einspielen hat geschrieben:wenn sich denn mol öbber im mario kart will stelle -> PN
aber nur mit isatz vo barem
aber überlegeds euch guet!
wenn und wo MARIO KART uf N64-Turnier?
au wennis kai brot ha, spass machts allewyl.
einspielen hat geschrieben:wenn sich denn mol öbber im mario kart will stelle -> PN
zobe bi mir uf dr liinwand, noch chli bong rauche drzue!Josy Ebinger hat geschrieben:wenn und wo MARIO KART uf N64-Turnier?
au wennis kai brot ha, spass machts allewyl.
nimmsch d abkürzig oder was? alte, ich kenn alli tricksHKV hat geschrieben:rainbow road machi di kaputt!![]()
blabla... wario rules!!!!!!! kei chance hesch!NonPlusUltra hat geschrieben:Gege mich und Yoshi het kein e chance..
pff... wario isch viel zfett.einspielen hat geschrieben:blabla... wario rules!!!!!!! kei chance hesch!![]()
scheiss yoshi! chunnt grad nachem fucking pilz uf dr hasslischte!!!![]()
http://fr.youtube.com/watch?v=9jsUiYZS7 ... ed&search=Fart hat geschrieben:http://fr.youtube.com/watch?v=xKe9aSfYTO4
stell di lieber emol!!!HKV hat geschrieben:rainbow road machi di kaputt!![]()
schrecklich gsi... Kunsch in d Stube und denn hogge 5 Type im Halbkreis vor dr Glotze... *bing bing bing* *ding ding ding ding* "Yes!! E Stärn!" ..*bing bing bing bing* "HA HA!" .. "Dä schiss Pilz, i HASS nüt meh als dä schiss Pilz!" *bing bing bing* *ding ding ding*einspielen hat geschrieben:wenn sich denn mol öbber im mario kart will stelle -> PN
was isch tschi-amen ? Aso das müesstisch mir erkläre und usserdäm kenni keini wo resi heisstcigán hat geschrieben:kei wunder....wa witt mache usser s resi veegle und tschi-amen...
so scheiss hani nid mol mit 5 oder so usegloh....schrecklich gsi... Kunsch in d Stube und denn hogge 5 Type im Halbkreis vor dr Glotze... *bing bing bing* *ding ding ding ding* "Yes!! E Stärn!" ..*bing bing bing bing* "HA HA!" .. "Dä schiss Pilz, i HASS nüt meh als dä schiss Pilz!" *bing bing bing* *ding ding ding
Nur Arbeit und kein Spiel macht dumm. (Karl Marx)cigán hat geschrieben:me seht bisch definitiv kei tschi.... und ob die sau jetzt resi oder
rosi oder vreni heisst kunnt jo au nid druff a..
scheiss nintendo...scheiss spielerz...scheiss gameinduschtrie!
fiert nur zur verblödig vo dr menschheit..vorallem spiel wie cs, diablo
doom und so kacke....die kart scheiss logischerwiis au....
so scheiss hani nid mol mit 5 oder so usegloh....
*winke winke* gamerz...