Knecht Ruprecht28 hat geschrieben: Und d ID (wo eh nid würd länge) isch vermuetligg immerno in Krakau...

Gitts aigentligg au Kugelsicheri Weschde in Rot Blau ??Reisen nach Bosnien-Herzegowina
Für die Reise nach Bosnien-Herzegowina oder für die Wohnsitznahme benötigen Schweizer Bürger einen gültigen Pass, welcher mindestens eine Gültigkeit von 6 Monaten aufweist. Eine schweizerische Identitätskarte berechtigt nicht zur Einreise in Bosnien-Herzegeowina.
Mit was fliege Dir denn??appenzeller hat geschrieben:Do mir dissmol mit ere airline fliege, wo s bier gratis isch, miemer nid scho stunde vorhär afo dringge. Y gseh drum e glaini gfoor.![]()
und alli wo no die italiänischi staatsbürgerschaft hän könne schnäll uffs italiänische konsulat an rhy und hän nach 15 minute e vollwärtige pass in dr hand (koschtepunggt irgend ebbis um die 70/80 stutz)...HKV hat geschrieben:für alli wo e notfall-pass bruche (BL):
uffs stadtbüro bi dr gmeind go (miteme aktuelle foti), dötte miender den sone wisch usfülle, 35 stuz zahle, mit dem wisch denne nach liestel zur passusgobstell und dötte denne nomol 65 stuz bläche und +- 1 stund warte bis dr notfallpass fertig isch...
ALLI NACH SARAJEVO!!!!
Verlängere goht ebbe nümm. Aber du kasch e pass 03 beatrage, das isch zimmlig günschtig und goht max. 15 dääg, kasch mit däm eifach nid in d USA yyraise.Knecht Ruprecht28 hat geschrieben:Und wenn me z Basel eifach dr normali Schwiizerpass will verlängere...?
http://www.onlinewahn.de/generator/a-verl.htmKnecht Ruprecht28 hat geschrieben:Und wenn me z Basel eifach dr normali Schwiizerpass will verlängere...?
http://www.onlinewahn.de/generator/a-maker.htmappenzeller hat geschrieben:Edit: In Bosnie kasch vermuetlig au mit eme sälberdruggte pass yraise wenn de e baar nötli dryylegsch
Nach 15 Minute???. dört stosch jedesmol mindestens 4 h aa???brewz_bana hat geschrieben:und alli wo no die italiänischi staatsbürgerschaft hän könne schnäll uffs italiänische konsulat an rhy und hän nach 15 minute e vollwärtige pass in dr hand (koschtepunggt irgend ebbis um die 70/80 stutz)...
Sondergenehmigung ? Du bist ein Träumers.t.f hat geschrieben:@MostarBasler: ich ha ebe immer no es Problem und zwar beträffend em Pass do ich nume d ID ha. Ich ha mi mol bi dr Botschaft vo Bosnie/Herzegowina gmolde in Bärn leider aber kei Antwort becho wägere Sondergenähmigung vo ihnä damit ich normal mit dr ID cha reise.