jo au wieder in anderne sache z'guet (Engagement für Yhheitlichi-Gästesektor-Prise).
Zur ussage vom Panda
Kumm, bitte, mir trage Wuche für Wuche unseri Kohle ins Joggeli, d'Azeigetaafele lauft, dr Teggscht isch vo de Fans koh (Kei Urheberrächt...), d'Melodie kunnt vom Band, wo genau willsch Du Köschte verrächne?!?!?
Aber genau wär eso dänkt wie du!! Uf die paar tausig frangge sin mir nid ahg'wise, fliegt friener oder spöter uf d'schnauze und wird's bereue!! Wenn mr alli Werbeyhname wäg nimmt wo dr Fan nid als "toll" empfindet und persone wie du am liebschte würde striche, denn belauft sich dr Betrag bestimmt uf e 6-stellige Summe!!panda hat geschrieben:Dr Stromverbruch isch bestimmt enorm. Zumal d Azeigetafele sowieso in Betrieb isch.(s Ufneh vom Text / Synchronisation mit dr Melodie isch mit de bisherige Inahme garantiert längst amortisiert)
das glaubsch jo sälber nid dass irgend ein vo de Konkursfäll vo NLA-Verein an es paar lumpige tausig fränggli gschiteret isch
Es lebe die totale Vermarktung!!!!!fifo hat geschrieben:Aber genau wär eso dänkt wie du!! Uf die paar tausig frangge sin mir nid ahg'wise, fliegt friener oder spöter uf d'schnauze und wird's bereue!! Wenn mr alli Werbeyhname wäg nimmt wo dr Fan nid als "toll" empfindet und persone wie du am liebschte würde striche, denn belauft sich dr Betrag bestimmt uf e 6-stellige Summe!!
es spricht der Finanzexperte.fifo hat geschrieben:Wenn mr alli Werbeyhname wäg nimmt wo dr Fan nid als "toll" empfindet und persone wie du am liebschte würde striche, denn belauft sich dr Betrag bestimmt uf e 6-stellige Summe!!
Denn verkaufe mr halt no dr Stadionname und nenne uns neu "FC Blocher United Basel". Hauptsach s bringt Gäld.
Drzue mähie mr no Wärbig vo dr Züri-Versicherig in Rase und löhn in dr Pause Milka-Chüe dr Rase lo zrecht trample. Drzue Hakle-Feucht-Wärbig uf de Spieler ihrem Arsch. So gönge mr garantiert nie pleite.
Im übrige gohts do nid um d Wärbig an und für sich, sondern dass Idee vo dä Fans kommerziell usgschlachtet wärde
Also mit Finanzexperte hed das nüt z'due aber e bitz wirtschaftlichs Dänke bevor mr eifach emol öppis schriebt wäri zum Teil scho ahgebrocht!! Was mr an däre stell natürlich sage muess, isch das es immer zwei Positione gid! Die einte wo uf's Gäld münd luege und die andere wo dr Kommerz so klei wie möglich wänd halte.panda hat geschrieben:es spricht der Finanzexperte.
Denn verkaufe mr halt no dr Stadionname und nenne uns neu "FC Blocher United Basel". Hauptsach s bringt Gäld.
Drzue mähie mr no Wärbig vo dr Züri-Versicherig in Rase und löhn in dr Pause Milka-Chüe dr Rase lo zrecht trample. So gönge mr garantiert nie pleite
Also mir isch das eiggentlich egal was uf dr Lynwand stoht, ich ka dr Text vom Basler Lied au ohni das ich uf d'Lynwand muess luege!!
Also das mit de Milka-Kueh würd ich no unterstütze!! Würd nochere lange Saison unserem Rase sicher no guet due!! Und würdi mit bestimmtheit e riese Stimmig ins Stadion bringe!!
Ha käi Luscht e Kapmftirade à la "Befreiungsfront für s'Baslerlied" dure z'zie, vorallem will wenn ich's mach isches grad e Aalass für alli Petric fruschtrierte, drgege z'halte. Aber solang unser Lied vo e Firma gsponsert isch, UND ERSCHT RÄCHT VONNERE ZIRÜ!CHER FIRMA, wird mini Wenigkeit nümm mit singe.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
Noch immer nicht geheilt?...rotoloso hat geschrieben:Ha käi Luscht e Kapmftirade à la "Befreiungsfront für s'Baslerlied" dure z'zie, vorallem will wenn ich's mach isches grad e Aalass für alli Petric fruschtrierte, drgege z'halte. Aber solang unser Lied vo e Firma gsponsert isch, UND ERSCHT RÄCHT VONNERE ZIRÜ!CHER FIRMA, wird mini Wenigkeit nümm mit singe.
Back to topic. Wer schaut während dem Lied schon auf die Tafel? Ist mir gar nicht aufgefallen. Solange die Blochertochter dabei nicht jodelt

Ich kann fast nicht glauben, dass hier ernsthaft darüber gestritten wird, ob ein Lied von einer Firma gesponsort werden darf/soll oder nicht und ob es einen Unterschied macht und ob die Firma aus Zürich kommt oder nicht.
Meine Fresse, uns geht's halt einfach allen viel zu gut. Wer sonst keine Probleme hat muss sich halt welche ausdenken...
Nur so viel: weg mit der Werbung der Automarke! Die ist Deutsch und während Adolf's Zeiten gross geworden und der Importeur für die Schweiz sitzt im Aargau! Pfui! Und die Werbung für die Autoreifen geht ja wohl gar nicht! Die kommen ja aus Italien und wer weiss, ob da nicht sogar die Mafia daran beteiligt ist!
Ich kann nur den Kopf schütteln....
Meine Fresse, uns geht's halt einfach allen viel zu gut. Wer sonst keine Probleme hat muss sich halt welche ausdenken...
Nur so viel: weg mit der Werbung der Automarke! Die ist Deutsch und während Adolf's Zeiten gross geworden und der Importeur für die Schweiz sitzt im Aargau! Pfui! Und die Werbung für die Autoreifen geht ja wohl gar nicht! Die kommen ja aus Italien und wer weiss, ob da nicht sogar die Mafia daran beteiligt ist!
hesch nur das Problem in dim Läbä ? Armselig.Dave hat geschrieben:was für e frechheit
was für e shock
Ich finde die Diskussion angebracht. Es geht ja schliesslich darum wie weit ein Volkssport von der Wirtschaft gelenkt werden darf.Chartking hat geschrieben:Ich kann fast nicht glauben, dass hier ernsthaft darüber gestritten wird, ob ein Lied von einer Firma gesponsort werden darf/soll oder nicht und ob es einen Unterschied macht und ob die Firma aus Zürich kommt oder nicht.
Hast Du vielleicht den Fall Salzburg vergessen? bei denen ist es auf einmal passiert, bei uns ist die Veränderung schleichend.
Augen auf!
panda hat geschrieben:es ist nicht ein Lied, es ist unser Lied
das ist der Punkt - um die von dir aufgezählten Werbepartner geht es in keinster Weise
Wenn si duurch die baar Meeyynaame dien s Userysse vo de Stiehl in dr MK finanziere, denn kenne si s vo mir uss none Zytli so laufe loo... 

[CENTER]FC Basel - Lyydeschaft syt 1893[/CENTER]
[CENTER]Ich bin ein Verbrecher, denn ich liebe Fussball. Aber ich kämpfe für mein Recht, meine Privatsphäre in einer freien Kurve zu wahren und doch mitten im Geschehen zu stehn! Hilf auch du mit, dass die Muttenzerkurve sich frei bewegen kann!
http://www.freiheitskampagne.ch/[/CENTER]
[CENTER]Hooligans sind nicht das Problem, sie sind die Lösung.
[/CENTER]
[CENTER]Ich bin ein Verbrecher, denn ich liebe Fussball. Aber ich kämpfe für mein Recht, meine Privatsphäre in einer freien Kurve zu wahren und doch mitten im Geschehen zu stehn! Hilf auch du mit, dass die Muttenzerkurve sich frei bewegen kann!
http://www.freiheitskampagne.ch/[/CENTER]
[CENTER]Hooligans sind nicht das Problem, sie sind die Lösung.

1. S'Basler Lied isch durch Fan Initative entstande und dr FCB macht jetzt Kasse demit und beschmutzt's erscht no mitem Logo vonere Zürcher firma.Chartking hat geschrieben:Ich kann fast nicht glauben, dass hier ernsthaft darüber gestritten wird, ob ein Lied von einer Firma gesponsort werden darf/soll oder nicht und ob es einen Unterschied macht und ob die Firma aus Zürich kommt oder nicht.
2. Dr FCB verdient mit Pirelli nütt wo dank de Fans entstande isch und Pirelli Schwizz isch sytt Johrzähnte in Basel dähei, im Gegesatz vo dr fascht gsamti Schwizzer Automobilszene und mit ihrem Sponsoring bekenne sie sich zu Basel.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
Du schiensch scho e riese Komplexhuffe z`si !!! (Du hesch doch e riese Schuss in der Latärne !!)rotoloso hat geschrieben:Ha käi Luscht e Kapmftirade à la "Befreiungsfront für s'Baslerlied" dure z'zie, vorallem will wenn ich's mach isches grad e Aalass für alli Petric fruschtrierte, drgege z'halte. Aber solang unser Lied vo e Firma gsponsert isch, UND ERSCHT RÄCHT VONNERE ZIRÜ!CHER FIRMA, wird mini Wenigkeit nümm mit singe.
Der Petric isch Vergangeheit kei Mönsch schwätzt me vom Petric will ihn überhaupt nüt me mit em FCB in Verbindig bringt !
Nur du "Chranke" ritisch no uff dämm umme !
Suech dir doch es anders Opfer us und chum nit immer mit der alte Leier hindeführe wo kei Mönsch me intressiert.
Mäld di doch wieder wend e anderi Hassfigur chasch presentiere !
Isch doch wohr gopferdammi
(so jetzt ischmer wöhler)
打っ掛ける