Cappucco hat geschrieben:lang nüm so viel schissdräck müesse läse... wär isch den für di e gwürdige Weltmeister gsi?
Italia het konstant geniali spiel abgliefert und vo wäge Schwachi Mannschafte... Jedi Mannschaft wos nur in d'Gruppephase schafft het e gwüsse Respekt verdient und nid z'vergässe ind viertel sowie achtelfinal...
bisch eifach nur niedisch das es Italia worde isch.. meh will nur immer alles böse für italia... gemein aber normal in dere gsellschaft.
diesmol hämmer d'schidsrichter nid gege uns kha und sind ins turnier mitem "Meisterschafts-Skandal" inegange.
Respekt für die Leistig...! (Keine het gwüsst was passiert und ob si nochhör no e Job händ)
Nanana, ich bi nit niedisch uff Italie, kei Angst! Aber das si konstant geniali Witz abgliefert händ isch wohl recht übertriebe!! zB Gege d'USA isch jo e suuuper geniali Leistig gsi...
Oder gege Australie...findsch würklich de Penalty isch Grechtfertigt gsi?? Stell dr vor Australie hätt so e Penalty zuegsproche kriegt, denne wär wieder s'Gehüüle losgange wie damals bi Südkorea...
Meisterschaftskandal hi oder her, das die Herre sich ernsthaft sorge um ihre Zuekunft gmacht händ glaubsch jo selber nit! Oder denksch würklich das die kei verein mehr gfunde hätte?? Ok, viellicht hätte die arme, arme Mensche 1 bis 2 mios weniger verdient im Joor, schlimm, schlimm!
Nanana, es wänd nit alli nur böses für die arme Italiener, es git nur Lüt wo ihre langwilige Defensivfuessball nit möge, das isch alles! Obwohl sich das immerhin e bits besseret het....
Chuck_P hat geschrieben:und du bist kein italien-hater, was? riesen depp.
bin objektiv, überhaupt kein italien-fan. trotzdem würde es mir nicht im traum einfallen, von einem glücklichen titel zu sprechen. was masst du dir eigentlich da an?
husch husch...
Neee, ich hasse Italien nicht, ich mag nur den Fussball nicht sonderlich! Sonst hätte ich ihnen wohl kaum ein gutes Spiel attestiert und Totti für seine Einstellung gelobt? Denken, dann schreiben...
Mir würde es dafür nicht im Traum einfallen dich ein Schublade zu stecken oder dir nette Titel wie Riesen Depp zu verpassen
Ein Forum ist da um Meinungen kund zu tun und wenn meine Meinung ist, das Italien glücklich zum Titel kam dann ist das so! Pasta pasta!
Wenn dir das nicht passt dann eröffne ein eigenes Forum wo nur Italia hochjubler rein dürfen!