Hurra mer sind debi
Hurra mer sind debi
E schöns Wienachts-Gschänk 

- crazychillbär
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
Athletic Bilbao als Scheisse z'bezeichne isch chli abwegig, nid!?brewz_bana hat geschrieben:eigentli alles voll scheisse usser Lille und Stuttgart! ganz schlimm wär Newcastle (erscht grad kah, das hanni jetzt gseh) oder Dnjepetrowsk (voll unattraktiv und doch saustark).
nid jedi Mannschaft vernichtet dr Gegner uswärts grad mit 1:7!!! usrdäm hett dä Verein eifach ä coole Stolz (und das hat nichts mit ETA zu tun!!!)!!!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
nööö isch weder passiv no aktiv gsi ... bi dr erschte ballabgab isches ganz klar nüt gsi und bi dr zweite gliichi höhi .... naja .. isch jo jetzt gliich ... wär scho schön gsi als 1. vo dr Gruppe .. aber Hauptsach wittr!Läggerlifreak hat geschrieben:passiv vom Jimyi wo nochher ygrifft?

Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
i mag spanie aifach überhaupt nid. wenn denn wär villicht atletico madrid no ebbis gsi, aber ich will 1. eher ebbis nöchers (damit is mir kah laischte) und 2 ebbis wo fantechnisch no bitz attraktiver wär als engländer oder spanierDomingo hat geschrieben:Athletic Bilbao als Scheisse z'bezeichne isch chli abwegig, nid!?
nid jedi Mannschaft vernichtet dr Gegner uswärts grad mit 1:7!!! usrdäm hett dä Verein eifach ä coole Stolz (und das hat nichts mit ETA zu tun!!!)!!!
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
und das trifft für di bi Lille und Guttstart zuä???brewz_bana hat geschrieben: und 2 ebbis wo fantechnisch no bitz attraktiver wär als engländer oder spanier

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
pyro ist nicht alles, auch wenn das bei euch manche pyrokinder nicht kapieren wollen. neben nürnberg haben wir die optische beste kurve deutschlands, sofern wir ein intro machen.BloodMagic hat geschrieben:d Stuttgarter sind jo voll langwilig ... klar .. i würd si au gern als gegner ha ... aber Fantechnisch ... eher lächerlich
Wo genau liegt Alkmaar?? 
Ich hätte gerne PSG gehabt
Naja, lassen wir uns überraschen ... Eigentlich wäre mir Stuttgart am liebsten, auch wenn ich nicht schon wieder Bock auf BSG und die ganze DE-Bullerei habe...
Aber der Rest ist einfach am Ende der Welt oder sonst langweilig.
Edit hat Alkmaar gefunden:
(Gerade unter dem Schriftzug "Netherlands")

Ich hätte gerne PSG gehabt

Aber der Rest ist einfach am Ende der Welt oder sonst langweilig.
Edit hat Alkmaar gefunden:

B6X & Durchschnittsuser 2004
Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!
Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
Wieder het sich dr FCB nach de 45 Minute ins Schnäggeloch zruggzoge und isch unfähig gsi, s'zweite Goal gege die bescheidene, ersatzgschächte Holländer zueche. Das scheiss Eggfahnegestolpere isch zum kotze! E lichtfertig verpassti Chance, aber Quittig folgt meischtens (dasmol nid mit emene Gegegoal in dr 90. Minute sondern mit Dnjepr Dnjepropetrowsk als nögschti Gegner - und dr FCB isch sälber d'schuld
)
Guet Nacht!

Guet Nacht!
- zul alpha 3
- Erfahrener Benutzer
junge, jetzt freu dich doch mal über das erreichen des 1/16 ... ! morgen kannst du dann über delgade/rossi und konsorten herziehen ... aber heute abend sollte jede energie nur zwei dingen gewidmet werden: deinem bier in der rechten hand und der freud, dass der fcb auch nächste saison noch dabei ist ... cheersEdberg hat geschrieben:Wieder [...] und dr FCB isch sälber d'schuld)
Guet Nacht!