Bullen Hurensöhne

Der Rest...
pluto
Benutzer

Beitrag von pluto »

@Pingu
Dir ist aber schon bewusst, dass dies hier ein Diskussionsforum ist (oder zumindest sein sollte)? Da ist es ganz normal, dass verschieden Meinungen und Weltanschauungen aufeindander prallen. Und trotzdem beschimpfst du jeden, der in dieser Sache nicht zu 100% hinter dir steht, aufs Übelste. Wieso hast du diesen Thread überhaupt eröffnet? Hast du gehofft, dass dir alle auf die Schulter klopfen und dir ihre Unterstützung im Kampf gegen den Unrechtsstaat zusichern?

:rolleyes:

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

PinguAufGras hat geschrieben:@delgado... oder losch es ganz blibe, wells nüd konstruktivs zum thema bitreit het. parkbuess isch übrigends au nid s gliche, well de jo wider öpper dritts schädigsch... also ... wer keine ahnung hat...

das mit em auti wo uf dr linie stoht würd i akzeptiere ^^. aber do het jo no niemer e buess drfür becho.... oder?
1. Doch. Laufsch bekifft vor es Auti und machsch e Bugg dri. Oder entwicklisch e Schizophrenie (gar nid so sälte bi Marihuana-Abusus), wo denn d Krankekasse d'Behandlig zahle sott. Oder bikunnsch e IV-Ränte. Zahle mir alli demit du kasch mötte. Es gitt also scho au Gründ, au wenn me si es bizz sueche muess.

2. Wenn s Buesse-Soll noni erreicht worde isch, isch au scho so Zügg biesst worde.
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

PinguAufGras
Neuer Benutzer

Beitrag von PinguAufGras »

@pluto. ich schrib numme dene zrugg wo meine dass si mien irgend e voll unnötigi ussag mache oder mi als pupertierend ahnestelle...
zum bispiel dr delagdo wos immer nonnig gschnallt het ^^

@rankhof. mr rede do nid vu dene modekiffer wos nid vertrage.
zuedäm baut dr körper mit dr ziit e resistänz drgege uf, ganz z verschwiege, dass dr körper sälber canabinoid produziert. kiffe duet halt eifach d toleranzschwelle vum körper uffesetze.
:mad: Tod und Hass dem FCZ :mad:

He who dies with the most toys is still dead

pluto
Benutzer

Beitrag von pluto »

PinguAufGras hat geschrieben:@pluto. ich schrib numme dene zrugg wo meine dass si mien irgend e voll unnötigi ussag mache oder mi als pupertierend ahnestelle...
zum bispiel dr delagdo wos immer nonnig gschnallt het ^^
PinguAufGras hat geschrieben:BULLEN HURENSöHNE

und wär meint är muess si verteidige grad au!
PinguAufGras hat geschrieben:aber die wurden entkriminalisiert!
das ist eine persönliche entscheidung wie alkohol trinken oder zigaretten racuhen (beides entkriminalisierte drogen!!!!! die übrigens weitaus mehr tote fordern => wer dagegen was sagt, der ist ein vollidiot oder bei der svp!)
:rolleyes:

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

PinguAufGras hat geschrieben:. kiffe duet halt eifach d toleranzschwelle vum körper uffesetze.
Wie tollerant du als Kiffer doch gegenüber unserem Rechtssystem und der Polizei im Allgemeinen bist. :D

PinguAufGras
Neuer Benutzer

@pluto. also wär bulle verteidigt isch und blibt e hueresohn... sorry aber bulle und bullefründe isn s gliche.

und zue däm mit em alk und de zigis. das isch halt leider au so!
es ghit e huffe wo voll geges kiffe und droge motze, es sälber aber super ok finde zigis z rauche und alk z suffe. sorry aber das sin wirklich idiote. numme well die einte droge entkriminalisiert sin, heisst dass nid, dass me besser isch als eine wo anderi weichi droge nimmt. und das sehn e huffe nid ih. wär do anderer meinig isch cha mr gärn sini standpünkt überebringe.

@delgado. i ha mi Fehdehändsche azoge. wänn mr loslege?

redangel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von redangel »

Wenn ich im Parkverbot parkiere muss ich damit rechnen, dass ich eine Busse erhalte. Wenn ich wie Mätzli ( :p ) zu schnell an den Uhrencup rase, muss ich damit rechnen dass ich geblitzt werde und eine Busse erhalte. Wenn ich bei Rot über die Ampel fahre, muss ich mit einer Busse rechnen.

Und wer in der öffentlichkeit einen Joint baut, muss eben auch mit einer Busse rechnen. Ich kann mich über 120.-- Parkbusse aufregen, ich kann mich über 200 Franken zu schnelles Fahren nerven und ich kann mich über 350.- wegen übetreten des Rotlichtes nerven.

Ob die Höhe der Bussen angemessen ist, sei mal dahingestellt.

Fakt ist aber, dass du gegen ein Gesetzt verstossen hast und erwischt worden bist. PUNKT!!!!!!!!!¨
Nun hast du 2 Varianten....heul weiter oder trags mit Fassung und lerne etwas daraus.

Zitat von Gevatter Rhein
So bis e bitzeli lieb zum Red-Ängeli do

rotzlöffel
Benutzer

Beitrag von rotzlöffel »

PinguAufGras hat geschrieben:@pluto. ich schrib numme dene zrugg wo meine dass si mien irgend e voll unnötigi ussag mache oder mi als pupertierend ahnestelle...
aha.voll unnötigi ussaage machsch du jo gar nit. anstatt die buess z'akzeptiere und d'lehre für's nöggscht mol zieh machsch do ein uff wältverbesserer und vollmax, und das wägem kiffe und dr böse polizey. Dasch weissgott nötig und würklig e problem in däre stadt.

läggdochmir, isch das pyynlig. do länge keini 308 stutz stroof.

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

PinguAufGras hat geschrieben:@pluto. also wär bulle verteidigt isch und blibt e hueresohn... sorry aber bulle und bullefründe isn s gliche.

und zue däm mit em alk und de zigis. das isch halt leider au so!
es ghit e huffe wo voll geges kiffe und droge motze, es sälber aber super ok finde zigis z rauche und alk z suffe. sorry aber das sin wirklich idiote. numme well die einte droge entkriminalisiert sin, heisst dass nid, dass me besser isch als eine wo anderi weichi droge nimmt. und das sehn e huffe nid ih. wär do anderer meinig isch cha mr gärn sini standpünkt überebringe.

@delgado. i ha mi Fehdehändsche azoge. wänn mr loslege?
aber numme will s'einte legal isch, isch s'andere nid au legal...

Ich ka di jo verstoo, dass du dich närvsch und für e Liberalisierig vom Kiffe bisch. Dodrfür gitts jo au Gründ (gitt au Gründ drgege, aber das isch jetzt nids Thema).

Aber du schiins jo e schlaus Bürschtli zsy, und denn weisch doch, dass Kiffe derzyt verbotte isch und dass du, wenns trotzdäm machsch, dich stroofbar machsch. Ergo darfsch au nid motze, wenns di breicht hett. Meinsch ich heg mi im Verkehr scho an jedes Schild sklavisch ghalte? Und eimoll hett mr en Schugger halt e Buess ynegwurggt wägemene Seich. Aber jä nu, ich ha mi nid an d Regle ghalte.

Und nur will sie scheisse isch, heisst das noni, dass ich nid zahle muess. Ich ka's jo zem Bischpill au total scheisse finde, dass ich dini Fründin nid vergewaltige darf. Machis trotzdäm, wirdi aber bestrooft. Du hettisch ämmel ke Freud, wenn dr Richter denn seit: "Jo, er hett halt gfunde, er sött das dörfe, denn löhn mr en frei" (Ich weiss übrigens scho, dass s'Bischpill nid bsunders guet isch ;) ).

Gang in e Partei oder so öppis, lancier e Volksinitiative und denn isch dr Hanf villicht moll legalisiert und du kasch dir so vili Jointli baue wie de wotsch. Aber jetzt - sorry - trötzele bringt dich au kei Stugg wyter ;)
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

pluto
Benutzer

Beitrag von pluto »

@Pingu
Ich kann deinen Ärger ja verstehen und ich möchte jetzt nicht auch noch darauf hinweisen, dass Kiffen nun halt leider illegal ist und die Busse deshalb gerechtfertigt, aber ich bin der Meinung, dass jemand, der nach eigenen Angaben Student ist und einen "IQ wie Einstein" hat, sich auch im Frust etwas gepflegter ausdrücken und zumindest einigermassen die Regeln des guten Anstands beachten sollte.

Stanislaw
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stanislaw »

Löblich!
Frog di dure!

Offizieller OT-Bundesrat auf Lebenszeit

Master Chief
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master Chief »

PinguAufGras hat geschrieben:und wäge "mehrfachem konsum"-->schomol verwütscht worde??

näi no nie....
gäll du weisch das me zitiere kah und nit mit COLOR="DarkOrange" schriibe muess?

aber jetzt back to topic. Das me mol verwüttscht wird kah jo passiere, aber denn eifach unterschriiebe = sälber schuld.
Jede wo kifft isch sich glaubs bewusst, das es e buess kah gäh, oder meh, aber jo. Wenn du das Risiko uf di nimmsch muesch au dermit rächne, dass es di mol trifft und denn nit im forum umehüüle wäge 300.- hätt au meh könne si

tommasino
Erfahrener Benutzer
Beitrag von tommasino »

dumm ist der, der dummes tut... ;)

und wer sich erwischen lässt ist selbst schuld.

PinguAufGras
Neuer Benutzer

ich trotz voll nid ab...
ha mi lediglich ufgregt, dass i e buess muess zahle für öppis wo voll unnötig isch, wells mit zigarette oder alkoholkonsum glichzsetze isch.

nochhär han i mi numme no über lüt ufgregt, wo nid wän schnalle, dass es sehr wohl e unterschied ghit öbe me eins raucht oder mit 180 vor eme kindergarte durerast.

aber anschienend hän die das immer nonnig gschnallt.

und die wo do chömme mit gsetz isch gsetz... das sin die gliche wo zum FCZ als meischter stöhn. isch jo schliesslich au ganz regelkonform entschiede worde oder?

statt versueche d bulle z rächtfertige oder mi als chindschopf ahnezstelle, wärs do wohl eher abrocht gsi mit gschide argumänt z cho.

und die bispiel wo do abrocht worde sin (vu vergewaltigung, bis z schnäll fahre), züge eher vu unriffi vu eurer site! si zeige nämmlig, dass dir gar nid verstande händ um was es goht.

d definition vu de beide begriff han i postet und trotzdäm chämme luter bispiel wo klar nid verglichbar sin.

und für die wos interessiert chan i gärn mol mi legalisierigsvorschlag poste.
i bi nämmlig weder so e jutesacktragende sp-kiffer no e möchtegärn-modekiffer.

Lake
Benutzer

Beitrag von Lake »

ScoUtd hat geschrieben:hejo, lieber 160 stund schaffe für 4000 als pro monet 10'000 ohni schaffe.... :rolleyes:
Es geht um die Perspektive...Wenn du im Asylheim hockst und nichts machen kannst und dann die Aussicht hast mit Dealen Kohle zu scheffeln (Das einzige Risiko ist, dass du erwischt wirst und ein weilchen im Gefängnis sitz und das ist etwa dasselbe wie im Asylheim..), dann verleitet dass auch eher, als wenn du einen Job hast ev. Aufstiegschancen usw. siehst. Aber das ist ja nicht das Thema von diesem Thread

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

und so ebbis schimpft sich angehende betriebsökonom fh... :rolleyes:
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

PinguAufGras
Neuer Benutzer

@pluto... usdruckswiis reflektiert numme leider in keinschter wiis d inteligänz vunere person...
und i ha nie öpper diräkt beleidigt. si hän sich immer sälber kategorisiert.

aber im grosse und ganze find is luschtig wie mr do alli abgöhn... und schlussändlig sin dir sowieso numme ersatz zum fruscht abloh.

kreuzritter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kreuzritter »

PinguAufGras hat geschrieben: ........und für die wos interessiert chan i gärn mol mi legalisierigsvorschlag poste.
i bi nämmlig weder so e jutesacktragende sp-kiffer no e möchtegärn-modekiffer.
auf jetzt!
Bindeglied von Ironie, Sarkasmus und Zynik

PinguAufGras
Neuer Benutzer

Scott hat geschrieben:und so ebbis schimpft sich angehende betriebsökonom fh... :rolleyes:
als ob das etwas spezielles wäre...

nick knatterton
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nick knatterton »

PinguAufGras hat geschrieben: @rankhof. mr rede do nid vu dene modekiffer wos nid vertrage.
zuedäm baut dr körper mit dr ziit e resistänz drgege uf, ganz z verschwiege, dass dr körper sälber canabinoid produziert. kiffe duet halt eifach d toleranzschwelle vum körper uffesetze.
es kann kein ernsthaftes argument sein, ob du es "verträgst" oder nicht. ich kann ja auch nicht eine geschwindigkeitsbusse mit der begründung anfechten, ich sein ein super autofahrer und habe meine karre auch mit überhöhter geschwindigkeit im griff. ;)

PinguAufGras
Neuer Benutzer

also den halt

canabis legal ab 21 (18 zu früh, da die meisten dann noch in ausbildung und so per gruppenzwang, dazu kommen könnten).

abgabe in coofeeshops und nur an schweizer.
die üblichen limiten halt (5g oder so)

gras aus der schweiz (kontrolle des thc gehaltes, reinheit und quali - zudem könnten wir so unsere armen bauern retten ^^)

natürlich mit abgabe der mehrwertsteuer (diese finanziert dann auch gleich die prävention sowie die aufklärung und alle administrativen kosten - den rest könne sie von mir aus als subventionen verschleudern)

konsum legal (vielleicht mit einschränkungen wie nicht auf schulgelände oder ähnlich)

so in etwa..... weiss gar nicht ob ich jetzt noch was vergessen habe...

Dingo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dingo »

PinguAufGras hat geschrieben: drfür hän si aber bi eme normale bürger d istellig vu "aha e bull" zue "aha e bull, gib mr mol e stei" gänderet.
Du bisch sicher NID normal!!!!

PinguAufGras
Neuer Benutzer

ZUM LETZTEN MAL!
GEHT WEG MIT AUTOBUSSEN ODER SONST IRGEND EINEM SCHEISS!

das ist nicht vergleichbar!
wer was sagen will, soll sich wenigstens die mühe nehmen und alles lesen.

rotzlöffel
Benutzer

Beitrag von rotzlöffel »

PinguAufGras hat geschrieben: abgabe in coofeeshops und nur an schweizer.
PinguAufGras hat geschrieben:i bi nämmlig weder so e jutesacktragende sp-kiffer no e möchtegärn-modekiffer.
AHA ! En SVP Böngli-Buur ! :eek:

PinguAufGras
Neuer Benutzer

Dingo hat geschrieben:Du bisch sicher NID normal!!!!
aha und wär definiert do was normal isch und was nid?
scheiss konformischte!

Dingo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dingo »

PinguAufGras hat geschrieben:aber wie scho adütet han i für mi jetzt s gfühl, dass i e guethabe bi de bulle ha. und das nütz i us... i figg alli bullechäre ab wo i in zuekunft seh!
Mit däm hörsch spötischtens uff, wenn denn emol Schtüüre zahlsch, Du Gloon. Bis jetzt choschtisch jo numme.................

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

PinguAufGras hat geschrieben:als ob das etwas spezielles wäre...
stimmt, isch es nym sit so bachelis wie du so abschlüss erziele
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

PinguAufGras
Neuer Benutzer

rotzlöffel hat geschrieben:AHA ! En SVP Böngli-Buur ! :eek:
aha e SD liimschnüffler wurscht!

überleg doch mol wieso s wieder kriminalisiert worde isch nochdäm mr meh grasläde als beckereie gha hän? wäg em usland wo gmotzt het.

und ehrlichgseit bruch i weder dütschi no franzose wo do chömme cho gras kaufe.

Basilou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilou »

PinguAufGras hat geschrieben:aha und wär definiert do was normal isch und was nid?
Das könntsch doch Du mache.

Du bisch jo schliesslich au dä wo weiss welli Ussag als nötig isch und welli nid:
PinguAufGras hat geschrieben:ich schrib numme dene zrugg wo meine dass si mien irgend e voll unnötigi ussag mache
© Basilou, 2024

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

was leierst du eigentlich dermassen 'rum? Du bist ganz einfach der Trottel im Umzug. Und sag das doch den Bullen ins Gesicht anstatt hier alle anzuficken die nicht deiner Meinung sind....

Gesperrt