[CENTER]

Vorallem wie sie die Fahnen und Schals abgeändert haben, finde ich total daneben.
Ja hat er.Taratonga hat geschrieben:kenne Eure Lokalpolitiker nicht wirklich. Hat der wenigstens einen Bezug zum FCB? Ansonsten ein Riesenarschloch... aber eben: im Wahlkampf werden alle Register gezogen.
Hesch du überhaupt e Stimm?rotoloso hat geschrieben:Ha mi au extrem gnärvt woni das gseh ha... S'gitt käi bessere Grund zum däm Duubel käi einzigi Stimm z'geh, i wünschems uff jede Fall, Arsc*loch!![]()
Geile Siäch genau s gliche hani hüt am Morge mit emene Kater im Gsicht au dänkt.bumbui hat geschrieben:Heute habe ich dieses Wahlkampf-Inserat in der 20 Minuten gesehen. Unglaublich für was die FCB Fans mittlerweile missbraucht werden. Oder was haltet ihr davon?
[CENTER][/CENTER]
Vorallem wie sie die Fahnen und Schals abgeändert haben, finde ich total daneben.
Wenn är sich s'Rächt nimmt, e Bild z'Benutze wo ich druff bi, und das für sini Propaganda z'Missbruche, denn dörf ich mir au s'Rächt neh ihn z'beschimpfe. Und in wo willsch du gläse ha, dass ich e Stimm ha söll? I hanem nur gwünscht dassr "0" Stimm bekunnt. Trittbrättfahrer das, wenn e Bild vo de FCB-Fans si einzige Argumänt isch, vill Spass an die wonen wähle. S'nögschtmol wirdr wohl irgend e geili Sau abbilde wo sich e Vibrator mit sim Name iinedruckt...robotnik hat geschrieben:Hesch du überhaupt e Stimm?
Chum obe abe du Internet Huul, dr Lehmann het me gleischdet als du und au wenn die Wärbig drnäbe isch, git dir das nits Rächt für derartigi Beschimpfige!
Nei, das isch ebe nit eso, z Basel herscht kei Sälbstjustiz.rotoloso hat geschrieben:Wenn är sich s'Rächt nimmt, e Bild z'Benutze wo ich druff bi, und das für sini Propaganda z'Missbruche, denn dörf ich mir au s'Rächt neh ihn z'beschimpfe.
......., i nimm a du hesch keini.rotoloso hat geschrieben:Und in wo willsch du gläse ha, dass ich e Stimm ha söll? I hanem nur gwünscht dassr "0" Stimm bekunnt.
wähle het nüt mit Spass z due, definitiv nit, do gohts um e Haltig und um d Leischdige.rotoloso hat geschrieben:Trittbrättfahrer das, wenn e Bild vo de FCB-Fans si einzige Argumänt isch, vill Spass an die wonen wähle.
Das chunt sicher a bi sine CVP Wähler.rotoloso hat geschrieben:S'nögschtmol wirdr wohl irgend e geili Sau abbilde wo sich e Vibrator mit sim Name iinedruckt...
stoht im offtopic... was haltet ihr davon heisst er glaubLkL hat geschrieben:i weiss nit obs scho brocht worde isch aber wo i hüt am morge 20 min gläse ha ha i gmeint i gseh nit recht
uf dr siete 41 isch e foti vonere cup oder meister feier uf em Marktplatz
nur dass das e foti montage isch will dört für e Herr Markus Lehmann vo dr Liste 7 für dr Nationalrat gwerbt wird uf dr foti sind fcb fahne und au schals mit em schriftzug Lehmann oder liste 7 überschriebe und me gseht au e DH wo e bild vo dem typ dinne isch.
i find das e sauerrei dass fcb fans für politik sötte werbe
ha leider kai foti devo gfunde,ha zitig aber dehai.
was denket ihr drüber
nei ich find eifach isch mol öppis anders als das wo mr sust immer hei! aber d ufmachig isch klar, bekunnt jede besser hi, wo e biz mitemene pc cha umgo! und stresst mi halt scho au kli, dass mir fans für soöppis mien härehalteKönig 1893 hat geschrieben:find a däm bild überhaupt nüt kreativs...vo dr ufmachig bis zum inhalt
absolut unterschtis sone plakat!