Digitalkamera
rein interessehalber, weil ich mich mit dem Gedanken trage, GELEGENTLICH eine Digitalspiegelreflexkamera zu kaufen
wär dieses Angebot gut?
- Olympus E400 (10 MP)
- mit 2 Objektiven: 1x14-42, 1x40-150mm
- Kamerarucksack
Fr. 999.-- bei Interdiscount
Details: http://www.de.olympus.ch/consumer/dslr_E-400.htm
ich nehme nicht an, dass es das absolute Schnäppchen ist, aber falls doch würde ich mich grämen (mir ist ein guter Zoom wichtig)
wär dieses Angebot gut?
- Olympus E400 (10 MP)
- Kamerarucksack
ich nehme nicht an, dass es das absolute Schnäppchen ist, aber falls doch würde ich mich grämen (mir ist ein guter Zoom wichtig)
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
refresh - gopferglemmi wo sin denn do d'Expärte?Rankhof hat geschrieben:rein interessehalber, weil ich mich mit dem Gedanken trage, GELEGENTLICH eine Digitalspiegelreflexkamera zu kaufen
wär dieses Angebot gut?
- Olympus E400 (10 MP)
- Kamerarucksack
-
- Neuer Benutzer
Chauf dir e 2. Chip.Ludwig van hat geschrieben:wohl nid ganz richtig thread: digitalkameras händ jo nid unbegränzt speicher, und wenni länger im usland bi muessi mini fotis irgendwie via internet speichere, damit i se widr uf mi pc cha due, wenn i widr zrugg chum. möglichkeite?
Isch wohl die eifachschti Möglichkeit. So e Chip um die 2 GB kostet nümme würklich viil und wenn mehr als 1000 Fötteli vo de Ferie machsch, denne sinds us erfahrig eh definitiv zviel.
extärni Feschtplatte mit integriertem Karteläser. Brucht kei PC. Nid ganz billig, aber höllepraktisch. Wenns aber nur um 2 GB goot, denn kauf dr gscheiter e 2. KarteLudwig van hat geschrieben:wohl nid ganz richtig thread: digitalkameras händ jo nid unbegränzt speicher, und wenni länger im usland bi muessi mini fotis irgendwie via internet speichere, damit i se widr uf mi pc cha due, wenn i widr zrugg chum. möglichkeite?
Wider emol Digicam
ich g'hör immer no zu dene flachzange wo kei DIGICAM het..
aber jetzt muessi eine ha, gang wider emol ind ferie u. wot nit immer fremdi teils ha...
am beschte eini wo nit so tür isch (für mini ferie muessi scho fascht e niere verkaufe) aber au kei schrot...
also ihr forums fotographe...auf jetzt
merci für euri tipps
aber jetzt muessi eine ha, gang wider emol ind ferie u. wot nit immer fremdi teils ha...
am beschte eini wo nit so tür isch (für mini ferie muessi scho fascht e niere verkaufe) aber au kei schrot...
merci für euri tipps
-
- Benutzer
en expärt wurd dr vo dr olympus abrote, will expärte meischtens nikon kaufe.Rankhof hat geschrieben:refresh - gopferglemmi wo sin denn do d'Expärte?
- die hänn die bessere objektiv (d'liechtsterki isch unerreicht, d.h. die mache au bi wenig liecht gueti fötteli)
- sinn besser verarbeitet
- sinn vo dr bedienig här ussgrifft (alli wichtige funktione über knöpf iistellbar)
- und hänn die beschte mässtechnike.
bi däne merkt me eifach, dass si die meischte erfahrige in sache fotiapparät hänn. sinn aber leider e bitzeli tüürer als anderi. wenn me aber freud am föttele hett und bereit isch, 1000 stutz usszgäh, packt me liebr no 500 druff und hett nochhär e d80. cha die für semiprofessionelli wärmschtens empfähle. an däre hett me au in 10 johr no e freud.
PN!shabba hat geschrieben:ich g'hör immer no zu dene flachzange wo kei DIGICAM het..
merci für euri tipps
ONLY THE BRAVE
und wie seht das uss mit dr D40x so als Istyyger-Modäll? Git jo no cashback und zwei objektiv drzue...rotzlöffel hat geschrieben:en expärt wurd dr vo dr olympus abrote, will expärte meischtens nikon kaufe.
packt me liebr no 500 druff und hett nochhär e d80. cha die für semiprofessionelli wärmschtens empfähle. an däre hett me au in 10 johr no e freud.
-
- Benutzer
i ha die no nie in de händ gha, vo däm här kani nüt saage. ha numme mol ghört, dass die miteme 6 MP Chip usgstattet isch, und das isch e klei wenig findi.John Doe hat geschrieben:und wie seht das uss mit dr D40x so als Istyyger-Modäll? Git jo no cashback und zwei objektiv drzue...
d80 hett ebbe s' Autofokus- und s'Beliechtigsmässystem vo dr d200, in däm untescheidet si sich halt vo allne andere konkurränte (und dr d40), wo do düttlig eifacher gstrickt sinn. e wolf im schoofspelz resp. e semiprofessionelli SLR mit dr Mässtechnik vonere Professionelle.
Das Kit do unte mein-y. Hett 10.2 M; koschte online CHF1170 exkl. Cashback.rotzlöffel hat geschrieben:ghört, dass die miteme 6 MP Chip usgstattet isch, und das isch e klei wenig findi.
Mir goht's au e bitz um d Margge als solches. Soll do jo schyyns richtigi Glaubenskrieg gäh zwüsche de Canon, Nikon und andere Ahänger...
D40x Kit II (18-55mm+55-200mm) 10.2 Mega. USB AF-S DX 18-55mm +AF-S DX VR 55-200mm IF-ED II 2,5" TFT
Für Afänger wie du und ich isch das sicher guedd. Dr diräkti Konkurränt isch d Canon 400D, wo mir e bitz lieber isch.John Doe hat geschrieben:D40x Kit II (18-55mm+55-200mm) 10.2 Mega. USB AF-S DX 18-55mm +AF-S DX VR 55-200mm IF-ED II 2,5" TFT
Muesch aber sälber usprobiere, diräkte verglich im Lade (usporbiere, nit nur aluege!).
-
- Benutzer
wäge marke: bi de kleine, kompakte kameras spiilt das nit sone rolle, wenns um spiegelefläx goht, halt scho. will dört stegge immer gwüssi grundüberzügige vom härsteller (resp. zielpublikum) drhinter (iistellige per display oder knopf ?, objektivtyp und -kompatibiltät ? freiruum oder 'benutzerfrünligkeit' ?). nikon isch scho lang in däm gschäft unterwägs, kennt d'aaforderige guet und bewyst das immer wieder mit guet umgsetzte produkt. anderi wie sony oder canon sinn neu oder nonig so lang im gschäft, miehn sich vo ihrne konkurränte unterscheide und fiehre denn züüg ii, wo halt zu aasichtssache wärde.
bsp: bi de canon hesch immer e huffe plastik in dr hand, drfür sin si vill liichter als d'nikon (was au e grosse vorteil sii cha). sony hett ihr steadyshot, drfür chasch grundlegendi iistellige numme uffem screen mache. etc.
bi nikon bisch imho uff d sichere sitte. solidi qualität, guet überleggt und technisch überläge. und kei firlefanz. passt mir persönlich guet. muess aber jede sälbe wüsse, uff was er wärt leggt.
d40 isch sicher e guets iistiegermdäll. kauf dr abr trotzdäm d80.
isch lengerfrischtig die besseri investition.
bsp: bi de canon hesch immer e huffe plastik in dr hand, drfür sin si vill liichter als d'nikon (was au e grosse vorteil sii cha). sony hett ihr steadyshot, drfür chasch grundlegendi iistellige numme uffem screen mache. etc.
bi nikon bisch imho uff d sichere sitte. solidi qualität, guet überleggt und technisch überläge. und kei firlefanz. passt mir persönlich guet. muess aber jede sälbe wüsse, uff was er wärt leggt.
d40 isch sicher e guets iistiegermdäll. kauf dr abr trotzdäm d80.

- Admiral von Schneider
- Erfahrener Benutzer
So, jetzt bruch ich emol e Digicam...
Ha bis jetzt nur entweder no altmodisch mit Film odr denn mit usglehnte /vo Fründe, Bekannte) Cams fotigrafiert.
Was mini neui Cam sött ha:
-einigermasse gueti Uflössig (dängg do an so 7,8 Megapixel)
-Videofunktion
-eifachi Bedienig
-priislech imene aschtändige Rahme (so zwüsche 200-400 Fr.)
-SD Karte wenn möglich als Speichermedium
Gits do scho öppis aschtändigs ?
Tipps, Erfahrige ???
Merci
Was mini neui Cam sött ha:
-einigermasse gueti Uflössig (dängg do an so 7,8 Megapixel)
-Videofunktion
-eifachi Bedienig
-priislech imene aschtändige Rahme (so zwüsche 200-400 Fr.)
-SD Karte wenn möglich als Speichermedium
Gits do scho öppis aschtändigs ?
Tipps, Erfahrige ???
Merci

" hat geschrieben:The trouble with Internet quotes is that they are pretty much impossible to verify.
" hat geschrieben:Sich selbst zu zitieren ist ein Zeichen wahrer Grösse.
Also Marke ka ich Canon wie immer empfähle, nim nid mehr als 7 Megapixel, bringt eh nüt, du hesch nur mehr Rusche im Bild uf so e kompakte Sensor wie die Dinger alli hän.
http://de.wikipedia.org/wiki/Megapixel
Also mit dr Canon PowerShot A540 bisch guet bedient, die isch allerdings scho e chli grösser. Ich ha dr Vorgänger immerno, und ich bi immerno extrem zfriide mit dr Bildqualität. Sunscht lueg dr d Ixus vo Canon mol a, Ricohi sch au e Marke wo me nur empfähle ka.
http://de.wikipedia.org/wiki/Megapixel
Also mit dr Canon PowerShot A540 bisch guet bedient, die isch allerdings scho e chli grösser. Ich ha dr Vorgänger immerno, und ich bi immerno extrem zfriide mit dr Bildqualität. Sunscht lueg dr d Ixus vo Canon mol a, Ricohi sch au e Marke wo me nur empfähle ka.
- LiveForever
- Erfahrener Benutzer
- Admiral von Schneider
- Erfahrener Benutzer
Also ich ha sowieso vorgha, zerscht in e paar Lääde z go um die Cams denn au mol ind Hand nä z chönne...
Welle Laade het do die grösschti Uswahl an Cams usgschtellt ?
Media Märt, ID ? Anderi, welli ?
Dangge an die wo scho gantwortet hä
Welle Laade het do die grösschti Uswahl an Cams usgschtellt ?
Media Märt, ID ? Anderi, welli ?
Dangge an die wo scho gantwortet hä

" hat geschrieben:The trouble with Internet quotes is that they are pretty much impossible to verify.
" hat geschrieben:Sich selbst zu zitieren ist ein Zeichen wahrer Grösse.
Mediamarkt het e sehr grosszügigi Uswahl, die meischte Kameras au mit Akku usgrüschtet, kasch denn grad loslege, denn findsch sicher eini wo genau uf di zuegschnitte isch. Kaufe würdi se im Netz, problemlos bi de seriöse Abieter wie digitec.ch und internet.ch. Zum Priisverglich do ane:
http://www.toppreise.ch
In de Läde zahlsch immer 50.- bis e Note mehr als im Netz, isch grad dr Chip mit eme Täschli oder so...
http://www.toppreise.ch
In de Läde zahlsch immer 50.- bis e Note mehr als im Netz, isch grad dr Chip mit eme Täschli oder so...
- Admiral von Schneider
- Erfahrener Benutzer
Wenn de nid ufs Design luegsch und viil Wärt uf e Zoom legsch:
https://www.fujifilm.ch/fujifilmshop/ca ... oduct.477/
https://www.fujifilm.ch/fujifilmshop/ca ... duct.1181/
http://www.sony.ch/view/ShowProductCate ... ll+Cameras (D DSC-H3 ligt in dim Budget und die isch wirklig top, die hani au scho in de Finger gha). D H7 ligt au dinn, uf Toppreise für 395.- indexiert.
Super Bildqualität und e 10x-Zoom, das isch wirklich sehr geil! Aber ebbe, sie sin nid grad klei und zimlig schwer, hesch drfür aber au e Grät wo e entsprächendi Leistig bringt.
https://www.fujifilm.ch/fujifilmshop/ca ... oduct.477/
https://www.fujifilm.ch/fujifilmshop/ca ... duct.1181/
http://www.sony.ch/view/ShowProductCate ... ll+Cameras (D DSC-H3 ligt in dim Budget und die isch wirklig top, die hani au scho in de Finger gha). D H7 ligt au dinn, uf Toppreise für 395.- indexiert.
Super Bildqualität und e 10x-Zoom, das isch wirklich sehr geil! Aber ebbe, sie sin nid grad klei und zimlig schwer, hesch drfür aber au e Grät wo e entsprächendi Leistig bringt.
Denkst du, du findest in Zukunft überhaupt noch einen Laden um deren Infrastruktur ausnutzen zu können, wenn alle so vorgehen wie du ???Eckfahne hat geschrieben:Mediamarkt het e sehr grosszügigi Uswahl, die meischte Kameras au mit Akku usgrüschtet, kasch denn grad loslege, denn findsch sicher eini wo genau uf di zuegschnitte isch. Kaufe würdi se im Netz, problemlos bi de seriöse Abieter wie digitec.ch und internet.ch. Zum Priisverglich do ane:
www.toppreise.ch
Geiz ist geil

Bei einer Kompaktkamera wirst du immer über den Tisch gezogen, da habe ich keine Hemmungen. Aber habe ich z.B. meinen Ipod auch im Laden gekauft, da macht es keinen Unterschied, der Preis und Support sind überall gleich, oder zumindest fast. Gewisse Produkte sollte man einfach nicht beim Händler kaufen, da die Marge meistens enorm ist, und da ist die kompakte Digitalkamera das Paradenbeispiel. Und ich kaufe schlussendlich fast alles im Internet, nicht nur weil es billiger ist: es wird mir nach Hause geliefert und ich habe in fast allen Online-Läden einen besseren Kundensupport als bei Trottelmarkt, Idiotendiscount, etc. Vor allem letzteres ist für mich entscheidend, ich habe keine Lust auf einen nicht endenden Papierkrieg mit einem Kundensupport, der meistens gerade weiss wie man eine Batterie in ein Gerät bekommt.
Sehe ich überhaupt nicht so.Kawa hat geschrieben:Hab gar nichts dagegen wenn du im Internet einkaufst, nur sollte man dann eben konsequent genug sein es nicht zuerst im Laden "anschauen / ausprobieren / befühlen" zu gehen...
Ich habe z.B. beim kauf meiner DSR die Beratung von Photo Marlin genutzt. Die Kamera war mir dort jedoch deutlich zu teuer. Dennoch war mir die Beratung super und ich habe in der Folge meine Tasche sowie auch meinen Chip dort gekauft. Auch wenn ich für den Chip vieleicht noch einen 10er mehr bezahlt habe als im MM, so habe ich doch an die 400 gespart bei der Kamera.
Wäre jedoch auch der Service schlecht gewesen, so hätte ich auch die Tasche und den Chip woanders gekauft.
Ich bin gerne bereit, für Service zu bezahlen, nur hat die Preisdifferenz irgenwo eine Grenze.
- LiveForever
- Erfahrener Benutzer
wenn du beratung willst, sollest du auch mehr bezahlen. ich habe mir das auch kurz überlegt beim kauf der cam, fand es dann trotzdem zu niederträchtig. und dein beispiel hinkt doch ziemlich...so à la "ich liess mich bei porsche beraten, habe dann den wagen importieren lassen, weil ich so 500.- sparen konnte und hab mir dann, als dank für die beratung, beim händler einen wackeldackel gekauft."Delgado hat geschrieben:Sehe ich überhaupt nicht so.
Ich habe z.B. beim kauf meiner DSR die Beratung von Photo Marlin genutzt. Die Kamera war mir dort jedoch deutlich zu teuer. Dennoch war mir die Beratung super und ich habe in der Folge meine Tasche sowie auch meinen Chip dort gekauft. Auch wenn ich für den Chip vieleicht noch einen 10er mehr bezahlt habe als im MM, so habe ich doch an die 400 gespart bei der Kamera.
Wäre jedoch auch der Service schlecht gewesen, so hätte ich auch die Tasche und den Chip woanders gekauft.
Ich bin gerne bereit, für Service zu bezahlen, nur hat die Preisdifferenz irgenwo eine Grenze.
du bezahlst den aufpreis für das fachwissen und individuelle beratung. wenn du ehrlich bist, musst du schon zugeben, dass es ein ausnutzen ist.
And you wanna break our walls down
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!