Frauenanteil in der Kurve...
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
ufkläbti fingernegel...die kheie den immer wärend em match ab...e handtäschli...s neuschde natel...natürlich schribt me den no um die 30 sms am match und lüdet im fründ ah das me jez ir mk isch. sobald e jüngere fcb spieler uf dr matte isch fön si afo kreische als wäre si amene konzärt. si sind gschminkt als würde si grad in usgang und sälbscht für dene ischs no zviel. das löst grad agressione us...CubaLibre hat geschrieben:was ist für euch die genaue definition von "tussi"? äusserlichkeiten? verhalten?
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
CubaLibre hat geschrieben:was ist für euch die genaue definition von "tussi"? äusserlichkeiten? verhalten?
also, für mi isch e tussi wo ummelauft wie wenn sie an e modeschau goht! hauptsache gesehen werden. das sind für mi tussene, hallo, mir sin amene fuessballmatch und nit im kauflüte
y lieb gummibärli 

also i find isch doch scheiss egal oeb tussene oder nit bi uns, jedenfalls unterstuetzen sie so der fcb finanzielljimmsalabim hat geschrieben:also, für mi isch e tussi wo ummelauft wie wenn sie an e modeschau goht! hauptsache gesehen werden. das sind für mi tussene, hallo, mir sin amene fuessballmatch und nit im kauflüte

- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
typisch was? du kennsch mi gar nid - also psssssssssst!Flyergirl hat geschrieben:und wie sehsch du ob si e fcb fan mit härz und seel isch? zum andere chani nur sage...typisch![]()
und wie ich das gseh? ich mues es nid gseh. isch nid mini ufgob, die wibliche fans usefiltere. ha nur mini meinig erlüteret, wär das mines erachtens e ufenthaltsbewilligung in dr mk vrdient het - und wär nid.
UNTERSCHREIB!!!!Flyergirl hat geschrieben:ufkläbti fingernegel...die kheie den immer wärend em match ab...e handtäschli...s neuschde natel...natürlich schribt me den no um die 30 sms am match und lüdet im fründ ah das me jez ir mk isch. sobald e jüngere fcb spieler uf dr matte isch fön si afo kreische als wäre si amene konzärt. si sind gschminkt als würde si grad in usgang und sälbscht für dene ischs no zviel. das löst grad agressione us...
Woah, muess nur dra dängge und wird wieder hässig! 90min mit em Natel in dr Hand ummeseggle, luege wo me am beschte gseh wird, s'Make-up (wo reichlich ufftrage isch) go kontrolliere und nochhär e grossi Gälle fiehre me sigg in dr MK gsi......aaaaaaaaargh

(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
apropos, du bisch au grad diä einzigi, wo vom geschtrige Ergebnis i mim Tipspiel profitiert hett, pfui!!!Flyergirl hat geschrieben:und wie sehsch du ob si e fcb fan mit härz und seel isch? zum andere chani nur sage...typisch![]()

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- jimmsalabim
- Erfahrener Benutzer
[quote="Bodesurri"]also i find isch doch scheiss egal oeb tussene oder nit bi uns, jedenfalls unterstuetzen sie so der fcb finanziell ]
jo, do hesch sicher rächt. aber y gseh nit y was die im stadion sueche wenn sie eh nit dr match luege sondern sich gedangge mache um d'frisur oder ob sie ächt no gnueg puder im gsicht hän, die sölle platz mache für die wo e match wänn go luege im stadion!!
jo, do hesch sicher rächt. aber y gseh nit y was die im stadion sueche wenn sie eh nit dr match luege sondern sich gedangge mache um d'frisur oder ob sie ächt no gnueg puder im gsicht hän, die sölle platz mache für die wo e match wänn go luege im stadion!!
y lieb gummibärli 

- stirbelwurm
- Erfahrener Benutzer
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
ehrlig gseit, ha ich so zügs no nie dermasse extrem gseh, wie du und s' flyergirl das do beschribet.mimpfeli hat geschrieben:UNTERSCHREIB!!!!
Woah, muess nur dra dängge und wird wieder hässig! 90min mit em Natel in dr Hand ummeseggle, luege wo me am beschte gseh wird, s'Make-up (wo reichlich ufftrage isch) go kontrolliere und nochhär e grossi Gälle fiehre me sigg in dr MK gsi......aaaaaaaaargh!
aber 1 frog hätti do no an euch:
wieso hänn ihr während em match 90 min. zyt, zum anderne fraue zueluege? isch do d' ifersucht halt grösser, als s' inträsse am fcb?
Es gitt villicht Pause und wiiblichi Wäse wo uff d Toilette wän go schiffe und nid e Viertelstund warte numme will alles bsetzt isch vo andere wiibliche Wäse, wo entweder uff em WC wieder smsle, sich grad am schminke sin, oder sunscht am quatsche...XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:ehrlig gseit, ha ich so zügs no nie dermasse extrem gseh, wie du und s' flyergirl das do beschribet.
wieso hänn ihr während em match 90 min. zyt, zum anderne fraue zueluege? isch do d' ifersucht halt grösser, als s' inträsse am fcb?
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Hmhm....siess....Männer dörfe umemotze dass es z'viel Girlies hett im Stadion, aber wenn e Frau motzt heisst's es sigg Ifersucht......XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:ehrlig gseit, ha ich so zügs no nie dermasse extrem gseh, wie du und s' flyergirl das do beschribet.

Nei ehrlig gseit nitt, aber ich gang scho sehr sehr lang an d'Spiel und ich ha no nie eso grosses Uffkomme vo Chickies gseh vor/während/nach em Match im Joggeli.
Beträffend em zueluege.....Du schriebsch jo au dass nur 'Fraue' sötte Zuetritt ha wo äntwäder guet ussehn oder Fan sinn......Auge wo?!?!
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
jäjä, friehner ((c) asb) het me sich halt noni dra gstört, dass während 105 minutte, die glyche 20 eifache, sexy glaidete dame (damals isch das no als sexy duuregange), dr wäg zwüsche yygang gellert und ussgang mk mit em catwalk vrwäggslet hän........
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- KleinerFeigling
- Neuer Benutzer
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Mi störe Fraue in dr Kurve meischtens nid. Usser wenn si d Blätz um d Mitti umme bsetzte, motze wenn de vor se stohsch und si nüt me gsehn well si wän sitze(Buh!) und sowieso überhaupt kei Stimmig mache.
An die Frau/Maitli in dr Wisse Jagge (Nid queenzora!): In dr MK wird pogt. Es höhre sicher nid alli uf numme will das dir nid basst alsi Schnauze tief. Und bim Uffta isch d meinig das me absitzt!
Habe fertig
An die Frau/Maitli in dr Wisse Jagge (Nid queenzora!): In dr MK wird pogt. Es höhre sicher nid alli uf numme will das dir nid basst alsi Schnauze tief. Und bim Uffta isch d meinig das me absitzt!
Habe fertig
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Sehr gewagter Topic, noch gewagter einige Aussagen hier drinn...
Die Kurve sollte ALLEN offenstehen, dass heisst nicht, dass nicht "gewissen" Regeln missachtet werden sollten (sog. ungeschriebenen) Gesetzte, dennoch gehören zumindest in unseren Breitengraden auch Frauen ins Stadion!
Daher denke ich, es ist sinneslos, über die "Existenzberechtigung" von Frauen in der Kurve zu debattieren, wichtiger wäre es, die hier verschwendete Energie am Spiel in Gesang umzuwandeln!
Die Kurve sollte ALLEN offenstehen, dass heisst nicht, dass nicht "gewissen" Regeln missachtet werden sollten (sog. ungeschriebenen) Gesetzte, dennoch gehören zumindest in unseren Breitengraden auch Frauen ins Stadion!
Daher denke ich, es ist sinneslos, über die "Existenzberechtigung" von Frauen in der Kurve zu debattieren, wichtiger wäre es, die hier verschwendete Energie am Spiel in Gesang umzuwandeln!
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
solang ich den klaren sieg über ein six-pac nicht mehr mit einem gepflegten rülpser zelebrieren kann, ohne das sich sämtliches weibsvolk in 15 metern umkreis entsetzt nach mir umdreht (nicht das ich mir das nicht gewohnt wäre....), um mir mit ihrem überheblichen gesichtsausdruck mitzuteilen, welch' barbarischen umgangsformen ich pflegen würde, solange hat weibsvolk nichts im stadion zu suchen!
GEBT UNS UNSERE HOCHBURG ZURÜCK! INFILTRIEREN WIR ETWA EURE TUPERWARE-PARTIES?
ps: ausserhalb des stadion besitze ich durchaus gepflegte umgangsformen. hätte ich die möglichkeit nicht, mein zweites ich auf und neben dem fussballplatz auszuleben, müsste mein umfeld noch mehr unter mir leiden!
GEBT UNS UNSERE HOCHBURG ZURÜCK! INFILTRIEREN WIR ETWA EURE TUPERWARE-PARTIES?
ps: ausserhalb des stadion besitze ich durchaus gepflegte umgangsformen. hätte ich die möglichkeit nicht, mein zweites ich auf und neben dem fussballplatz auszuleben, müsste mein umfeld noch mehr unter mir leiden!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
- Benutzer
[B]Pro "Frauenverbot" im Stadion[/B]
Pro "Frauenverbot" im Stadion
...isch doch klar, im Iran dörfe d'Fraue au nid ins Stadion
...das Problem hän mir aber nid numme uf de Räng - Drum, Frauenverbot auch auf den Platz ausweiten
D'Frau Yakin (Haki) hän mr jo scho use gmobbt, aber wie gsehts mit de Dame Muri, Zubi und Co. us??? ...das gilt au für SCHIRIS!!!
Betr. dr Madame Fleischkappe-Gross - Nur ein toter Gross ist ein guter Gross
...isch doch klar, im Iran dörfe d'Fraue au nid ins Stadion

...das Problem hän mir aber nid numme uf de Räng - Drum, Frauenverbot auch auf den Platz ausweiten
D'Frau Yakin (Haki) hän mr jo scho use gmobbt, aber wie gsehts mit de Dame Muri, Zubi und Co. us??? ...das gilt au für SCHIRIS!!!
Betr. dr Madame Fleischkappe-Gross - Nur ein toter Gross ist ein guter Gross

Wolle Rose kaufe??