Playstation 3 - Wer hat Sie schon und was ist eure Meinung???
- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
gibt's neue erkenntnisse zur ps3?
besitzer, meldet mal was. zufrieden?
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel
Geils Teil!Latteknaller hat geschrieben:gibt's neue erkenntnisse zur ps3?
Uswahl bi de Spiel het's halt nonig so viel, aber ab aafang Septämber goht's los:
- Warhawk
- Heavenly Sword
- Lair
- Folklore
- Eye of Judgement
- Ratchet & Clank
- Time Crisis 4
- Gran Turismo 5 (Prolog)
- Uncharted : Drakes' Fortune
- PES 2008 (nur uf PS guet, 360-Pad isch für das Game wirklich nid geignet)
Und Playstation Home.

- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
In Frankriich git's jetzt dr "Starter Pack", do in dr Schwiiz sicher au:kreuzritter hat geschrieben:Wo kanni d PS3 am billigschte kaufe?
(inkl. 2 pads und evt. games)
cheers
x-r
Konsole, 2 Pads, Motorstorm, Resistance: Fall of Man für die 900 Stutz, wo sie am Launch ohni Games und mit 1 Pad koschtet het.
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
meinsch...die kömme nit so schnäll aabe mitm prys?Yazid hat geschrieben:In Frankriich git's jetzt dr "Starter Pack", do in dr Schwiiz sicher au:
Konsole, 2 Pads, Motorstorm, Resistance: Fall of Man für die 900 Stutz, wo sie am Launch ohni Games und mit 1 Pad koschtet het.

ha dänggt, wenn biz wartisch..koschtets bald nüm 900.-
was du denken?
Bindeglied von Ironie, Sarkasmus und Zynik
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
du hast es erfasst, das XBOX-360-Pad ist ungeeignet für optimales PES spielen bei PS2 und 3 ist dies sicher nicht der FallMayor hat geschrieben:Was meinsch mit däm? Nur uff de PS2 guet? Oder hesch Du jez d Xbox ins Spiel brocht?

Cheers!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
Scheint als waere tatsaechlich eine weitere Preisreduktion in Aussicht, jedenfalls fuer die USA: http://arstechnica.com/journals/thumbs. ... ture-plans
$400 fuer die 40GB PS3 waeren "nur" 500.-, aber in Europa wird die Konsole wohl trotzdem teurer bleiben.
$400 fuer die 40GB PS3 waeren "nur" 500.-, aber in Europa wird die Konsole wohl trotzdem teurer bleiben.
-
- Erfahrener Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
notausgang hat geschrieben:Spielt ihr PES alle mit dem Pad?![]()
Mit dem Stick auf der X360 klappts doch auch ganz wunderbar.

also ich spiel mit den Analogsticks auf dem PAD, mich evtl missverstanden?
die Analogsticks sind die 2 runden Dinger in der Mitte
-
- Erfahrener Benutzer
find d ps3 no geil, grafik und so isch halt scho ganz geil. s einzige woni scheisse find, isch dass si kai neus pad gmacht hän. dr L2 und R2 "abzug" sin e voll misslungene abklatsch vom xbox pad. isch zwar eigentlig scho ä gueti idee, aber hät miesse imnä neuä pad awändig finde.
allgemein fehlt bi dr ps3 halt no "das" game, aber das erschint jo am 28. septämber mit fifa 08
und im 08 odr so wenn FFXIII usekunnt, isch ps3 kauf ä muss!!!
allgemein fehlt bi dr ps3 halt no "das" game, aber das erschint jo am 28. septämber mit fifa 08

und im 08 odr so wenn FFXIII usekunnt, isch ps3 kauf ä muss!!!
Bewärtisch du e Spiel immer nur anhand vo de Videos?Cappucco hat geschrieben:was du schnurrsch... es isch abartig und es isch sowieso noni die richtigi version... ich ha videos gseh, uhhhhhhh, abnormal....

Ich red vom Gameplay, isch scho e bitz besser wie dr letschti Fifa woni gspielt ha (04 oder 05 hani bim e Kolleg usprobiert), aber niemols mit eme Pes vergliichbar.
Do drucksch jo kuum uf e Schuss-Knopf und scho isch dr Ball im Lattekrüz...
Fifa wird halt nie e richtigi Simulation sii.
niemols... ich ha momentan PES und dött machi jede schuss ihne... im fifa isches momentan schwirig.. .spielsch sichr uf amateur....Yazid hat geschrieben:Bewärtisch du e Spiel immer nur anhand vo de Videos?![]()
Ich red vom Gameplay, isch scho e bitz besser wie dr letschti Fifa woni gspielt ha (04 oder 05 hani bim e Kolleg usprobiert), aber niemols mit eme Pes vergliichbar.
Do drucksch jo kuum uf e Schuss-Knopf und scho isch dr Ball im Lattekrüz...
Fifa wird halt nie e richtigi Simulation sii.
Weltklass mädli....!
und zu de videos: nei scho nid, aber es zeigt leider sehr viel vom spiel...! PES überzügt momentan nid...!
[CENTER][SIGPIC][/SIGPIC][/CENTER]
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
Cappucco hat geschrieben:niemols... ich ha momentan PES und dött machi jede schuss ihne... im fifa isches momentan schwirig.. .spielsch sichr uf amateur....
Weltklass mädli....!
und zu de videos: nei scho nid, aber es zeigt leider sehr viel vom spiel...! PES überzügt momentan nid...!

wer bei PES laufend trifft, schiesst offenbar auf sein eigenes Tor, alles andere ist unwahrscheinlich

PES ist FIFA in Sachen Gameplay und Realismus um mind. noch 2 Jahre voraus!
Vom Demo download zum echten Game endert sich nichts mehr. Wenn das Spiel in 2 Wochen auf den Markt kommt, muessen die DVDs jetzt gebrannt und verschifft werden.Cappucco hat geschrieben:was du schnurrsch... es isch abartig und es isch sowieso noni die richtigi version... ich ha videos gseh, uhhhhhhh, abnormal....
han ä froog: bi mir im playstation store zeigts niene d fifa 08 demo zum abelade ah. het öper ä ahnig wieso das könnt syy? han zerscht dänkt jo vilicht isches denn morn druff, aber jetzt isches immer noni druff!Yazid hat geschrieben:Ich ha's vorhär grad aabeglaade und teschtet.
Isch halt e Fifa...Voll unrealistisch, macht überhaupt kei Spass.
ps: jo internet verbindig hani