Bullen Hurensöhne

Der Rest...
Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

PinguAufGras hat geschrieben: ich beleidige bullen und deren sympathisanten... was ganz legitim ist.
Nö. Strafbar ist es. Zu Recht. Und würde das durchgezogen, wären die 308 Fr. deine kleinste Sorge.

Sorry, du bist einfach eine unglaubliche Sissi. In Wahrheit ärgert es dich, dass du dich hast erwischen lassen. Um davon abzulenken, gehst du auf die Polizei los. Ihr Job ist es aber, Straftäter wie dich zur Rechenschaft zu ziehen. Dafür sind sie da. Sie sind nicht dazu da, Straftäter laufen zu lassen. Und du bist nun mal ein Straftäter, auch wenn dir das nicht passt.

Das nächste Mal süchtelst du halt besser in deiner Wohnung und nicht auf offener Strasse, dann wirst du auch nicht mehr erwischt.

Und übrigens: Sogar wenn du ungerecht behandelt worden sein solltest: Man kann eine ungerechte Behandlung mit Würde tragen - oder eben auch nicht.
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

panda hat geschrieben:ferlangsch doch nid ächt dass me in de Ferie söttig komplizierti Sache kombiniert, oder?
:D

eigentlich scho, aber bekifft gsehts woll widr anders us ;)

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

Rüdiger
Benutzer

Beitrag von Rüdiger »

Bild

PinguAufGras
Neuer Benutzer

Beitrag von PinguAufGras »

villicht drvo, dass alli dr afang läse und den grad öppis poste.. wo mr scho laaaang vorhär irgendwo in dr mitti klärt hän.

also nommol do hült niemer... usser vor lache über die luschtige posts...
aber mached ruhig witer i finds luschtig was ihr euch für gedanke mached.

und wen ihr e anderi meinig händ, denn isch das guet - aber händ e eigeni und chömmed nid mit copy paste scheisse oder irgendwelche vergliech wo nid passe.
das regt mi nämmlig uf, wenn irgendwelchi mongos meine si mien sich proviliere indäm si scheiss vu anderne lüt nocheschwätze.

meh cha sich sehr wohl vernünftig mit däm thema usenandersetze. ihr unterstellet mir zwar, dass i s nid mach aber nämmed euch sälber mol an dr nase. bis jetzt het nämmlig au vu euch no niemer öppis gschids postet...

nid e mol die super studänte wo mir studänteunwürdigsverhalte vorwärfe hän bis jetzt au no kei ussag uf ihrem "agäbliche" studänteniveau brocht.

und no ganz kurz zu agebot und nochfrog. bi de heroinjunkies gohts au und wenn mes würd legalisiere wie vu mir beschriebe. ghits do au kei problem.
aber es isch imme reifach e dumme spruch gheie z loh.. gäll
:mad: Tod und Hass dem FCZ :mad:

He who dies with the most toys is still dead

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

PinguAufGras hat geschrieben:blablabla...
Wayne... scheiss Kiffers!
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

PinguAufGras
Neuer Benutzer

loset chinder

i ha e PM becho wo mi ufklährt het, dass es mit euch kei wärt het über so zügs z diskutiere. und 6 sitene hän mr jo au scho zämme gschafft.

dorum göhnd alli wieder use an d sunne euer bierli go trinke, mit em auti go ummefahre und e zigarettli go rauche. das sin jo alles sache wo e richtige guete schwizer wie dir alles dörf legal mache.

i gratulier euch zu eurer istellig und dass ihr alli so super sind.
und au dass ihr in eure posts so viel gueti argumänt brocht händ!
ihr sind scho super siibesieche....
zum glück ghits so viel vu euch, sunscht würde mr no glatt s bünzli image verliere.

was söll i no meh sage... ah jo dir händ gwunne! miend also nid schribe, dass mr d argumänt usgöhn... i gang jetzt in e eckli go sitze und bi ganz trurig, dass ich so e arms drogechind bi....

also so long

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

PinguAufGras hat geschrieben:bis jetzt het nämmlig au vu euch no niemer öppis gschids postet...
argument und begründige si zu Hauf glieferet worde. S Problem isch ganz eifach dass du dini Meinig hesch, keinerlei Isicht zeigsch und anderi Meinige nid zuelohsch - wie d Gegesite wohl grössteteils au ;)

Drmits öppis bringt, müestisch au du bereit si di vo dim Standpunkt chöne z entfärne - was aber wohl nid dini Absicht isch

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

PinguAufGras hat geschrieben:loset chinder

i ha e PM becho wo mi ufklährt het, dass es mit euch kei wärt het über so zügs z diskutiere. und 6 sitene hän mr jo au scho zämme gschafft.
loss mi rote...cigan?
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

Soriak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Soriak »

Scott hat geschrieben:loss mi rote...cigan?
Ist ja eine richtige Fraktion hier im Forum... ich haette auf Alge gesetzt ;)

Basilou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilou »

@Pingu:

Kiffe vs. Verkehrsbuess isch Öpfel-Biire-Verglych?
Und Kiffe vs. Alk und Zigis offebar nid? :rolleyes:

Sorry, kiffe isch im Momänt no verbotte, äntwäder Du akzeptiersch das und losch di nid verwütsche, oder Du akzeptiersch au d Buess, oder du gosch in d Politik und kämpfsch drfür dass es legal wird.

Und jo, ich ha au scho öppis verbottes gmacht und bi drfür vo de Bulle unnötig gfiggt worde und ha e Azeig griegt, aber denn han ich mi drüber uffgregt dass ich so blöd gsi bi und mi ha lo verwütsche, und bi nid ins Forum go ummehüüle wie e kleins Meitli.
© Basilou, 2024

Alieno
Benutzer

Beitrag von Alieno »

PinguAufGras hat geschrieben: und wieso sötte studänte anderscht si als anderi?
i bi nid so e fuzi wos nötig het sich als öppis bessers z fühle nur well i studier.
daqs sin nochhär die voll behinderte chefs, wo meine si seige meh wärt als öpper wo am fliessband stoht!
Klar. Ich zitiere dich: "ebbe DEVIANZ und DISSENS! aber es sin jo nid alli studänte gäll ^^". Wenn das kein abfälliger Satz gegen Nichtstudenten ist, will ich kein Student mehr sein.

Zu deinem Apfel- Birnen Vergleich mit dem Auto. Dann erkläre mir mal, warum ich nachts um 3 auf einer absolut leeren Autobahn mit 130 eine Busse bezahlen muss? Ich glaub ich gefärde da weniger Menschen, als wenn ich in einer Menschenmenge kiffe und 7 Passivkiffer provoziere (Ich weiss du warst nicht in einer Menschenmenge).

bierkurve_sh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bierkurve_sh »

panda hat geschrieben:Drmits öppis bringt, müestisch au du bereit si di vo dim Standpunkt chöne z entfärne - was aber wohl nid dini Absicht isch
üsem Dütschlehrer sis Lieblingswort: Metaebene - Kiffer, versuechs mol... ;)
[CENTER]Watch my movies...! [/CENTER]
[CENTER]GRANDE LUGANO[/CENTER]
[CENTER]Bist auch du ein Penner? [/CENTER]

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Ganz ehrlich, was erwartest du?

Klar ist es mühsam wegen sowas gebüsst zu werden. Aber vom Gesetz her, ist es immer noch verboten! Dass die Polizei halt nicht immer konsequent ist, ist was anderes. Und schlussendlich kann man in der Schweiz immer noch relativ frei in der Öffentlichkeit kiffen. Kannst ja gerne mal schnell über die Grenze gehen, mal schauen wie tolerant die Cops drüben sind, wenn sie dich sehen einen Joint bauen.

PinguAufGras
Neuer Benutzer

do liest jo sowiso niemer meh, dass wo vorhär öpper gschribe het ^^

@panda. hesch rächt! aber beidi site chönne nid vu ihrer meinig abwiche, well me jo sunscht im andere öppis zuegestoh miest.. und das würd jo allefalls schwächi sugeriere.
i bi au drfür, dass es gsetz zum schutz vu dr jugend vor droge muess geh (canabis, alk und zigis) aber so wies hütte ghandhabt wird isch es falsch, sunscht würde nid scho 12 jöhrigi rauche und kiffe!
aber öpperem wo wiit über 20 isch go e buess geh, für öppis wo är numme sich sälber drmit gfördet... naja das isch e witz.

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

PinguAufGras hat geschrieben:studänteniveau
wtf??

proviliere.....
CR7 Fanboy

Helmut Penthouse
Erfahrener Benutzer

pingu: gang doch nach .....

Beitrag von Helmut Penthouse »

amsterdam go wohne. :rolleyes:

denn hesch soo scheissstress mit dr bulle nuemm.... ganz legal.

aber ebbe grosses kino!!!!!! faelht nur noh abiz fyyrwaerk....
(c) Helmut Penthouse, 2008 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Beizensportler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beizensportler »

I ha noni ganz begriffe wurum di d'Bulle so ufrege! Si sin jo nur die Glön wo die (sinnvolle?) Gsetz im Alltag überwache. Wenns di schisst, dass es illegal isch, muesch hals s'Gsetz go ändere, dr Bull ka doch nüd drfür...
[CENTER]▲
▲ ▲[/CENTER]

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

PinguAufGras hat geschrieben:do liest jo sowiso niemer meh, dass wo vorhär öpper gschribe het ^^

@panda. hesch rächt! aber beidi site chönne nid vu ihrer meinig abwiche, well me jo sunscht im andere öppis zuegestoh miest.. und das würd jo allefalls schwächi sugeriere.
i bi au drfür, dass es gsetz zum schutz vu dr jugend vor droge muess geh (canabis, alk und zigis) aber so wies hütte ghandhabt wird isch es falsch, sunscht würde nid scho 12 jöhrigi rauche und kiffe!
aber öpperem wo wiit über 20 isch go e buess geh, für öppis wo är numme sich sälber drmit gfördet... naja das isch e witz.
Ich bi jo wohl dä, wo do inne am meiste Aagriffe worde isch vo dir. Dohär nur churz.

1. doch, ich ha jede Biitrag do inne gläse.

2. Isch würd sehr wohl mit mir lo diskutiere. Es git au sehrwohl anderi bispiil, wo ich mich vo andere meinige ha lo überzüge.
Aber usser rasen = Apfel und kiffen = Birne zu reklamieren, ohne aber Gesetzlich verboten = Apfel und Gesetzlich Verboten = Apfel zu berücksichtigen habe ich noch kein nennenswertes ARGUMENT gehört von dir, was mich zur abweichen von meiner Meinung bewegen könnte.

PinguAufGras
Neuer Benutzer

dir sind so luschtig..... do liest ächt niemer meh als zwei posts bevor är öppis schribt...

@scott und soriak. dir sind alti schuel. also ab ins ränteforum... aber i wirds em cigan usrichte... und stellet euch mol vor es ghit sogar no anderi vernünftigi lüüt...

und jetzt nommol in grossbuechstabe für alli zum bessere verständniss

FRED CLOSED!

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

PinguAufGras hat geschrieben: FRED CLOSED!
kasch en jo au lösche, wenns schaffsch..
CR7 Fanboy

PinguAufGras
Neuer Benutzer

Delgado hat geschrieben:Ich bi jo wohl dä, wo do inne am meiste Aagriffe worde isch vo dir. Dohär nur churz.

1. doch, ich ha jede Biitrag do inne gläse.

2. Isch würd sehr wohl mit mir lo diskutiere. Es git au sehrwohl anderi bispiil, wo ich mich vo andere meinige ha lo überzüge.
Aber usser rasen = Apfel und kiffen = Birne zu reklamieren, ohne aber Gesetzlich verboten = Apfel und Gesetzlich Verboten = Apfel zu berücksichtigen habe ich noch kein nennenswertes ARGUMENT gehört von dir, was mich zur abweichen von meiner Meinung bewegen könnte.
mol für die langsame:
und wirklich numme kurz...

öpfel und bire zahlsch au mit CHF. isch es wäge däm s gliche?

oder isch das jetzt scho zu komplex?

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

ScoUtd hat geschrieben:kasch en jo au lösche, wenns schaffsch..
Total bekifft n Thread löschen ?

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

ScoUtd hat geschrieben:kasch en jo au lösche, wenns schaffsch..
hesch em das jetzt miesse unter d Nase riibe :mad:

Basilou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilou »

PinguAufGras hat geschrieben:do liest jo sowiso niemer meh, dass wo vorhär öpper gschribe het ^^
Sälber dschuld! :p
© Basilou, 2024

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

PinguAufGras hat geschrieben:mol für die langsame:
und wirklich numme kurz...

öpfel und bire zahlsch au mit CHF. isch es wäge däm s gliche?

es isch nids Gliiche, aber vergliichbar, wills beides Frücht sin.

Niemerts hett gseit, rase und kiffe sig s'Gliiche, aber es isch vergliichbar, will beides verbotte isch.

Aber was me nid gsee wott, gseht me halt nid. Frogt sich scho, wär do ame nume 2 Byträg liist

PS. Bisch sicher, dass de Studänt bisch? Muess me sich als Akademiker jo wirkli schämme.

Alieno
Benutzer

Beitrag von Alieno »

PinguAufGras hat geschrieben: öpfel und bire zahlsch au mit CHF. isch es wäge däm s gliche?

Ganz grosses Kino. Und i ha gmeint dr Simpsonsfilm sig unterhaltsam :D :D :D :D

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

Alieno hat geschrieben:Ganz grosses Kino. Und i ha gmeint dr Simpsonsfilm sig unterhaltsam :D :D :D :D
nüd isch witziger als Realsatire

PinguAufGras
Neuer Benutzer

alles nazis do inne oder was?

wieso sött i dä lösche? bruch dä doch für studiezwäck!
zuedäm will i doch wüsse was ihr für meinige händ.
und des weiteren han i euri ip's und wird mol eurne gschäfter e uszug zuesände drmit si mol sehn was ihr so wärend dr arbetsziit alles mached...

und zuedäm isch das sehr interessant, denn es loht druf schliesse, dass dir alli e traumatischs erläbnis mit eme kiffer miend gha ha.

isch es well mir dr grösseri hän? oder wieso sin dir alli so agro druff?

PinguAufGras
Neuer Benutzer

also drvo dass du söttisch e akademiker si, seht meh au nüd herr rankhof.
aber hesch sicher jus studiert....

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

PinguAufGras hat geschrieben:oder wieso sin dir alli so agro druff?
:p sensationell!

Gesperrt