stellevermittligs büro
-
- Erfahrener Benutzer
Mal n Update:
Jobboxx suckssss big time!!! arrogant, frech, demotivierend!
Universal Job - symhatische Bude, arbeiten nur junge Leute dort, scheint viel "los zu sein dort" - die wollen was reissen! - plus, jeden Freitag werden die Tempis dort auf ein Bier auf dem Balkon eingeladen!! Symphatische Bude!!!!!
IPS - immer noch gut
Jobboxx suckssss big time!!! arrogant, frech, demotivierend!
Universal Job - symhatische Bude, arbeiten nur junge Leute dort, scheint viel "los zu sein dort" - die wollen was reissen! - plus, jeden Freitag werden die Tempis dort auf ein Bier auf dem Balkon eingeladen!! Symphatische Bude!!!!!

IPS - immer noch gut
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
EDP (Tel. 061 269 90 60) in dr Freiestroos (Igang isch diräkt näbem ehemalige Franz Carl Wäber...vis-à-vis Hauptposcht) het mer problemlos drei-vier Stelle resp. Vorstelligsgspröch könne abiete und das jetzt zur "Hochsaison" im Juli/Auguscht (bi us dr Spedi ko und die Stelle sin alli nid in dr Spedi...jetzt schaffi uf Chemie...für die wo bi dr Spedi schaffe, wüsse Bscheid... ;-) ). Frau Wermelinger verlange, sehr engagiert und symphatische!
Denn hätte mer no d Universal Job AG, Marktplatz 30 A, 4051 Basel, Tel. 061 260 98 98, Fax 061 260 98 90
Usserdäm gits au no d PKS Personal- & Kaderselektion AG, Steinenbachgässlein 49, Postfach, 4001 Basel, Tel. +41 61 205 99 33, Fax +41 61 205 99 34. Sig au guet!
Viel Glügg!!!
Denn hätte mer no d Universal Job AG, Marktplatz 30 A, 4051 Basel, Tel. 061 260 98 98, Fax 061 260 98 90
Usserdäm gits au no d PKS Personal- & Kaderselektion AG, Steinenbachgässlein 49, Postfach, 4001 Basel, Tel. +41 61 205 99 33, Fax +41 61 205 99 34. Sig au guet!
Viel Glügg!!!
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="Fire of Basle"]EDP (Tel. 061 269 90 60) in dr Freiestroos (Igang isch diräkt näbem ehemalige Franz Carl Wäber...vis-à-vis Hauptposcht) het mer problemlos drei-vier Stelle resp. Vorstelligsgspröch könne abiete und das jetzt zur "Hochsaison" im Juli/Auguscht (bi us dr Spedi ko und die Stelle sin alli nid in dr Spedi...jetzt schaffi uf Chemie...für die wo bi dr Spedi schaffe, wüsse Bscheid... ]
Ebe.. Universal isch rächt symphatisch inecho. Dr Herr Neueschwander hets glaub rächt druf.
Würdsch du e Bonus becho, wenn öper di Name säge würd bi dr EDP und bi dr PKS?
Ebe.. Universal isch rächt symphatisch inecho. Dr Herr Neueschwander hets glaub rächt druf.
Würdsch du e Bonus becho, wenn öper di Name säge würd bi dr EDP und bi dr PKS?
- Helmut Penthouse
- Erfahrener Benutzer
hesch jetzt a job john?
(c) Helmut Penthouse, 2008 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
-
- Erfahrener Benutzer
Mit dene bini gar nid zfriede gsi...Al Bundy hat geschrieben:CPS hat auch noch gute Connections

Zerscht han y dänggt: mit Spott und Hoon
zien y iber das Zircher Stadion.
Do kennt y doch in volle Ziige schaadefraidig schwelge ...
doch iber Dummhait mool y - us Prinzip - nit emool e Helge! (Peperoni)
zien y iber das Zircher Stadion.
Do kennt y doch in volle Ziige schaadefraidig schwelge ...
doch iber Dummhait mool y - us Prinzip - nit emool e Helge! (Peperoni)
- Helmut Penthouse
- Erfahrener Benutzer
ebbe, isch halt hochsaison... gell...John_Clark hat geschrieben:Das scho... no.. nur muess i ufhöre afang auguscht und möcht grad aschliessend witermache. wäg däm bin i am umeluege. rächt miehsahm zur zit.
gang doch wieder zur dr kelly family aeh service... die sind doch guet, oder?
(c) Helmut Penthouse, 2008 - alle Rechte vorbehalten
-
- Erfahrener Benutzer
I bi au e Kellyaner und sehr zfriede mit dene. Nur, wenn sie bis afang auguscht nüt hän, wird i halt zumene andere miese goh. Und das möcht i au ungärn. Bi als mitarbeiter rächt e treue typ und Zingg und co mache bi Kelly scho e guete Job.Helmut Penthouse hat geschrieben:ebbe, isch halt hochsaison... gell...
gang doch wieder zur dr kelly family aeh service... die sind doch guet, oder?
Kenne ich nicht, aber im IT-Bereich kann ich dir Nexus (http://www.nexus.ch) empfehlen. Zumindest mit der Zürcher Filiale war ich sehr zufrieden.ELTunello hat geschrieben:kennt ebber rent a person? die spamme immer alli suechmaschine voll...
i suech was in IT/netzwärk/support....
- Zeekadeethee
- Benutzer
ha mittlerwiile e guete job, binere grosse firma diräkt...
zur info für suechendi:
gueti Personalberoter für IT Lüt sin
EUROPARTNER
Grürmann
IT-Resource
Elan kunnt druf ah wär me het, aber eher schlächt
schlächt sin
Pidas
Stellenwerk
Adecco
APAG
Bi Firme ka me drvo usgoh: wär schnäll und offe reagiert isch guet, bi de andere Vorsichtig sii
zur info für suechendi:
gueti Personalberoter für IT Lüt sin
EUROPARTNER
Grürmann
IT-Resource
Elan kunnt druf ah wär me het, aber eher schlächt
schlächt sin
Pidas
Stellenwerk
Adecco
APAG
Bi Firme ka me drvo usgoh: wär schnäll und offe reagiert isch guet, bi de andere Vorsichtig sii