ich arbeite am flughafen und seitdem hasse ich einfach die scheiss franzosen..
wir schweizer zahlen und die scheiss fransosen bestimmen..

aber so ganz falsch ebbe au nid...Hervé hat geschrieben:Na, so ganz richtig ist diese Aussage aber schon nicht...
... sehe ich genauso.bslrules hat geschrieben:Y sag nid ass er unrecht hän aber wenn dr EAP rein in CH-Händ wer wärs au nid guet.
D Schwitz kennt nur Züri und het Johrzehnt Flugverkehr in Basel verhinderet (in Form vom BAZL, kei Streckerecht erteilt etc.). Ganz abgseh vo de Staatsairlines (Swissair und Co., Swiss bis zur Privatisierig) wo Basel immer links liege loh hän oder bestefalls e Alibi-Flugplänli duregfiehrt hän/ durefiehre...
Word, Excel, Powerpoint!bslrules hat geschrieben:Y sag nid ass er unrecht hän aber wenn dr EAP rein in CH-Händ wer wärs au nid guet.
D Schwitz kennt nur Züri und het Johrzehnt Flugverkehr in Basel verhinderet (in Form vom BAZL, kei Streckerecht erteilt etc.). Ganz abgseh vo de Staatsairlines (Swissair und Co., Swiss bis zur Privatisierig) wo Basel immer links liege loh hän oder bestefalls e Alibi-Flugplänli duregfiehrt hän/ durefiehre...
konsequent pingelig si wenn ebbis nid guet isch und e reklamation schigge? y muess zuegäh, y ha mi au no nie bim eap sälber beklagt über die sache wo mi närve. es nutzt nadyyrlig nit wenn immer die gliche 100 nase reklamiere, die wärde denn bald mol eifach in e schublade gleggt.Mätzli hat geschrieben:Word, Excel, Powerpoint!
Y behaupt, dass dr Basler Flughafe, wär er under Kontrolle vo de "liebe Eidgenosse" nimme wurd existiere.
Usserdäm isch es grosse Vordail, dass er EU Status hett!!!
Allerdings mien mir emool e Konzäpt yberleege, wie me
a. ändlig e Bahnaaschluss griege ka. So wie's Orlyval.
b. Dr Service dytlig ka verbessere.
Das wurd y mer denne au ebbis koschte loh.
yverstande.Mätzli hat geschrieben:Word, Excel, Powerpoint!
Y behaupt, dass dr Basler Flughafe, wär er under Kontrolle vo de "liebe Eidgenosse" nimme wurd existiere.
Usserdäm isch es grosse Vordail, dass er EU Status hett!!!
Allerdings mien mir emool e Konzäpt yberleege, wie me
a. ändlig e Bahnaaschluss griege ka. So wie's Orlyval.
b. Dr Service dytlig ka verbessere.
Das wurd y mer denne au ebbis koschte loh.
Ab Basel fliegt AirBerlin via Palma nach Valencia. Die Anschlüsse ab Palma sind optimal. Probiers mal aus. Preis bei Frühbuchung ca. CHF 120.- aller/retour.gruusigeSiech hat geschrieben:Valencia würde mich ziemlich interessieren (Architektur und so). Ist da schon was im Köcher?
schade Reus wäre für mich persönlich viel viel besser gewesen...bslrules hat geschrieben:Der EuroAirport teilt heute mit, dass Ryanair ab dem kommenden 31. Oktober 4x pro Woche zwischen dem EuroAirport und GERONA verkehren wird.
Die Linie soll am Montag, Mittwoch, Freitag und Sonntag bedient werden und kann in Kürze auf http://www.ryanair.com gebucht werden.
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
geil!bslrules hat geschrieben:Der EuroAirport teilt heute mit, dass Ryanair ab dem kommenden 31. Oktober 4x pro Woche zwischen dem EuroAirport und GERONA verkehren wird.
Die Linie soll am Montag, Mittwoch, Freitag und Sonntag bedient werden und kann in Kürze auf http://www.ryanair.com gebucht werden.
... unter anderem Prag uffgäh wärde? Was denn sunscht no? Eppe die Deschtis, wo me fyr e Winter bis anhi noni bueche ka? Bi dr Meinig, dass Easy sicher scho sit eme guete Joohr am konsolidiere isch, und zu lang sötte si das nymmi mache, sunscht schwimmene d'Fäll drvo... Ryanair isch jo nid uff e Kopf gfloge und die hän d'Strategie, dass sie unuffällig so quasi 'durchs Hintertüürli' neui Deschtis yfyire, so nach em Motto, mr wän kaini schloofende Hünd wegge.bslrules hat geschrieben:Ryanair wird no definitiv mehr mache...
easyJet konsolidiert über e Winter wohrschyns nomol, unter anderem söll sogar Prag uffgäh werde. Es kömme drfür aber neui Destinatione. Und negst Summer MUESS easyJet ussbaue, sunst machts halt Ryanair!!
Gatwick wär voll cool (... und wichtig, isch är doch näbe Heathrow dr wichtigschti Flughafe, vo wo me uss in die ganzi Wält ka fliege...). I glaub sogar, dass dä no fyr e Winterflugplan ab Basel akündiget wird.Stadtbasler hat geschrieben:Gits eigentligg e Ersatz fiir d'Flieg wo neu ab Züri nach London Luton fliege? Gatwick isch jo emol im Gsprööch gsi.
Jo genau. E paar änglischi, schottischi oder irischi Destinatione wäre absolut notwändig.