Hätti au nid dänggt, dass do inne z'ghöre

jepp, dort ist so gut wie alles geil, ausser der stadtHervé hat geschrieben:Ist das nicht irgendwie ein Gegensatz, lieber Taratonga?![]()
Du findest die Zürcher doof, möchtest aber einer sein, falls Du kein Berner wärst? Mein Tipp: bleib besser Berner! Dort ist nämlich nicht nur die Stadt geil!
do risst me sich de arsch uff im itet, und jetzt schmeissisch alles wäg was glernt hesch... und sid neuschtem chasch erscht no sogar mit jedem bsc (also nid nur mavt, itet und glaub no info) mtec mache, di im mtec also mit biologe und ähnliche mathematische tiefflieger mässe... mtec isch jedefall für mi nie e option gsi, wenn me bedänkt dass me mtec-fächer au no als gess und multidisziplin cha belege...screemer hat geschrieben:Nachem ITET verdientermasse!
Aber wenn nomol würd wähle würd ich Läbensmittel näh, weisch sicher au worum![]()
Hey, moment Mol, mir sin kei mathematischi Tiefflieger :-)Shurrican hat geschrieben:di im mtec also mit biologe und ähnliche mathematische tiefflieger mässe...
Wer hed emol zude hippies an d uni welle?Shurrican hat geschrieben:do risst me sich de arsch uff im itet, und jetzt schmeissisch alles wäg was glernt hesch... und sid neuschtem chasch erscht no sogar mit jedem bsc (also nid nur mavt, itet und glaub no info) mtec mache, di im mtec also mit biologe und ähnliche mathematische tiefflieger mässe... mtec isch jedefall für mi nie e option gsi, wenn me bedänkt dass me mtec-fächer au no als gess und multidisziplin cha belege...
the dome het jo au mol zu mtec tendiert...
Wie dr shurrican scho erwähnt hed, mtec hättsch au ohni itet chönne mache. glaub z.b mit baug. aber du hesch di durchs itet quält und jetzt wo d belohnig derfür cho wär, wechslisch eifach...screemer hat geschrieben:Nachem ITET verdientermasse!
Aber wenn nomol würd wähle würd ich Läbensmittel näh, weisch sicher au worum![]()
Mi belohnig isch IT bim Lapidot gsiThe Dome hat geschrieben:Wie dr shurrican scho erwähnt hed, mtec hättsch au ohni itet chönne mache. glaub z.b mit baug. aber du hesch di durchs itet quält und jetzt wo d belohnig derfür cho wär, wechslisch eifach...![]()