drmichi hat geschrieben:e wehr isch angeblich broche an dr birs. d lüt unterhalb vom joggeli sölle vo dr birs wäg und die die obere etagene go lut radio
Ohni Scheiss? I wohn dört, verdammt! Hoffentlich machts mim Wykäller nüt. Zum Glück hani gli Fyrobe...
Eine Diskussion ist unmöglich mit jemandem, der vorgibt, die Wahrheit nicht zu suchen, sondern schon zu besitzen.
also ussgrächnet hyt e wäärbespot fir s rhyschwimme z bringe, find i au zimmlig zyynisch!
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so
(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
-Vize- hat geschrieben:Auf welcher seite stehst du? Dann nehme ich die andere Seite. Bekomme heute Abend noch Besuch und da kommt mir dieser Wein gerade recht
bericht rhy-bord kleinbasel (florabeach). s wasser schwappt immer wieder uf d promenade (bi grosse wälle). wenn das s maximum gsi isch, denn gohts uf - wenn aber no mehr kunnt...
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
Heute morgen um viertel vor 2 wurde ich vom Zivilschutzpager zum Sandsäcke stappeln geweckt. Nach dem ich um halb 9 wieder zu Hause war, rief mich mein Nachbar meines Weekendhäuschen in Grellingen an. 1,5 Meter Land unter. Ich bin natürlich postwendend da hin gefahren und was ich gesehen habe war brutal. Ich habe schon viele Zivilschutzeinsätze gehabt (Amsteg vor 2 Jahren, im Graubünden usw.) aber sowas habe ich noch nie gsehen. Wen solche Wassermassen kommen kannst du einfach nichts machen. Ich bin dan zum Stauwehr gegangen (es hat ja auch mein Boot weggeschwemmt) und was ich da sah war eindrücklich. Auf der einen Siete hat sich das Wasser einen neuen Weg bebahnt und beim normalen Wasserverlauf staut sich das Wasser durch das Treibholz. Darum würde es mich nich erstaunen wen dieses Wehr brechen würde.Wobei ich dan zu Hause der Leidtragende bin, ich wohne bei der Redingbrücke, wo jetzt kein Fahrzeug fahren darf!!!
isch e super nacht gsi, ha vom 10ni bisch am halb 4i um mi käller kämpft ha denne miesse ufgäh wo die zweiti pumpi ussgsetzt het und ha mi denne könne uf mini huustüre könne konzentriere....
also in therwil isch dr marchbach voll am wiette, do hets e brugg uffghobe wells waser kei platz kah het und in dr nacht isch s'ganze dorf gsperrt worde und natürlich isch mi strössli separat abgsperrt worde well bi uns dr bach unterirdisch dure goht und mir 60 cm waser uf dr stross kah händ....