Basel Tattoo 2007
also ich bi geschter an dr 18.00 vorstellig gsi..isch nit schlächt gsi die tattoo gschicht..aber e grossteil vo däm zügs gfallt mr hald nit...
also weni ganz ehrlich söll si bini nume wägem top secret grüppli cho u. scho chli entdüscht gsi...die sin jo nume 3-4 min. dörte gsi...!
*Und TopSecret, immer no toll, aber s (sehr hohe) Niveau losst langsam noche, dass het me scho im 2006 afange spüre. Sind halt nym alles die gliche wie im 2003. Aber nadyyrlig immer no scheen und stolz druff dass es Basler sind.*
das chani hald nit beurteile...aber für dr lokali teil vo däm tattoo wos jo eigentlich ursprünglich nuem wäge dene gä het findis eifach vielllllll zu kurz..
also weni ganz ehrlich söll si bini nume wägem top secret grüppli cho u. scho chli entdüscht gsi...die sin jo nume 3-4 min. dörte gsi...!
*Und TopSecret, immer no toll, aber s (sehr hohe) Niveau losst langsam noche, dass het me scho im 2006 afange spüre. Sind halt nym alles die gliche wie im 2003. Aber nadyyrlig immer no scheen und stolz druff dass es Basler sind.*
das chani hald nit beurteile...aber für dr lokali teil vo däm tattoo wos jo eigentlich ursprünglich nuem wäge dene gä het findis eifach vielllllll zu kurz..
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
-
- Erfahrener Benutzer
em blueballs wärde jedes johr neui uflage gmacht, und immer meh die finanzielli unterstützig zrugg dreiht.. und letscht johr hends au no weniger bsuecher gha.. soo rooosig gods em blueballs def. au ned!Gonzo hat geschrieben:I gang hyt Zobe wider mol ans BlueBalls Festival in Luzern. I stuhn jedes Johr wie dert, mitte in dr Stadt und am Seeufer, e Alass dure gfiert wird, wo sowohl jungi wie au alti Lyt azieht. Natürlyg werde au bi däm Festival d'Randevents mit de tyyre Konzert im KKL finanziert. Es het also au dert e gwüssi elitäri Komponente. Ich stuhn eifach jedes Johr wie guet das ganze ind Stadt integriert isch und wie sehr sich d'Luzerner selber über das ganze freue...
Wohlverstande, das ganze duhrt über ei Wuche...![]()
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
- gruusigeSiech
- Erfahrener Benutzer
Wer fragt, verliert.Mätzli hat geschrieben:Du griegsch ebbe nid Alles mit, wo do hinter de Kulisse abgoht.
Byschpiil:
Me hett no dr hauptbroop konschtatiert, dass die Maiteli us Neuseeland z'weenig fahrbari Klaiderständer im Umkleideruum hänn. Also hett dr Konräggter vo-n-ere schuel, wo im OK isch, si Schuel aagfroggt, e me die Klaiderständer derfi benutze, wo jetze im lääre Schuelhuus ummestehn. Nadyrlig ohni keschte fir dr Kanton.
Antwort vom Erziehigsdepartemänt: Uf kai Fall. Verbotte!!!. Hämmer no nie gmacht. Goht nid. etc.
So Zygs main y. Aifach unflexibel.
Jetze leege die Maitli ihri Goschdym an Bode. Was mainsch was die deheim verzelle.
Bist Du sicher, dass das ein Konrektor war?
[LEFT][/LEFT]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
[CENTER]
[/CENTER]
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- middle_sister
- Erfahrener Benutzer
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
s werde Pellerine verteilt, kei AngschtJoggeligool hat geschrieben:scheiss isch wens gwiteret.![]()
![]()
Blitz und Donner wärtet numme d Stimmig no mehr uff
Bi am Zyschtig au während dr Vorstellig vorusse ein am suffe gsi. Die het am 9i agfange und isch nach miner Erinnerig bis nach de 11i gange. Also sicher me als 2 Stund.
Übrigens, d Böller hän mi dört au überhaupt nid Lut dunggt.
Verstand das ganze Gschyss au nid! (y wohn au in dr nöchi). Wiso loost me immer grad uff die paar Naase wo dumm dien? Lönd die doch täubele.
Wenn niemer uff se loost höre si irgendwenn uff oder ziehn wägg.
Dene isch gar nid bewusst was die ganz Sach dr Stadt Basel bringt und in Zuekunft no könnt bringe! Aber denn wider über die hoche Stüre muule...
Verstand das ganze Gschyss au nid! (y wohn au in dr nöchi). Wiso loost me immer grad uff die paar Naase wo dumm dien? Lönd die doch täubele.
Dene isch gar nid bewusst was die ganz Sach dr Stadt Basel bringt und in Zuekunft no könnt bringe! Aber denn wider über die hoche Stüre muule...
Dasch im Fall guet meeglig. Aber denne isch halt Highland Wätter.Joggeligool hat geschrieben:scheiss isch wens gwiteret.![]()
![]()
Y bi geschter mit de Argyll & Sutherland dur d'Stadt gloffe. No hetts afooh schiffe. Die hänn im T-shirt und ohni Räägeschutz kai Miine verzooge. Uf mi Froog. "What are ye doin, when it's raining in Scotland?" hänn si gfunde " We put our hands on the nosing glass. We don't like too much watterr in ourr whisky"

Geili Sieche! Slainthe m'hath!
---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
ikai wunder, wo diehär chöme rägnets meistenMätzli hat geschrieben:Dasch im Fall guet meeglig. Aber denne isch halt Highland Wätter.
Y bi geschter mit de Argyll & Sutherland dur d'Stadt gloffe. No hetts afooh schiffe. Die hänn im T-shirt und ohni Räägeschutz kai Miine verzooge. Uf mi Froog. "What are ye doin, when it's raining in Scotland?" hänn si gfunde " We put our hands on the nosing glass. We don't like too much watterr in ourr whisky"![]()
Geili Sieche! Slainthe m'hath!

- Master Chief
- Erfahrener Benutzer
Wenn die sich am 11i zoobe ab lärm ufreege, was mache die denn an dr fasnacht. lüte si denn au ah s' drummle sigi z' lut? oder am 31.Päuli hat geschrieben:Bi am Zyschtig au während dr Vorstellig vorusse ein am suffe gsi. Die het am 9i agfange und isch nach miner Erinnerig bis nach de 11i gange. Also sicher me als 2 Stund.
Muess denn s' fürwärk scho am 9i gmacht wärde will die gschätzte lüt wän schloofe am 11i
Ich kah so lüt ächt nit verstoh. Sölle si doch ufs land zieh in e kaff wo nüt lauft...
Vergiss es. D Kuehglogge sinn z lutt und ybrhaupt, wenn d Greesli sich biege, heersch es knattere. Dasch unerdrääglig!!!Master Chief hat geschrieben:Wenn die sich am 11i zoobe ab lärm ufreege, was mache die denn an dr fasnacht. lüte si denn au ah s' drummle sigi z' lut? oder am 31.
Muess denn s' fürwärk scho am 9i gmacht wärde will die gschätzte lüt wän schloofe am 11i
Ich kah so lüt ächt nit verstoh. Sölle si doch ufs land zieh in e kaff wo nüt lauft...

[CENTER]FC Basel - Lyydeschaft syt 1893[/CENTER]
[CENTER]Ich bin ein Verbrecher, denn ich liebe Fussball. Aber ich kämpfe für mein Recht, meine Privatsphäre in einer freien Kurve zu wahren und doch mitten im Geschehen zu stehn! Hilf auch du mit, dass die Muttenzerkurve sich frei bewegen kann!
http://www.freiheitskampagne.ch/[/CENTER]
[CENTER]Hooligans sind nicht das Problem, sie sind die Lösung.
[/CENTER]
[CENTER]Ich bin ein Verbrecher, denn ich liebe Fussball. Aber ich kämpfe für mein Recht, meine Privatsphäre in einer freien Kurve zu wahren und doch mitten im Geschehen zu stehn! Hilf auch du mit, dass die Muttenzerkurve sich frei bewegen kann!

Jä, das isch miehsam die Donner simmer nämmlig immer viel z luut, ich glaub ich Lüt uffe Poschte aa und regglamier emol....Joggeligool hat geschrieben:scheiss isch wens gwiteret.![]()
![]()

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Isch jo au nit erdräglig, dä Lärm wo die Räägedrepfli mache...Mätzli hat geschrieben:Wenns hitte zoobe bim Gwitter donneret lytte die sicher Bucheli aa und verlange, dass er das abstellt!![]()

Piinligi Sach vo däne Kulturbanause.
Abr sonigi Lytt gits als je mee und s isch e Schand!
I wär drfir, dass die ganz MK noochem Matsch nomol duurch d Gasse zieht und e riise Radau macht.

[CENTER]FC Basel - Lyydeschaft syt 1893[/CENTER]
[/CENTER]

Mätzli, ich bin ja an und für sich ganz Deiner Ansicht, was das Grossbasler Rheinufer und das Potenzial für weitere touristische Highlights in Basel betrifft, aber im Vergleich zum Kleinbasler Ufer ist ein grosser Teil des Grossbasler Ufers eben in privatem Besitz und diese Privatleute - und das meinte ich eigentlich im meinem vorhergehenden Post - denken nicht daran, das Ufer für eine Promenade oder Rheinbord abzutreten, damit dann womöglich nachher Flaschen und McDonalds-Becher in ihre Gärten fliegen. Vor x Jahren gab es übrigens einmal einen (erfolglosen) Vorstoss für eine Promenade entlang der Grossbasler Seite.Pippo Inzaghi hat geschrieben:Hervé sorry aber wenn dir e Alass nid gfallt eifach mit "Deppezügs" ko das isch e bitz billig. Lueg mol imene Flugzüg ob in dr Eco oder in dr C-Class mehr Drägg und Abfall umeligt bim Usstige, derby sind die ganze HipHop-Deppe doch keini Business-Flieger? ]Nei, i spür ehrligg gsait überhaupt nid, was Du mainsch, will i erschtens s'Wort "Deppezügs" im mim Post gar nie verwändet ha und zwaitens s'Bischpil mit em HipHop-Event rein fiktiv gsi isch, es chönnt grad so guet au e BodyPainting-, Mundharmonika-, Sagggumpe- oder Schach-Event si. I will eifach sage, dass e Event mit emene grössere kommerzielle Potenzial in der Regle meh Freyhaite gwährt wärde als emene Event, wo kommerziell weniger bringt.Tönt in dr Theorie wahnsinnig nätt, aber do glaubsch nid wirkligg au sälber dra, oder? Wenn's nämligg eso wär, gäbts vermuetligg au kai Maischterfyyr in Basel...Pippo Inzaghi hat geschrieben:Wenns Richtlinie für Verastaltige git denn händ die für Alli z'gälte. Egal obs e Jodlerfescht, Kulturfloss, Tattoo oder e Boxkampf ufem Märtplatz isch. Ansunschte simmer sehr sehr rasch bi Willkür undsofort und das wär beschisse und enere Stadt imene demokratische Land unwürdig.
Mätzli hat geschrieben:Ich muss Dir.... ...Dort hat man aber den touristischen Wert solcher zentralen Orte erkannt, und setzt extra Reinigungsequipen an neuralgischen Orten ein. Das schafft Arbeitsplätze...
Wollen wir touristisch wachsen, müssen wir halt investieren, sowohl in Anlässe, die breite Massen ansprechen und in die dazugehörende Infrastruktur....
Aber ich finde auch das Angebot am Kleinbasler Ufer ungenügend. Da hat es drei oder vier Beizen und that's it. Da könnte man auch noch einiges mehr draus machen.
México Campéon Mundial 2010
- redangel
- Erfahrener Benutzer
Ok und genau da liegt das Wuffi begraben betreffend mit verschiedenen Ellen messen, Elite oder nicht Elite oder von mir aus auch Fähnchen im Winde und Willkür.Hervé hat geschrieben:? Wenn's nämligg eso wär, gäbts vermuetligg au kai Maischterfyyr in Basel...
.
Ich glaube nicht, dass ich erklären muss was geschehen würde wenn die Basler Regierung die Meisterfeier wegen "Lärm- und Abfallbelästigung" steichen würde. in meinen Augen eine gute Übung für die EM 08. Unsere Kollegen in Tenü sollen den Gang von zig Tausenden auf den Barfi verhindern.
Der FCB ist verankert mit der Stadt Basel und ist zum Teil auch ein Vorzeigeschild. Basel - die Fussballstadt. Sind wir ehrlich, international nicht wirklich wichtig. Kein Touri (ausser FCB FAn im Exil) wird auf Basel reisen um eine Meisterfeier zu erleben. Wir sind in der Schweiz bekannt ja, aber ob es das Kulturelle Ereignis ist, dass die Touris von Italien, Frankreich, England, Schottlang oder sonst, her strömen werden, wegen dieses Anlasses, bezweifle ich.
Dann stellen ein paar Leute aus dem Nichts etwas auf die Beine. Etwas dass über die Grenzen hinaus anklang findet. Etwas Kulturelles dass 50 000 toll finden, und andere 50 0000 finden es nicht toll finden. Und da melden sich 50 intollerante Wesen, von gesamt 100 000 (einfach mal als Zahl genannt) um den restlichen 50 000 die es toll finden, und den anderen 45 000 denen es egal ist, die Suppe zu versalzen. Kann es das sein?
Basel schimpft sich als Kulturstadt. (Kultur ist eh relativ...). Gibt Millonen für Werbung aus um als solche über die Grenzen bekannt zu werden und schafft es tatsächlich, an einem ANlass, der nicht mal durch die Stadt Basel, sondern durch Private ins Leben gerufen worden ist, dies mit irgendwelchen Entscheiden und Verboten zu zerstören. Wieso ist man nicht einfach einmal Stolz dass Basel so etwas hat. Etwas dass man über die Grenzen hinaustragen kann???
Ich weiss nicht wie die umliegende Bevölkerung infomiert wurde, kann sein, dass es dass es nicht wirklich "ideal" von sich gegangen ist. Aber mein Gott, das Tatoo fand dieses Jahr das 2. mal statt...aus Fehlern lernt man.
KAnn es tatsächlich sein, dass ein Grossanlass der Tausende begeistert, an irgendwelchen 50 intoleranten Weicheiern und ein paar windige Politiker eingeschränkt wird, ja sogar auf der Kippe steht????? Ich dacht wir sind eine Kulturstadt???? Und wenn ich als Otto.Normalverbraucher Kunst, em Bebbi si Jazz, 1. Augustfeiern ect tolerieren muss, die mich einen Scheiss interessieren, dann kann ich verdammt nochmal erwarten dass andere Leute auch den Lärmpegel eines Tatoos tolerieren.....
BTW: Gleiches Desaster beim Jugenkulturfestival. Alle motzen über die Jugendlichen die eine Nullbock.Stimmung haben, die immer mehr dem Alkoholkonsum verfallen und keine Perspektiven mehr sehen. Da stellen ein paar Jugendliche die eine Perspektive haben etwas auf die Beine, haben aber die grösste Mühe damit, es wegen irgendwelchen Behörden das ganz durchzuziehen, ernten Kritik wegen Abfall, Lärm ect, so dass sich die Organisatoren überlegen, dass ganze wieder durch zu führen. Tja, bei einem Fest ist das Litteing nicht billig, aber die Verantwortlichen die die Kosten scheuen, Geld für das Littering auzugeben, sollen sich Gedanken darüber machen, was es kostet, wenn diese 200 Jugendlichen, die das auf die Beine gestellt haben, auch keine Perspektive mehr haben. Think about it !!!!!
- Erfahrener Benutzer
- Die Anwohner wurden überhaupt nicht informiert. Da wurde der grösste Fehler gemacht.
- Das Feuerwerk wurde nicht verboten. Der Veranstalter verzichtete frewillig darauf (beleidigte Leberwurst?).
Von mir aus soll jedes Event einen Feuerwerk machen dürfen solange es erlaubt ist. Aber dann soll keiner mehr kommen und einen Event verbieten wenn um 22.15 Uhr openair noch Musik gespielt wird!
Gleiche Rechte für alle Events!
- Das Feuerwerk wurde nicht verboten. Der Veranstalter verzichtete frewillig darauf (beleidigte Leberwurst?).
Von mir aus soll jedes Event einen Feuerwerk machen dürfen solange es erlaubt ist. Aber dann soll keiner mehr kommen und einen Event verbieten wenn um 22.15 Uhr openair noch Musik gespielt wird!
Gleiche Rechte für alle Events!