S letzte mol Hardturm...
-
- Erfahrener Benutzer
http://www.muttenzerkurve.ch
Am Sunntig stöhn mir zum letzte mol im wohl geilschte Uswärtssektor vo däm Land. Eigentlich selbverständlich, dass sich jede nommol persönlich vom Hardturm verabschiedet!
Mir besammte uns ab 12.30 bim Coop am Bahnhof.
Extrazug Basel SBB - Zürich HB
Basel SBB (Gleis 4) ab 13.18 Uhr
Liestal ab 13.27 Uhr
Sissach ab 13.33 Uhr
Zürich HB (Gleis 18) an 14.16 Uhr
sGleis 7 isch uf dr Rückfahrt gültig, wär also e Gleis 7 het löst lieber Basel-Züri eifach und spart so 5.- Ansunschte 20.- mit und 40.- ohni Halbtax.
...wie üblich sin Matchtickets erhältlig!
Am Sunntig stöhn mir zum letzte mol im wohl geilschte Uswärtssektor vo däm Land. Eigentlich selbverständlich, dass sich jede nommol persönlich vom Hardturm verabschiedet!
Liestal ab 13.27 Uhr
Sissach ab 13.33 Uhr
sGleis 7 isch uf dr Rückfahrt gültig, wär also e Gleis 7 het löst lieber Basel-Züri eifach und spart so 5.- Ansunschte 20.- mit und 40.- ohni Halbtax.
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
E verdammt guets Argumänt!Muttenzerkurve hat geschrieben:http://www.muttenzerkurve.ch
Liestal ab 13.27 Uhr
Sissach ab 13.33 Uhr
Copyrights @ el presidente!
nutze mer doch dä tread und sammle nommol die geilschte anektode rund um dä gästesektor...
ich fang mol ah, 30 min dauersupport unter dr grosse alte fcb-fahne ändi 90ig!
abartig gsi! mir glaub 3:0 am verliere und trotzdäm hämmer dr block grockt. irgendwie so mit dr ihstellig euch s gäld uns s härz! wie sich das doch gänderet het.
abartig gsi! mir glaub 3:0 am verliere und trotzdäm hämmer dr block grockt. irgendwie so mit dr ihstellig euch s gäld uns s härz! wie sich das doch gänderet het.
voilaWurzel hat geschrieben:nutze mer doch dä tread und sammle nommol die geilschte anektode rund um dä gästesektor...
-
- Neuer Benutzer
2:2 in der Frühlingsrunde 2003.Wurzel hat geschrieben:nutze mer doch dä tread und sammle nommol die geilschte anektode rund um dä gästesektor...
Innerhalb von 5 Min. der Ausgleich, in der 1. HZ das Rencontre zwischen Lupo und Cabanarsch. Zwei Rote, unvergesslich.
Sieg und majestätische Verabschiedung von Smiljanic' nach George-Kinnhaken.
3:0 Sieg noch zu Ado Smajic' Zeiten. Zwei Tore des jungen Lupo, wenn ich mich recht erinnere.
Champions League 1995: 3:0 Sieg von Fradi im Hardturm (szép!)
4:0 CH-Estland. Quali für WM 1994. Ein Riesenfest danach.
3:0 gegen Ungarn (schnief... ;-) Quali für EM 1996.
Herbst 2000: Erstes "richtig scharfes" Europacup-"Heimspiel" gegen Feyenoord nach über 20 Jahren
Mein allererstes Spiel. Deswegen mag ich den Hardturm bis heute. Damals noch mit dem alten Gastsektor, der irgendwie auch Stil hatte..auf in den Hardturm!ScoUtd hat geschrieben:und steingruber
gab sogar extra ein t-shirt wegen diesem einen sieg. das waren noch zeiten...
nach dem spiel hatte es grosse plastikstuhllücken....
Zug
Hy Jungs
wie Ihr erkennen könnt kommen wir^aus Chur. Kommen nach Basel um mit dem Extrazug nach Zürich zu fahren. Ist das möglich? Wir haben normale Tageskarten für den Zug
erzlichen dank
wie Ihr erkennen könnt kommen wir^aus Chur. Kommen nach Basel um mit dem Extrazug nach Zürich zu fahren. Ist das möglich? Wir haben normale Tageskarten für den Zug
erzlichen dank
Chur grüsst Basel
-
- Neuer Benutzer
Ich ha uf mini ersti Frog in dem Thread scho kei Antwort becho, aber vilicht werde mr jo mini jetzige Froge no beantwortet. D Hoffnig stirbt jo bekanntlich z'letzt.
Punkt Nr. 1: Wieso isch uf dr fcb.ch Site gstande, dass es e Extrazug nach Bern git und diesmol stoht nüt? (oder ich bi eifach z blind)
Punkt Nr. 2 (Und dä isch no viel wichtiger): Ich ha vor s erst (und letzt) mol e Spiel im Hardturm go luege. Uf dem Stadionplan uf dr GayC Site chunt kei Mensch drus. Isch dr Gästesektor bim Estrade West oder Ost?
Ich wär würklich dankbar, wenn me mir wenigstens die zweit Frog könnt beantworte. Will nit bi de Zürcher lande (brrr dä Gedanke)
Punkt Nr. 1: Wieso isch uf dr fcb.ch Site gstande, dass es e Extrazug nach Bern git und diesmol stoht nüt? (oder ich bi eifach z blind)
Punkt Nr. 2 (Und dä isch no viel wichtiger): Ich ha vor s erst (und letzt) mol e Spiel im Hardturm go luege. Uf dem Stadionplan uf dr GayC Site chunt kei Mensch drus. Isch dr Gästesektor bim Estrade West oder Ost?
Ich wär würklich dankbar, wenn me mir wenigstens die zweit Frog könnt beantworte. Will nit bi de Zürcher lande (brrr dä Gedanke)
du sag emol, wenn isch denn das gsi ?GHB54 hat geschrieben:au ganz schön:
fcb-choreo uf dr hardturm hauptribüne...jetzt mol ehrlich, wär het das no gwüsst?
die bilder sin übrigens vom sacha...
und wie het das chöne zstand cho ?
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit
They say time is a healer
They say time is a healer
http://www.muttenzerkurve.chLuigi hat geschrieben: Punkt Nr. 1: Wieso isch uf dr fcb.ch Site gstande, dass es e Extrazug nach Bern git und diesmol stoht nüt?
Estrade oder Tribüne WestLuigi hat geschrieben:Punkt Nr. 2 (Und dä isch no viel wichtiger): Ich ha vor s erst (und letzt) mol e Spiel im Hardturm go luege. Uf dem Stadionplan uf dr GayC Site chunt kei Mensch drus. Isch dr Gästesektor bim Estrade West oder Ost?