PinguAufGras hat geschrieben:@pluto. also wär bulle verteidigt isch und blibt e hueresohn... sorry aber bulle und bullefründe isn s gliche.
und zue däm mit em alk und de zigis. das isch halt leider au so!
es ghit e huffe wo voll geges kiffe und droge motze, es sälber aber super ok finde zigis z rauche und alk z suffe. sorry aber das sin wirklich idiote. numme well die einte droge entkriminalisiert sin, heisst dass nid, dass me besser isch als eine wo anderi weichi droge nimmt. und das sehn e huffe nid ih. wär do anderer meinig isch cha mr gärn sini standpünkt überebringe.
@delgado. i ha mi Fehdehändsche azoge. wänn mr loslege?
aber numme will s'einte legal isch, isch s'andere nid au legal...
Ich ka di jo verstoo, dass du dich närvsch und für e Liberalisierig vom Kiffe bisch. Dodrfür gitts jo au Gründ (gitt au Gründ drgege, aber das isch jetzt nids Thema).
Aber du schiins jo e schlaus Bürschtli zsy, und denn weisch doch, dass Kiffe derzyt verbotte isch und dass du, wenns trotzdäm machsch, dich stroofbar machsch. Ergo darfsch au nid motze, wenns di breicht hett. Meinsch ich heg mi im Verkehr scho an jedes Schild sklavisch ghalte? Und eimoll hett mr en Schugger halt e Buess ynegwurggt wägemene Seich. Aber jä nu, ich ha mi nid an d Regle ghalte.
Und nur will sie scheisse isch, heisst das noni, dass ich nid zahle muess. Ich ka's jo zem Bischpill au total scheisse finde, dass ich dini Fründin nid vergewaltige darf. Machis trotzdäm, wirdi aber bestrooft. Du hettisch ämmel ke Freud, wenn dr Richter denn seit: "Jo, er hett halt gfunde, er sött das dörfe, denn löhn mr en frei" (Ich weiss übrigens scho, dass s'Bischpill nid bsunders guet isch

).
Gang in e Partei oder so öppis, lancier e Volksinitiative und denn isch dr Hanf villicht moll legalisiert und du kasch dir so vili Jointli baue wie de wotsch. Aber jetzt - sorry - trötzele bringt dich au kei Stugg wyter