Hend ihr Tips evt. alti Hussmitteli vo eurer Urgrossmuetter? Wet nonit grad Antibiotika neh. Und nei Sperma wird i au nit schlucke
Tips gegen starkes Schluckweh?
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
Tips gegen starkes Schluckweh?
Pünktlich zum FCB Match hani starks Schluckweh und Gliederschmerze
vorallem S Schluckweh macht mr brutal zschaffe, will ich absolut nur no im Notfall schlucke due.
Hend ihr Tips evt. alti Hussmitteli vo eurer Urgrossmuetter? Wet nonit grad Antibiotika neh. Und nei Sperma wird i au nit schlucke
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
- Vincent Vega
- Erfahrener Benutzer
[quote="erlebnisorientierter"]Pünktlich zum FCB Match hani starks Schluckweh und Gliederschmerze
vorallem S Schluckweh macht mr brutal zschaffe, will ich absolut nur no im Notfall schlucke due.
Hend ihr Tips evt. alti Hussmitteli vo eurer Urgrossmuetter? Wet nonit grad Antibiotika neh. Und nei Sperma wird i au nit schlucke ]
Isch bi mir s klassische Azeiche das i chrank wird...
Wenns e Grippe isch chasch eigentlich eh nid viel mache usserd viel trinke.
Hend ihr Tips evt. alti Hussmitteli vo eurer Urgrossmuetter? Wet nonit grad Antibiotika neh. Und nei Sperma wird i au nit schlucke ]
Isch bi mir s klassische Azeiche das i chrank wird...
Wenns e Grippe isch chasch eigentlich eh nid viel mache usserd viel trinke.
Muri - das Corleone der Schweiz
bs_eagle hat geschrieben:Zensor ist seit Jahren der absolute Oberidiot!
Ein Typ dem man stundenlang in die Fresse hauen könnte!
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
hilft, bin absolutes Topopfer für Halsbeschwerden und daher mit einigem vertraut und das hilft immer lindern
bin zum Glück seit längerem jetzt verschont gewesen *holzaläng*
und viel Tee trinken!!!
hilft, bin absolutes Topopfer für Halsbeschwerden und daher mit einigem vertraut und das hilft immer lindern
bin zum Glück seit längerem jetzt verschont gewesen *holzaläng*
und viel Tee trinken!!!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
- Vincent Vega
- Erfahrener Benutzer
Glaub scho warm, egal wasd ufgläse hesch, schwitze immer guet.erlebnisorientierter hat geschrieben:isch eigentlich besser kalt oder warm/heiss trinke?
Muri - das Corleone der Schweiz
bs_eagle hat geschrieben:Zensor ist seit Jahren der absolute Oberidiot!
Ein Typ dem man stundenlang in die Fresse hauen könnte!
-
Ludwig van
- Neuer Benutzer
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
[quote="erlebnisorientierter"]Pünktlich zum FCB Match hani starks Schluckweh und Gliederschmerze
S'schluckweh brucht immer min. 2-3 Täg bisser wäg isch, aber mit Buco Tantum und Neo Angin Forte kasches rächt lindere, zudäm no mit vill Honig und Zitrone immene so warm wie mögliche Tee.
Wenns aber eso stark isch, dass dir bim Schlucke fascht d'Träne kömme, gang zum Arzt, i ha mir vor e Paar Johr eso e schissblöde Virus iigfange ka...
Was au guet isch (aber nid zämme mitm Warme Tee, ändwäder oder) isch Rahmglace wo mit dr Kälti d'Schmärze lindert.
S'schluckweh brucht immer min. 2-3 Täg bisser wäg isch, aber mit Buco Tantum und Neo Angin Forte kasches rächt lindere, zudäm no mit vill Honig und Zitrone immene so warm wie mögliche Tee.
Wenns aber eso stark isch, dass dir bim Schlucke fascht d'Träne kömme, gang zum Arzt, i ha mir vor e Paar Johr eso e schissblöde Virus iigfange ka...
Was au guet isch (aber nid zämme mitm Warme Tee, ändwäder oder) isch Rahmglace wo mit dr Kälti d'Schmärze lindert.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
-
ClydefromLondon
- Erfahrener Benutzer
- Huber
- Erfahrener Benutzer
naja, das zeugs betäubt dir für ne halbe stunde den rachen. das wars auch schon.Soriak hat geschrieben:Lysopain Tabletten - rezeptfrei und haben mir immer sehr schnell geholfen.
Ein Mensch hat dreierlei Wege, klug zu handeln:
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.
Bei mir reichts normalerweise nur für 10 Minuten ...Huber hat geschrieben:naja, das zeugs betäubt dir für ne halbe stunde den rachen. das wars auch schon.
(c) quasimodo 2004-2020 - alle Rechte vorbehalten