Bluewin TV /Teleclub

Der Rest...
gundelianer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gundelianer »

Rooney hat geschrieben:Wart jetzt ab und loss dich überasche vo Bluewin TV, ich bi total zfriede und möchts im moment nid zruggeh. Ton stimmt, und Bildqualität isch au guet. Und Live Event für 1 stutz das isch eifach dr Hammer.
Ha grad nomol nogfrogt bi de hotline,jetzt gohts scho 5-6 wuche bis de fritze chunnt :rolleyes:
[SIGPIC][/SIGPIC]

flOX
Erfahrener Benutzer

Beitrag von flOX »

gundelianer hat geschrieben:Ha grad nomol nogfrogt bi de hotline,jetzt gohts scho 5-6 wuche bis de fritze chunnt :rolleyes:
jo denn delifonier doch nomol und denn wieder und am schluss hesches geschter beko.. :p

ced
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ced »

flOX hat geschrieben:jo denn delifonier doch nomol und denn wieder und am schluss hesches geschter beko.. :p
Jo mach mol vorwaerts Flox, dass mr denn au sicher choenne d'Maetch luege bi dir :p :)
Eat shit, millions of flies can't be wrong

Rooney
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rooney »

gundelianer hat geschrieben:Ha grad nomol nogfrogt bi de hotline,jetzt gohts scho 5-6 wuche bis de fritze chunnt :rolleyes:
Muesch eifach druck mache bi dr Hotline, ich ha au nach 4 Wuche aglüte und umegstresst, 2 Tag spöter isch Bluewin TV scho bi mir dehai gsi. Dr Elektriker wo installiert het, het gseit dass er nit verstoht wieso Bluewin solang het zum Termin abmache, e hätt im moment nid soviel ufträg im Huus :eek:

gundelianer
Erfahrener Benutzer

die tv box isch immer nonig do,huerelang goht das! :mad:
[SIGPIC][/SIGPIC]

gundelianer
Erfahrener Benutzer

Sodele 22täg isches gange,ha syt geschter bluewinTV.My erschti Fazit isch;ich find bildqualität voll scheisse,kabel fernseh liferet die vieeeeeeeeeel besseri bilder (Schärfer,schöneri Farbe) Also wemmer uf live events verzichte cha chammer uf bluewin tv verzichte.
[SIGPIC][/SIGPIC]

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

gundelianer hat geschrieben: bildqualität voll scheisse,kabel fernseh liferet die vieeeeeeeeeel besseri bilder (Schärfer,schöneri Farbe)
haben das andere User von Bluewin TV auch? Oder liegt das an was anderem?

Ich bi mir nämlich grad am überlege und usrächne, ob ich TC Abo söll künde und defür Bluewin TV neh....aber wenns eso isch, denn woh nit...
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Saisonkarte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Saisonkarte »

Sharky hat geschrieben:haben das andere User von Bluewin TV auch? Oder liegt das an was anderem?

Ich bi mir nämlich grad am überlege und usrächne, ob ich TC Abo söll künde und defür Bluewin TV neh....aber wenns eso isch, denn woh nit...
wieso TC künde... kasch anschienend eifach übertrag uff Bluewin.... erkundig di mol bi dr Bluewin Hotline...

P.S. nach soviel Kritik blieb ich bi TC

Joggeligool
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joggeligool »

goht bi euch dr teleclub au nit also dr sender isch nur ameise tc goht hmm :( :confused:

schnauz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schnauz »

Joggeligool hat geschrieben:goht bi euch dr teleclub au nit also dr sender isch nur ameise tc goht hmm :( :confused:
das neue gewinnspiel : setze auf die richtige ameise und du gewinnst !

.
es git nit scheeners uf dr Welt ,
als dr FCB und schwizer Geld !

Joggeligool
Erfahrener Benutzer

schnauz hat geschrieben:das neue gewinnspiel : setze auf die richtige ameise und du gewinnst !

.
:D :D :D

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Sharky hat geschrieben:haben das andere User von Bluewin TV auch? Oder liegt das an was anderem?

Ha's hitte installiert griegt. isch e Zangegeburt gsi. ( zwai Mool d'setup Box wäggsle. Kabel zieh. etc.

Y ha dä Typ denn grad wäge dr Bildqualität gfroggt. ( me luegt jo fir die liebe Mituser).

Är hett gsait, bi-n-eme Röhrefärnseh sygi 's Bild guet, was stimmt. Myns isch tiptop.

Bi Flachbildschirm kämi's druff aa, was es fir aine sygi. Mängmool nid so guet. hett er zuegääh.

Y surf jetze e bitz umme und gib denne e Erfahrigsbricht.
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Mätzli hat geschrieben:Ha's hitte installiert griegt. isch e Zangegeburt gsi. ( zwai Mool d'setup Box wäggsle. Kabel zieh. etc.

Y ha dä Typ denn grad wäge dr Bildqualität gfroggt. ( me luegt jo fir die liebe Mituser).

Är hett gsait, bi-n-eme Röhrefärnseh sygi 's Bild guet, was stimmt. Myns isch tiptop.

Bi Flachbildschirm kämi's druff aa, was es fir aine sygi. Mängmool nid so guet. hett er zuegääh.

Y surf jetze e bitz umme und gib denne e Erfahrigsbricht.
Danke Mätzli.
Ich nimm ah, es chunnt uf dQualität vom Flat-TV druff ah.
Aber ich ha mirs jetzt doch richtig überlegt. Do mir dr Teleclub jo eigentlich längt, bruchi dr Bluewin nit unbedingt. Es chunnt jo ungfähr glich tüür oder sogar tüürer als dr TC. Wenn meh jetzt BILAG mittem BluewinTV chönnt spare, denn wärs e Option. Aber so nit....oder noni. Usserdäm hani e Flat-Screen TV, zwar e guete aber wills jo au nit riskiere...
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Joggeligool
Erfahrener Benutzer

es isch immer no gliche, wer söli alüte, tc oder cabelcom? :confused:

Saisonkarte
Erfahrener Benutzer

Habe nun schon seit etwa 2-3 Monaten Teleclub und eigentlich soweit auch ganz zufrieden. Beim Kauf wurde mir aber versichert, dass ich pro Axpo Super League Runde 4 Spielen schauen kann. Dies ist ebenfalls auf der Homepage von Teleclub so vermerkt, siehe Link.

http://www.teleclub.ch/Kabelnetz/Telecl ... perLeague/

Bis jetzt sind 5 Runden gespielt worden, aber es wurden maximal immer nur 3 Spiele pro Runde übertragen. Mich würde dies wundernehmen, wie das rechtlich aussieht. Habe bereits auf der Hotline angerufen und gefragt, wie die ganze Sache ausschaut. Der Herr meinte jedoch, dass maximal 4 Spiele pro Runde übertragen werden, was meiner Meinung nach ganz klar nicht so auf der Homepage geschrieben ist.
Habe bereits mal ein Schreiben an den Kassensturz gemacht, aber leider noch keine Antwort erhalten, da diese noch Betriebsferien haben.

Mich wundert es einfach, dass noch niemand mit dieser Beanstandung gekommen ist, in meinen Augen ist dies ganz klarer Betrug. :mad:

MPH2001
Erfahrener Benutzer
Beitrag von MPH2001 »

Saisonkarte hat geschrieben:Habe nun schon seit etwa 2-3 Monaten Teleclub und eigentlich soweit auch ganz zufrieden. Beim Kauf wurde mir aber versichert, dass ich pro Axpo Super League Runde 4 Spielen schauen kann. Dies ist ebenfalls auf der Homepage von Teleclub so vermerkt, siehe Link.

http://www.teleclub.ch/Kabelnetz/Telecl ... perLeague/

Bis jetzt sind 5 Runden gespielt worden, aber es wurden maximal immer nur 3 Spiele pro Runde übertragen. Mich würde dies wundernehmen, wie das rechtlich aussieht. Habe bereits auf der Hotline angerufen und gefragt, wie die ganze Sache ausschaut. Der Herr meinte jedoch, dass maximal 4 Spiele pro Runde übertragen werden, was meiner Meinung nach ganz klar nicht so auf der Homepage geschrieben ist.
Habe bereits mal ein Schreiben an den Kassensturz gemacht, aber leider noch keine Antwort erhalten, da diese noch Betriebsferien haben.

Mich wundert es einfach, dass noch niemand mit dieser Beanstandung gekommen ist, in meinen Augen ist dies ganz klarer Betrug. :mad:
das mit dene 4 spiel isch abem September
isch au so komuniziert worde

Saisonkarte
Erfahrener Benutzer

ah ok, habe ich nichts davon mitbekommen, konnte mir auch der von der Hotline nicht sagen (auf der Homepage steht dies auch nicht)....

nick knatterton
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nick knatterton »

Saisonkarte hat geschrieben:...
Habe bereits mal ein Schreiben an den Kassensturz gemacht, aber leider noch keine Antwort erhalten, da diese noch Betriebsferien haben. ...
was, die haben betriebsferien und kein mensch kümmert sich in dieser zeit um kundenanliegen???

das würde ich aber schnell dem kassensturz melden, sauerei sowas! :D

tschiggi
Neuer Benutzer

Beitrag von tschiggi »

Saisonkarte hat geschrieben:Beim Kauf wurde mir aber versichert, dass ich pro Axpo Super League Runde 4 Spielen schauen kann. Dies ist ebenfalls auf der Homepage von Teleclub so vermerkt, siehe Link.
Wo ich mi entschiede ha, isch mir au gseit worde (glääse hanis au, weiss nümmi wo), ass 4 Mätsch pro Rundi kemme......

Jetzt heisst's 3.... und gfunde hani jetzt no das:

http://www.swisscom.com/NR/rdonlyres/FE ... eet_de.pdf (Axpo Super League u2013 2 Spiele pro Runde)

http://www.teleclub.ch/BluewinTv/Inside ... aspx?id=66
(zwei Matches pro Runde aus der Axpo Super League)

...im Radio isch kürzlig dääglig e Bluewin-Wärbig gloffe, ass 130 Mätsch pro Johr zeigt wärde (vo 180), d.h. pro Rundi 3.6 Mätsch...

Focus 24
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Focus 24 »

Ich würd säge wenns konferenz übertragig machet oder nid?

Antworten