Kauft Noch Keine Tickets FÜr Fcz AuswÄrts

Diskussionen rund um den FCB.
Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

bs1974 hat geschrieben:gegä diä brisä muäs mä protestierä, au mit em ä guätä lohn unterstützi das nid für unseri gurkä liga! und was het das mit england zduä, dört isch fascht überal scheiss stimmung im stadion! und wär motzt zerscht wen bi uns nüt lauft? das sind genau diä wo nüt unterstütze und gegä alles sind! kurvä sind nid nur jugendlichi wo am meischtä miä hei diä brisä zahlä, do chömä no erwachsäni und familiä wo bro person au keini 38stutz wei zahlä für ä uswärts spiel. gruäss bs74
sorry, abr i däm teggscht sin eifach z'vil ä/ö/ü. ich kahs wirkligg nur schwer läse. sneggscht mol vilicht liebr hochdütsch bi lengere teggscht ... ;)
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

Grüner Schatten
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grüner Schatten »

Firefrog hat geschrieben:Z Basel kostest dr Gäschtesektor sit Johre CHF 35.--. Wayne?

Und "nur" will jetzt Zürcher unseri sit Johre botteni Frächheit übertrumpft hän, müen mir e Zwärgeufstand an Tag lege????

Dr Markt reguliert d Priise - isch d Nochfrog do, wirds au kauft. Fertig. Oder es handlet sich ume "strategische" Priis, wo sicherstelle will, dass dr Kindergarte, die sogenannte "erläbnisorientierte", möcht dusse ha. Au ok.

Also, ich bin grundsätzlich au fürs kämpfe .... aber gege jede Saich go proteschtiere kostet z viel Kraft, wo für anders besser chönt igsetzt wärde.

Für e Uswärtssektor in Chelsea han ich scho GBP 48.-- (reguläre Priis) = CHF 115.-- zahlt! Ich hoff ganz fescht, dass die Zueständ nie in d Schwiiz chöme. Au wenn dr Fuessball um Welte besser isch ....
irgendjeman muss ja anfangen sich dagegen zu wehren. dass der rest der schweiz das bei euch nicht gemacht hat ist kein argument es nicht selber zu tun.

falsch, es geht hier nicht 'nur' um nachfrage/angebot. man ist nun mal fan eines bestimmten vereines und wenn mir das joggeli zu teuer ist, dann kann ich nicht einfach in den rankhof ausweichen.

england ist das perfekte beispiel: viel zu viele fussballsüchtige und viel zu kleine stadien. hinzu kommen busladungen voll von touris aus aller welt, die einmal kurz 200 chf zahlen und nicht jedes wochenende. wieviele unterdurchschnittlich verdienende allesfahrer gibts in england? man schliesst praktisch die hälfte der gesellschaft vom regelmässigem besuch aus.

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Firefrog hat geschrieben:Für e Uswärtssektor in Chelsea han ich scho GBP 48.-- (reguläre Priis) = CHF 115.-- zahlt! Ich hoff ganz fescht, dass die Zueständ nie in d Schwiiz chöme. Au wenn dr Fuessball um Welte besser isch ....
aha eine Zweitklassengesellschaft. Diejenigend die die Kohle haben gehen und alle die sich aus familiären, Lohn, sozialen usw. Gründen keins leisten können bleiben halt draussen. :rolleyes:

stupendous_man
Benutzer

Beitrag von stupendous_man »

Firefrog hat geschrieben: Dr Markt reguliert d Priise - isch d Nochfrog do, wirds au kauft. Fertig.
aber in däm fall isch d'nochfroog so öbbis vo inelastisch, fascht wie bi zigarette-priise. das heisst es git e grosses missbruchspotential sitens vo de abieter!

oder wählsch du öbbe zwüsche fcb und fcz ufgrund vo de priise ???

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Firefrog hat geschrieben:

Z Basel kostest dr Gäschtesektor sit Johre CHF 35.--. Wayne?

Und "nur" will jetzt Zürcher unseri sit Johre botteni Frächheit übertrumpft hän, müen mir e Zwärgeufstand an Tag lege????

....
die fan-club's monieren das schon seit beginn

da fehlt dir wohl das verständnis für das anliegen und die ganze sache

aber jeder wie er will und kann

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gone to Mac »

stupendous_man hat geschrieben: oder wählsch du öbbe zwüsche fcb und fcz ufgrund vo de priise ???
das isch wohl e beleidigung sonderklasse :mad:
Kämpfe Basel

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Ich sehe das Problem in Basel eher als in Zürich. In Basel gibt es
einen grossen Sektor B, wobei ein kleiner Teil dieses Sektors den
Auswärtsfans gehört. Wir nehmen mal an, die Preise des Gäste-
sektors würden gesenkt, auf 25.-
Also wenn ich im B sitzen würde, und weiterhin 35.- bezahlen
müsste, würde ich mich verarscht fühlen. Wegen den Gästen
muss ich jetzt 45 Minuten früher ins Stadion, weil der ganze
Gellert-Bereich bei Ankunft des Gästezuges abgesperrt wird?
Und dann muss ich noch mehr bezahlen als die Auswärsfans?

Ist ja klar, dass dann das ganze B einen niedrigen Preis haben
müsste, was zur Folge hätte, dass auch D Balkon wieder einen
tieferen Preis haben müsste.

In Zi!rü hingegen ist das ganze B Gästebereich, da kann man
also einfach die Sektoren hinter den Toren angleichen und billig
machen, und niemand regt sich darüber auf.
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

nei das wo du do ufzellsch isch en saich! I by sälber au im B und mi würds voll nit stresse wenn ich witerhin glaub 33.- pro match zahle miest und die im käfig näbedra nume 25.- klar hätt i au nüt gege tieferi priise aber find eifach dass gästefans genauglich tiefi prise beköme wie die ir homekurve (öb das jetzt MK, SK oder was au immer isch egal)

die grösseri frächheit im joggeli find i immer no s G: dört zahlsch glaub zw. 50 und 60.- aber hesch eine vo de schlächtiste blick und e riise distanz zum spielfeld... :mad:
Kämpfe Basel

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Gone to Mac hat geschrieben:die grösseri frächheit im joggeli find i immer no s G: dört zahlsch glaub zw. 50 und 60.- aber hesch eine vo de schlächtiste blick und e riise distanz zum spielfeld... :mad:
Isch d Sicht wirklich so schlecht? Das glaubi scho nid.

Trotzdem findis e Witz, dört no meh als im C Balkon z verlange, für mi sind das die beschte Plätz. Vor allem verstandi nid, wiso me für Plätz, wo ebe eher sälte verkauft (also eher an Glägeheits-Fans göhn) wärde, au no so vil verlangt...
Das schreckt jo eher no meh ab... :rolleyes:

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Gone to Mac hat geschrieben:die grösseri frächheit im joggeli find i immer no s G: dört zahlsch glaub zw. 50 und 60.- aber hesch eine vo de schlächtiste blick und e riise distanz zum spielfeld... :mad:
das isch fertige Blödsinn, dört isch dSicht super

bi selber gege d'CH-Nati im G obe gsi bim Argentinie-Spiel und jede Cler wo scho mol dört obe inegluegt hett wird dr bestätige, dass es öppis speziells isch und nid so schlecht wiä meh meint nur will s'hoch isch!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

aber wie erklärsch denn dr prisunterschied vo oberste reihe im C balkon und dr unterste im G :confused:
Kämpfe Basel

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

andreas hat geschrieben:Ich sehe das Problem in Basel eher als in Zürich. In Basel gibt es
müsste, würde ich mich verarscht fühlen. Wegen den Gästen
muss ich jetzt 45 Minuten früher ins Stadion, weil der ganze
Gellert-Bereich bei Ankunft des Gästezuges abgesperrt wird?
Und dann muss ich noch mehr bezahlen als die Auswärsfans?

Ist ja klar, dass dann das ganze B einen niedrigen Preis haben
müsste, was zur Folge hätte, dass auch D Balkon wieder einen
tieferen Preis haben müsste.

In Zi!rü hingegen ist das ganze B Gästebereich, da kann man
also einfach die Sektoren hinter den Toren angleichen und billig
machen, und niemand regt sich darüber auf.
1. im B werden auch verschiedene preise bezahlt: Gäste 35.--/wie B2-5
2. B 6 & 7 zahlen wir zwischen 16.50 und 18.50 pro tix und alter (nicht JK)

also sind da auch schon erhebliche unterschiede wo überhaupt keine berechtigung (ausser man zählt nummererierte plätze als was besonders) haben
aber dankend angenommen werden weil halt nur familien mit kidis oder junioren bis 22 jahren

2. sektor B in ZH ist nicht alles gästesektor, 2/3 sind famely

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Ok das wären Argumente.

So oder so wäre es gut, die Preise in den Ecken anzugleichen, nicht nur im B7 und B1 sondern auch sonst.
Du hast mich aber überzeugt. ;)

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

weiss eigentlich öpper wie das in züri mit de prise isch? isch doch eso wenn dr Z buesse bekunnt wäge pyro etc. gön sie mit de prise ufe. isch das nume fürd home-fans oder au fürd gest?
Kämpfe Basel

team17
Erfahrener Benutzer

Beitrag von team17 »

Gone to Mac hat geschrieben:aber wie erklärsch denn dr prisunterschied vo oberste reihe im C balkon und dr unterste im G :confused:
wie erklärsch dr unterschied zwüsche ganz links in dr mk oder ganz rechts im A... irgendneume mues me halt eifach e schnitt mache und grenze zieh. süst mieste sie afo, jede einzelne platz einzel aluege und e "gerechte" priis zmache..

und die wo behaupte im G heig me e schlechti sicht. ha mir de spass scho gleistet es spiel ufe go luege. me het e wahnsinns spiel übersicht, e guete überblick über beidi fankurve und bechunt au vo dr akustik sehr viel mit. als ich weis nid was an dene plätz nid sött. mi döff eifach nid über reihe 8 us, wül den dstüztpföste chöme..

Spirit of St. Jakob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spirit of St. Jakob »

team17 hat geschrieben: und die wo behaupte im G heig me e schlechti sicht. ha mir de spass scho gleistet es spiel ufe go luege. me het e wahnsinns spiel übersicht, e guete überblick über beidi fankurve und bechunt au vo dr akustik sehr viel mit. als ich weis nid was an dene plätz nid sött. mi döff eifach nid über reihe 8 us, wül den dstüztpföste chöme..
Die Sicht ist nur bis zu der Reihe mit den Pfosten gut, nachher nimmt die Qualität massiv ab!
Eine Diskussion ist unmöglich mit jemandem, der vorgibt, die Wahrheit nicht zu suchen, sondern schon zu besitzen.

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Domingo hat geschrieben:das isch fertige Blödsinn, dört isch dSicht super

bi selber gege d'CH-Nati im G obe gsi bim Argentinie-Spiel und jede Cler wo scho mol dört obe inegluegt hett wird dr bestätige, dass es öppis speziells isch und nid so schlecht wiä meh meint nur will s'hoch isch!
Chan ich nur bestätige :)

So riesig isch s Joggeli au wieder nit, dass me könnt behaupte, vom G sigs Spielferld z'wyt weg. Was sötte die arme Lüt im 3. Ring vom San Siro denn sage? :)

TonofBasel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TonofBasel »

Ich bi vorgestert uf Muttenzerkurve.ch gange und ha das glese..
Kaufet alli Tickets für d Sektore B4 - B6!
Das sin d Blöck grad näbe em Gästesektor, koschte aber 10.- weniger als die völlig übertüürte B1-B3
Also han ich extra fur mir und mi Kolleg tickets in B5 kauft..ich kumm denne zum Station und ganze MK isch im Auswaertsblock das 35 Franke kostet und ich bi in e block ohni Stimmig..

sorry fuehl mir jetzt vo dr MK verarscht und werd gege Zuri im Auswaertssektor sie..

Also isch 35 Sfr gege Xamax isch ok..aber 38 Sfr gege Zuri nit? Make your mind up..

die_Macht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von die_Macht »

s zauberwort lutet "zaun" ;)

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

TonofBasel hat geschrieben:sorry fuehl mir jetzt vo dr MK verarscht und werd gege Zuri im Auswaertssektor sie..

Also isch 35 Sfr gege Xamax isch ok..aber 38 Sfr gege Zuri nit? Make your mind up..
Günstige kaufen und rüber.

Joggeligool
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joggeligool »

eso hesch gnue platz :D

geforce
Erfahrener Benutzer

Beitrag von geforce »

@TonofBasel

aso mir haen au Tix für die Sektore näbedra ka und sin go klättere... ;)

TonofBasel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TonofBasel »

haha scheiss wieso han ich nit an das denkt.. :eek:

aber B4, B5, B6 het viellicht numme so 50 leeri Plaetz cha..das bedeutet wohl das Mehrheit die 35 Franke ahneblattert han..naja auf Boycott rufe und denn selber 35 Franke fur e Ticket zahle..nit grad das wahre

Wurzel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Wurzel »

TonofBasel hat geschrieben:haha scheiss wieso han ich nit an das denkt.. :eek:

aber B4, B5, B6 het viellicht numme so 50 leeri Plaetz cha..das bedeutet wohl das Mehrheit die 35 Franke ahneblattert han..naja auf Boycott rufe und denn selber 35 Franke fur e Ticket zahle..nit grad das wahre
1. hesch kei ahnig
2. wenn de wirklich willsch diskutiere kum emol ins fp oder schrieb e mail an info@muttenzerkurve.ch

TonofBasel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TonofBasel »

wieso han ich kei ahnig?

bi jo dort gseh..sorry ha vergesse weil ich nit an irgend e meeting gang Zahl ich nit als richtige fan..ha gmeint das do isch e Forum wo me do sie Meining zu oppis abgeh cha..

Oder willsch du mir echt wies mache das alli im Gaestblock die 25 Franke zahlt han? Denn sorry die B blocks sind praktisch wie gsagt uf um die 50 Platz voll gseh..wenn es anders waer wari si jo B halbleer..isch es aber nit gseh..aber egal bi jo nit an e FP meeting gange also han ich kei stimm

geforce
Erfahrener Benutzer

Beitrag von geforce »

TonofBasel hat geschrieben:aber B4, B5, B6 het viellicht numme so 50 leeri Plaetz cha..das bedeutet wohl das Mehrheit die 35 Franke ahneblattert han..naja auf Boycott rufe und denn selber 35 Franke fur e Ticket zahle..nit grad das wahre
die_Macht hat geschrieben:s zauberwort lutet "zaun" ]

mergsch öbis?

und sowiso d organisation isch e hienerhuffe gsi in neueburg. hesch chöne ane wo de wilsch.

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

TonofBasel hat geschrieben:Denn sorry die B blocks sind praktisch wie gsagt uf um die 50 Platz voll gseh..wenn es anders waer wari si jo B halbleer
nö da gab's reichlich Platz, nicht nur die 50

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

ich bi mitem billett für näbedra sogar direkt in gästesektor ineko, eifach inegloffe...
ALLES Z'GÄH ISCH IMMER Z'WENIG

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

TonofBasel hat geschrieben:wieso han ich kei ahnig?

bi jo dort gseh..sorry ha vergesse weil ich nit an irgend e meeting gang Zahl ich nit als richtige fan..ha gmeint das do isch e Forum wo me do sie Meining zu oppis abgeh cha..

Oder willsch du mir echt wies mache das alli im Gaestblock die 25 Franke zahlt han? Denn sorry die B blocks sind praktisch wie gsagt uf um die 50 Platz voll gseh..wenn es anders waer wari si jo B halbleer..isch es aber nit gseh..aber egal bi jo nit an e FP meeting gange also han ich kei stimm
sind die wos gfühl gha händ sie miend am 2 ins stadion (bi däm geile wätter) alli direkt in gästesektor brocht worde...
die wo spöter cho sind: hey do hets jo nur alti lüt drin: schwups sinds uff die anderi siete.

mir ischs b4-6 au rächt voll vorcho. aber wenn di durchd kurve duregschlage hesch, sind pro platz mindestens 2 lüt gstande ;)
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Latteknaller »

andreas hat geschrieben:Ich sehe das Problem in Basel eher als in Zürich. In Basel gibt es
müsste, würde ich mich verarscht fühlen.
kein gitter vor der nase, keine einkesselung von stewarts, keine 30 minuten warten nach dem spiel, um den sektor verlassen zu können, und du würdest dich verarscht vorkommen? was geht dir verloren, wenn andere weniger bezahlen? kauf dir ne jahreskarte und das spiel kostet dich nur noch CHF 18.33.

gästesektor gleicher preis wie heimfankurve. in jedem stadion.
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

Antworten