zue däm thema hätt ich au no öbis:
- ich will öbis vonere guete kollegin vo mir, mir kömme au guet uss und es isch mega guet zwüsche uns, aber e beziehig kah sie sich nid vorstelle,well sie scho mol fascht mitemene guete kolleg zämme koh wär und denne isch alles in brüch gange, wäge däm het sie jetzt angscht vonere beziehig...
wie beschisse isch denne das?
Frauenfrage: Ist sie scheu oder hat sie kein Interesse?
Schuute, das guete Kolleg Züg chasch vergässe!!!!nasebär hat geschrieben:zue däm thema hätt ich au no öbis:
- ich will öbis vonere guete kollegin vo mir, mir kömme au guet uss und es isch mega guet zwüsche uns, aber e beziehig kah sie sich nid vorstelle,well sie scho mol fascht mitemene guete kolleg zämme koh wär und denne isch alles in brüch gange, wäge däm het sie jetzt angscht vonere beziehig...
Eure Beziehung (oder eben Nicht-Beziehung) mit dem Scheitern einer anderen Beziehung zu begründen, oder eben nicht entstehen zu lassen ist:
A) Eine dumme Ausrede, sie will mit DIR keine Beziehung
B) Ein Trauma, dann ist sie aktuell nicht fähig für eine Beziehung
C) Sie ist einfach bescheuert.
Du hast also schlechte Karten, selbst wenn Du als Kollege hilfst, dass Trauma zu überwinden, wirst Du es nie zum Status Freund bringen.
Glaub mir, ich habe 20 Jahre Erfahrung mit dem anderen Geschlecht...
nicht unterkriegen lassen und zu sehr auf dingo hörennasebär hat geschrieben:zue däm thema hätt ich au no öbis:

jetzt liegts an dir ihr die angst zu nehmen bzw. zeigen, dass du anders bist als dieser andere "kollege"...
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Erscht hausch sie um, denn knallsch se und scho weiss sie, as Du dr richtig bisch!nasebär hat geschrieben:zue däm thema hätt ich au no öbis:
So eifach ka s Läbe si!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer