Zwyssig
Zwyssig
- Zwyssig ist nicht schuld an der Niederlage.
- Zwyssig verliert fast jedes Laufduell.
- Zwyssig gewinnt fast jedes Kopfduell.
- Zwyssig machte heute - wie beim GC Spiel - einen kapitalen Fehler, der dem Gegner ermöglichte aufs freie Tor zu laufen um seelenruhig einzuschieben.
Solche Tänzchen dürfen einem einfach nicht passieren als letzer Mann.
Kann man einen solchen Verteidiger in der Startelf noch vertreten?
Hoffe der Gute sieht bald ein, dass es mit dem Fussballspielen nichts mehr wird, da es Gross scheinbar nicht tut.
Ich betone noch einmal, nicht Zwyssig hat das Spiel verloren, sondern die ganze Mannschaft.
- Zwyssig verliert fast jedes Laufduell.
- Zwyssig gewinnt fast jedes Kopfduell.
- Zwyssig machte heute - wie beim GC Spiel - einen kapitalen Fehler, der dem Gegner ermöglichte aufs freie Tor zu laufen um seelenruhig einzuschieben.
Solche Tänzchen dürfen einem einfach nicht passieren als letzer Mann.
Kann man einen solchen Verteidiger in der Startelf noch vertreten?
Hoffe der Gute sieht bald ein, dass es mit dem Fussballspielen nichts mehr wird, da es Gross scheinbar nicht tut.
Ich betone noch einmal, nicht Zwyssig hat das Spiel verloren, sondern die ganze Mannschaft.
- Maischter04
- Erfahrener Benutzer
Ich weis nid..dr Quennoz isch so super in dr CL gsi..nachdämm hett Ihn dr Gross eifach immer uff dr Bank schmoore lo...Ich glaub das hett am Gönneli nid guet do..die letschte Mätch hett är au nid wirklich überzüggt...skraggy hat geschrieben:Wo dr Zwyssig dr Fähler gmacht het, isch's Schpiel scho entschiede gsi...
Was ich mi allerdings froog: Wurum nimmt dr Gross dr Quennoz wieder uss dr Schtartelf, nachdäm är gege GC sehr guet gschpielt het? Dass s'Duo Müller / Zwyssig nit funktioniert, het mä jo mittlerwyle gseh...
Was Denn?
Aber das isch jo klar, wenn mä langi zyt nüm spielt, chame nid eifach grad vo 0 uf 100 starte, das brucht sini zyt. Dorum sött dr Mister jetzt ändlich mol sini Fehler igestoh, und dr Alex anstatt dr Grossvater Zwyssig über mehreri Spiel lo spieleMaischter04 hat geschrieben:Ich weis nid..dr Quennoz isch so super in dr CL gsi..nachdämm hett Ihn dr Gross eifach immer uff dr Bank schmoore lo...Ich glaub das hett am Gönneli nid guet do..die letschte Mätch hett är au nid wirklich überzüggt...
- Maischter04
- Erfahrener Benutzer
Jo...binnis jo au drfür...isch jo mi Lieblingsplayer!!Madlox hat geschrieben:Aber das isch jo klar, wenn mä langi zyt nüm spielt, chame nid eifach grad vo 0 uf 100 starte, das brucht sini zyt. Dorum sött dr Mister jetzt ändlich mol sini Fehler igestoh, und dr Alex anstatt dr Grossvater Zwyssig über mehreri Spiel lo spiele
Was Denn?
- delkrederes
- Erfahrener Benutzer
jetz hani vorhär am färnseh d szene mit em zwyssig uf gno
und hans welle do ine stelle, aber es got nid. schad
-------------
pro QUENNOZ --- dr Zwyssig söll ins Tertianum
-------------
und hans welle do ine stelle, aber es got nid. schad

-------------
pro QUENNOZ --- dr Zwyssig söll ins Tertianum
-------------
lieber KANIBÂLE als ZÜRCHER
http://www.delkrederes.net.tc
[CENTER]Unwort des Jahres 2007: Disziplinarkommission der Swiss Football League[/CENTER]
[CENTER]Unwort des Jahres 2007: Disziplinarkommission der Swiss Football League[/CENTER]
- fcb is my life
- Erfahrener Benutzer
Genau PRO QUENNOZ FüR ZWYSSIG!!!
Mal schauen, ob Gross jetzt reagiert und gegen Schaffhausen Quennoz bringt, wär geil.
So ein Fehler wie Zwyssig heute gemacht hat, DARF nicht passieren. Ich frage mich jetzt noch, was er dort genau machte
Mal schauen, ob Gross jetzt reagiert und gegen Schaffhausen Quennoz bringt, wär geil.
So ein Fehler wie Zwyssig heute gemacht hat, DARF nicht passieren. Ich frage mich jetzt noch, was er dort genau machte

- Maischter04
- Erfahrener Benutzer
- delkrederes
- Erfahrener Benutzer

lieber KANIBÂLE als ZÜRCHER
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
zwyssig ist nicht mehr der jüngste und er macht - wie alle - mal fehler. als letzter spieler sind diese halt - meist - fatal.
aber eins hat der zwyssig noch und das macht in so sympathisch: HÄRZBLUET
im gegensatz zu vielen anderen fcb spielern!!!
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
varela,delgado,rossi,quennoz ... dr gross stellt nach vorliäbä und nid nach leischtig uf, dorum isch s'zytverschwändig drüber z'siniärä. um dr dabelju z'zitiärä: christian, the game is over, enough is enough, äs passt eifach (leider) nümmä.soulwind hat geschrieben:ich frog mi scholang wieso är nid dr quennoz bringt anstatt dr lahmi zwyssig .. glaub d'fleischkappe het do irgendwelchi problem drmit .. hoffentlig chunnt dr muri odr smiljanic gli zrugg
- gofastgowin
- Erfahrener Benutzer
dr Zwyssig isch en typischä mitläufer. Wenns dä Mannschaft guät lauft spielt är guät. Aber wehe es lauft ä mol nid guät, denn spielt er dä gröscht s**dräck zämä.
FC BASEL 4-EVER
(c) gofastgowin, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: gofastgowin, 2007)
(c) gofastgowin, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: gofastgowin, 2007)
dass stimmt voll und ganz!schniposa hat geschrieben:zwyssig ist nicht mehr der jüngste und er macht - wie alle - mal fehler. als letzter spieler sind diese halt - meist - fatal.
dr zwyssig kämpft wenigschtens no mit fleisch und bluet. nid so wie e p. dägä wo nur no dr bvb im kopf het.
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Warum sollten wir ? Er hat sich doch nahtlos ins Team eingefügt...skraggy hat geschrieben:Verwunderet mi eigentlich, dass niemerts über unsere neue Starverteidiger redet, dä macht nämmlig bishär alles anderi als ä gueti Figur (bis uff's Heimschpiel gege Lille)...
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]
- Dr.Guderian
- Erfahrener Benutzer
Ich bin schon lang für eine PRO QUENNOZ INITIATIVE im Stadion!!!!!!!!!!!!!!!!!!fcb is my life hat geschrieben:Genau PRO QUENNOZ FüR ZWYSSIG!!!
So ein Fehler wie Zwyssig heute gemacht hat, DARF nicht passieren. Ich frage mich jetzt noch, was er dort genau machte![]()
I frog mi das scho lang, gschribe ha i das scho paar Mol in däm Forum. Leidersoulwind hat geschrieben:ich frog mi scholang wieso är nid dr quennoz bringt anstatt dr lahmi zwyssig .. glaub d'fleischkappe het do irgendwelchi problem drmit .. hoffentlig chunnt dr muri odr smiljanic gli zrugg
het d' Fleischkappe no nie do ihne gluegt.Vieleicht wär er irgend emol uf die
Idee ko. Guet der Zwyssig het gege Thun alt usgsehh. Aber er isch no lang nit
dr einzig gsi. Au dr Müller isch nit besser gsi

- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Naja, er wird 34 Jahre alt, der FcB hat "mal wieder" einen neuen Innenverteidiger verpflichtet, sein Vertrag läuft im Sommer aus. Man muss kein Prophet sein, um zu sehen, was passiert.mimösli hat geschrieben:Zyssig kommt ganz klar an seine Limite !! Zudem glaube ich, scheint er zu merken das seine Zeit beim FCB abgelaufen ist !!
Nicht um sonst hat er seine Wohnsituation bei uns gekündigt auf ende Saison !???
Schade.. sein Einsatz und Wille waren immer TOP !!
Ich rate mal auf 2-Jahresvertrag bei St-Güllen zum Ausklang.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
[/CENTER]
[/CENTER]
- shiftleft
- Erfahrener Benutzer
Sicher, är isch nimm dr jiengschti.
Abr wenn alli so kämpfe wirde und Isatz zaige und sich durch bisse würde, denn chennte mer au gäge Thun mit 4:1 oder no heher vom Platz goh.
Ich dängg au, dass dr CG wächsle set. Aber muess e Mannschaft wir dr FCB e Kindergärtner ha, um sich au sälber z'motiviere? Het denn dr FCB in de aigene Raihe chai Leader, wo s'schafft, d'Mannschaft zämme zhalte?
Chris
Abr wenn alli so kämpfe wirde und Isatz zaige und sich durch bisse würde, denn chennte mer au gäge Thun mit 4:1 oder no heher vom Platz goh.
Ich dängg au, dass dr CG wächsle set. Aber muess e Mannschaft wir dr FCB e Kindergärtner ha, um sich au sälber z'motiviere? Het denn dr FCB in de aigene Raihe chai Leader, wo s'schafft, d'Mannschaft zämme zhalte?
Chris
Wenn Null besonders gross ist, dann ist es beinahe so gross wie ein bisschen Eins
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
richtig, d wohnig söll er jo bereits kündet ha.Gevatter Rhein hat geschrieben:Naja, er wird 34 Jahre alt, der FcB hat "mal wieder" einen neuen Innenverteidiger verpflichtet, sein Vertrag läuft im Sommer aus. Man muss kein Prophet sein, um zu sehen, was passiert.
Ich rate mal auf 2-Jahresvertrag bei St-Güllen zum Ausklang.
-
- Erfahrener Benutzer
- stirbelwurm
- Erfahrener Benutzer