Fangesänge
Ein Problem ist wohl auch, dass viele es eigentlich als Baslerlied singen (also ohne Zierstimme(n)) und dann natürlich schon weiter singen, wenn die Zierstimme(n) einsetzen....
PS. Z Basel im Echo wär sicher au mol öbis speziells *g*
PS. Z Basel im Echo wär sicher au mol öbis speziells *g*
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Ich glaub hingege denn würde no viel weniger mitsinge so a la "Ah wie schön d'MK sing wieder s'Basler Lied". Eso isches wenigschtens no klar, dass es nit e reini MK-Sach isch.SCAR hat geschrieben:Absolut und wenn möglich auch ohne Text! Könnte mir gut vorstellen dass es wieder mehr singen, wenn die Initialzündung von der MK aus kommt und der Rest nach und nach einsteigt! Ist es ruhig im Hintergrund kommt der Gesang viel geiler und das Lied hat "seinen Augenblick"!
(Bi gäge Züri übrigens im B gsii, dört hetts einigi wo mitsinge aber au vieli wo eifach do hogge und di blöd agaffe)
[CENTER]Wir wissen auch: Der FC Basel ist gefährlich wie eine Klapperschlange auf Amoklauf 
11Freunde Ticker zu Basel vs. Bayern 1:0[/CENTER]

- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Gits wigligg Fans wo dänke, es isch/wär e reini MK Sach..Beckenpower hat geschrieben:Ich glaub hingege denn würde no viel weniger mitsinge so a la "Ah wie schön d'MK sing wieder s'Basler Lied". Eso isches wenigschtens no klar, dass es nit e reini MK-Sach isch.
(Bi gäge Züri übrigens im B gsii, dört hetts einigi wo mitsinge aber au vieli wo eifach do hogge und di blöd agaffe)

SCONVOLTS BASILEA 98
Im B wirdsch scho massiv blöd agluegt, wenn mitsingsch, und wenn denn no afohsch us Härzensbruscht schreie, denne wirdsch als Usserirdische agluegt.SCAR hat geschrieben:Gits wigligg Fans wo dänke, es isch/wär e reini MK Sach..? Wär Luscht het und mit Stolz das Lied singe will, dä macht das au, dr Räscht sölls loh bliibe...Und wenn s au nur no d MK singt, denn chunts halt vo dört us doppelt stark! Mit Musik und Text wirds immer mehr zum "Event", es muess wieder mit stimmlicher Kraft cho, mini Meinig.
Usser du motzisch übere Zubi, Schreisch am Schiri Arschloch an grind und motzisch übere Linierichter, in dene Diszipline sind die im B am räscht vom Stadion witt vorus.
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Das passiert sogar ab und an am Rand usse vom D...Das het mi nie gstört und wird mi nie störe und wenn mr eine z dumm luegt, frog en was Problem isch...Wenn i Luscht ha zum singe, denn sing i, egal wo! Aber so wie du das beschriebsch, wirds dört äne eh nüm z rette si...Tip, fordere 2-3 Kollege um di ume uf zum singe, denn merksch gar nit dass dr die einzige sin...Delgado hat geschrieben:Im B wirdsch scho massiv blöd agluegt, wenn mitsingsch, und wenn denn no afohsch us Härzensbruscht schreie, denne wirdsch als Usserirdische agluegt.

SCONVOLTS BASILEA 98
pah wo hoggsch den duDelgado hat geschrieben:Im B wirdsch scho massiv blöd agluegt, wenn mitsingsch, und wenn denn no afohsch us Härzensbruscht schreie, denne wirdsch als Usserirdische agluegt.
Usser du motzisch übere Zubi, Schreisch am Schiri Arschloch an grind und motzisch übere Linierichter, in dene Diszipline sind die im B am räscht vom Stadion witt vorus.

uffem balkon oobe hets scho so vill fahne und "sänger" das sich keine getraut
zmotze ( usser securitas mysli, will si nüt me gseht )
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Ich bi gäge Züri usnahmwiis au mol im B gsii und zwar Parkett ganz unde. Dört hetts vereinzelt chlini Grüppli gha wo zämme gstande sind und mitgsunge hän aber dr Grossteil dört isch gsässe und hett konsumiert.tanner hat geschrieben:pah wo hoggsch den du
![]()
uffem balkon oobe hets scho so vill fahne und "sänger" das sich keine getraut
zmotze ( usser securitas mysli, will si nüt me gseht )
[CENTER]Wir wissen auch: Der FC Basel ist gefährlich wie eine Klapperschlange auf Amoklauf 

- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Lasst sie doch, auch die braucht es für einen Fussballclub... Und genau die kann man auch mitreissen, bei einem "FCB, FCB.........."Beckenpower hat geschrieben:Ich bi gäge Züri usnahmwiis au mol im B gsii und zwar Parkett ganz unde. Dört hetts vereinzelt chlini Grüppli gha wo zämme gstande sind und mitgsunge hän aber dr Grossteil dört isch gsässe und hett konsumiert.
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Ich habe auch nichts dagegen gesagt, es ging aber um den Effekt wenn man zum Basler Lied keinen Text mehr einblenden und keine Musik mehr abspielen würde. Nämlich dass das Konsumverhalten noch gefördert würde.Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Lasst sie doch, auch die braucht es für einen Fussballclub... Und genau die kann man auch mitreissen, bei einem "FCB, FCB.........."

- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Warum wurde heute nicht mehr aufs Echo "gesetzt"?
Das tönte arschgeil und das B war lauter als das C (man hörte den Unterschied zwischen B und C sehr gut)
Fand ich schade....
Ansonsten tiptop die Stimmung....
Auch wenn der Capo auf unserer Seite fast durchdrehte, weil unsere Seite nicht immer das gleiche sang wie der Rest

Das tönte arschgeil und das B war lauter als das C (man hörte den Unterschied zwischen B und C sehr gut)
Fand ich schade....
Ansonsten tiptop die Stimmung....
Auch wenn der Capo auf unserer Seite fast durchdrehte, weil unsere Seite nicht immer das gleiche sang wie der Rest

Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Auch bei der Zusammenfassung, bei den Toren bebte es endlich wieder, geil...habe den TV extra ein bisschen lauter gemachtPro Sportchef bim FCB hat geschrieben: Ansonsten tiptop die Stimmung....

SCONVOLTS BASILEA 98
-
- Erfahrener Benutzer
mal eine kurze frage eines unwissenden : warum bringt ihr das UFFTA eigentlich nicht mehr ? so aus der ferne betrachtet war das noch ein geiler akustischer und optischer leckerbissen...
a propos geil : zwar war euer intro gestern mit fackeln und rauch nicht ganz meschugge...aber dennoch geil ;-)...(bitte mehr davon...aber ich hab nix gesagt....;-) )
a propos geil : zwar war euer intro gestern mit fackeln und rauch nicht ganz meschugge...aber dennoch geil ;-)...(bitte mehr davon...aber ich hab nix gesagt....;-) )
Heimat Joggeli..!
- Knecht Ruprecht28
- Erfahrener Benutzer
Also ich war gegen zirü und Aarau im C2, und gestern im C6, und muss sagen, dass im C6 einiges mehr mitgesungen wird... Im C2 sang ich auch bei praktisch allen Liedern mit, und wurde zunächst mal blöd angeschaut, und gefragt, ob ich normalerweise in der MK stehe... aber schlussendlich versuchten dort die Leute mitzusingen, sagten aber, dass es einfach schaad sein, dass sie den Text nicht kennen... Und gestern muss ich sagen, war wiedereinmal eine gute Stimmung in der Kurve, und die Choreo war einfach der Hammer... Halte es kaum noch aus, nicht in der Kurve zu stehen...
@Rumpelstilzchen:
Das UFFTA wurde gestern wiedereinmal "zelebriert..."
Mit sportligge Griess
Knecht Ruprecht28
@Rumpelstilzchen:
Das UFFTA wurde gestern wiedereinmal "zelebriert..."
Mit sportligge Griess
Knecht Ruprecht28
SUPPORTING OUR LOCAL TEAM !!
RAVENS BASEL 1995
Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!
Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir
Muttenzerkurve - mi dehai...
Alles nur für Di, FCB ...
Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...
RAVENS BASEL 1995
Muttenzerkurve: Nid Rächt - nid Linggs - aber trotzdem extrem !!
Basler Fraue - Basler Bier - FCB mir steehn zu Dir
Muttenzerkurve - mi dehai...
Alles nur für Di, FCB ...
Für Joe im Ufftrag vo ...:
Prässesprächer kasch nid wärde, Prässesprächer das muesch sy...
Scho jenschti Mol ghört und agsträngt, dass i dr Teggscht verstand, aber ich ha's immer nonig zämme....
Wie goht dr Teggscht vo däm Lied:
Allez, allez FCB... allez, allez FCB.. allez, allez FCB, allez FCB....
und denn chunnt irgendöbbis vom Gellert.... bis zur Schützematt.
Dangge im Vorus für d'Antwort! Denn channi ändlich au luutstark mitsinge... isch nämlich anderscht geil das Lied!
Dangge im Vorus für d'Antwort! Denn channi ändlich au luutstark mitsinge... isch nämlich anderscht geil das Lied!

-
- Erfahrener Benutzer
Cha mir opper verlicht erklaere was es mit der "We Will Rock You" massiges klatsche a sich het? Es chummt immer so peinlich ubere mit kei Höhepunkt und goht eifach bis es lut aschisst wieters mache. Ich verstand eifach nit wie das Mannschaft motiviere sot und au weil es halt kei Endi het killts Stimmig.
Muss das echt jede Spiel sie? Ich wuerd lieber e alti paar Gesaeng vo letschte paar Jor lieber hoere (z.b. Schutzematt-era)
Muss das echt jede Spiel sie? Ich wuerd lieber e alti paar Gesaeng vo letschte paar Jor lieber hoere (z.b. Schutzematt-era)
- scout zuckerhut
- Erfahrener Benutzer
[quote="FabiAhn"]Scho jenschti Mol ghört und agsträngt, dass i dr Teggscht verstand, aber ich ha's immer nonig zämme....
Dangge im Vorus für d'Antwort! Denn channi ändlich au luutstark mitsinge... isch nämlich anderscht geil das Lied! ]
dito...
Dangge im Vorus für d'Antwort! Denn channi ändlich au luutstark mitsinge... isch nämlich anderscht geil das Lied! ]
dito...
[quote="FabiAhn"]Scho jenschti Mol ghört und agsträngt, dass i dr Teggscht verstand, aber ich ha's immer nonig zämme....
ganz basel macht jetzt e krach,
du hörsches in de ganze Stadt,
vom gellert ybers glyybegg bis hi zu de Schützematt!

ganz basel macht jetzt e krach,
du hörsches in de ganze Stadt,
vom gellert ybers glyybegg bis hi zu de Schützematt!

]
Allee Allee FCB[...]
Ganz Basel macht jetze Grach, de heersch es duurch die ganzi Stadt,
vom Gellert ybr s Glyybegg bis hii zu dr Schitzematt!
Allee Allee FCB[...]
Und jetz gib alles!

Ganz Basel macht jetze Grach, de heersch es duurch die ganzi Stadt,
vom Gellert ybr s Glyybegg bis hii zu dr Schitzematt!
Allee Allee FCB[...]
Und jetz gib alles!

[CENTER]FC Basel - Lyydeschaft syt 1893[/CENTER]
[CENTER]Ich bin ein Verbrecher, denn ich liebe Fussball. Aber ich kämpfe für mein Recht, meine Privatsphäre in einer freien Kurve zu wahren und doch mitten im Geschehen zu stehn! Hilf auch du mit, dass die Muttenzerkurve sich frei bewegen kann!
http://www.freiheitskampagne.ch/[/CENTER]
[CENTER]Hooligans sind nicht das Problem, sie sind die Lösung.
[/CENTER]
[CENTER]Ich bin ein Verbrecher, denn ich liebe Fussball. Aber ich kämpfe für mein Recht, meine Privatsphäre in einer freien Kurve zu wahren und doch mitten im Geschehen zu stehn! Hilf auch du mit, dass die Muttenzerkurve sich frei bewegen kann!
http://www.freiheitskampagne.ch/[/CENTER]
[CENTER]Hooligans sind nicht das Problem, sie sind die Lösung.

schomol so viel händ gliichzittig in dr luft gseh? mol ghört wies dönt wennTonofBasel hat geschrieben:Cha mir opper verlicht erklaere was es mit der "We Will Rock You" massiges klatsche a sich het?
alli klatsche? isch s a und o vonere kurve...und opisch gits einiges här!!!
mitmache!! höhepunkt kunnt wenns luut gnueg isch!!

-- prime crime --
"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"
"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
ein vo de geilschte ilage wo d kurve z biete hett. ober- und unterrang d döbe obe!! pervers lut s klatsche und no s halbe stadion wo mitmacht!!!TonofBasel hat geschrieben:Cha mir opper verlicht erklaere was es mit der "We Will Rock You" massiges klatsche a sich het? Es chummt immer so peinlich ubere mit kei Höhepunkt und goht eifach bis es lut aschisst wieters mache. Ich verstand eifach nit wie das Mannschaft motiviere sot und au weil es halt kei Endi het killts Stimmig.
big up, mi persönliche favorit!!! sek. 180grad!

Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"
- Basel Senator
- Benutzer
oder warum auch nicht das probiern http://www.youtube.com/watch?v=Hiuz8eyofUk
ensemble --> ensemble 2x
nous sommes les FCB --> nous sommes les FCB
et nous allons gagner --> et nous allons gagner
Allez rotblau --> Allez rotblau 2x
oooooooooOOOOOOOOooooooooooooOOOOOO
das wär hammer wen alli würä mitmachä

ensemble --> ensemble 2x

[CENTER]MUTTENZERKURVE ROT iSCH UNSERi LiEBi BLAU DiE EWiGi treui F.C. BASEL 1893[/CENTER]
das heisst übrigens nid esemble sondern aux armesBasel Senator hat geschrieben:oder warum auch nicht das probiern http://www.youtube.com/watch?v=Hiuz8eyofUk
ensemble --> ensemble 2x
![]()
![]()

Wenn scho, denn scho sowieso:
weiss öber do e guete aafang?
mir sin dr fcb --> mir sin dr fcb
mir wärde d sieger sii --> mir wärde d sieger sii
allez fcb --> allez fcb

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Basel Senator
- Benutzer
jo s got jo hauptsächlich um d melodie. heheZitat von Goofy
das heisst übrigens nid esemble sondern aux armes
Wenn scho, denn scho sowieso:
weiss öber do e guete aafang?
mir sin dr fcb --> mir sin dr fcb
mir wärde d sieger sii --> mir wärde d sieger sii
allez fcb --> allez fcb
für baaaasel --> für baaaasel
mir sind dr fcb --> mir sind dr fcb
und mir sin dr immer treu --> und mir sin dr immer treu
allez basel --> allez basel
[CENTER]MUTTENZERKURVE ROT iSCH UNSERi LiEBi BLAU DiE EWiGi treui F.C. BASEL 1893[/CENTER]
-
- Neuer Benutzer
Könne vor welle
eifachi, schwierigi, kurzi, langi... Lieder hätts gnueg. Aber - wo zem Guggugg sin die Täggscht?
Exischtiert irgend e Gheimbund, wo me zerscht muess byträtte, e Muetprob, Trainingslager, Chorprob, Lottorad?
Gärn wurd y statt lalala oder hmhmhm vernünftig singe, aber... ebbe...
Sind doch so lieb und rugged mit däne Täggscht uuse. Dä Flyer mit em neue Liedtäggscht vo der MK isch e guete Aafang gsi.
Härzlige Dangg und rotblaui Griess
Joggeligumper
Exischtiert irgend e Gheimbund, wo me zerscht muess byträtte, e Muetprob, Trainingslager, Chorprob, Lottorad?
Gärn wurd y statt lalala oder hmhmhm vernünftig singe, aber... ebbe...
Sind doch so lieb und rugged mit däne Täggscht uuse. Dä Flyer mit em neue Liedtäggscht vo der MK isch e guete Aafang gsi.
Härzlige Dangg und rotblaui Griess
Joggeligumper