Live-Thread FC Thun - FC Basel
- Maischter04
- Erfahrener Benutzer
- mister_hickup
- Benutzer
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
Tja, s Internet do zLondon het ebe nit funktioniert...kame nuett mache...jetzt laufts aber mehr oder weniger wieder...wie gseit ka me das eifach nit glaube...scheiss Match...Mol luege was dr Gross diesmol useloht...viel mehr Usrede ka dae jo nuemm bringe...Eckfahne hat geschrieben:Ha dänkt ha scho lang nüt me vo dir gläse... wo hesch gsteckt?![]()
...Uebrigens Blackburn wins 1:0...und ziehn ins Halbfinal ii...das wird richtig spannend...in de Halbfinals...Gunners, Man United, Blackburn und huett no Newcastle-Scums. Ich tipp ufe Final Gunners-Man United...

FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL
Fazit: Verteidung isch e absoluti Katastrophe, Thun het fast jede Konter in e Goal umgwandled und nid ei Basler het öbbis drgege könne mache, Man of the Match eidütig dr Zubi, het ghebt was är het könne hebe, Mittelfäld und Sturm sehr enttüschend und dr Trainer muess raus!
Habe fertig und gang wieder go lerne (wenn ich das gwüsst hätt hätti dr Match nid gluegt, denne wär ich jetzte scho fertig....)
Habe fertig und gang wieder go lerne (wenn ich das gwüsst hätt hätti dr Match nid gluegt, denne wär ich jetzte scho fertig....)
- mister_hickup
- Benutzer
[quote="Fire of Basle"]Tja, s Internet do zLondon het ebe nit funktioniert...kame nuett mache...jetzt laufts aber mehr oder weniger wieder...wie gseit ka me das eifach nit glaube...scheiss Match...Mol luege was dr Gross diesmol useloht...viel mehr Usrede ka dae jo nuemm bringe...
...Uebrigens Blackburn wins 1:0...und ziehn ins Halbfinal ii...das wird richtig spannend...in de Halbfinals...Gunners, Man United, Blackburn und huett no Newcastle-Scums. Ich tipp ufe Final Gunners-Man United... ]
nid vom wäsentliche ablängge!! dr fcb isch ganz unde - ha gmeint, gege hearts sig scho ganz unde
...Uebrigens Blackburn wins 1:0...und ziehn ins Halbfinal ii...das wird richtig spannend...in de Halbfinals...Gunners, Man United, Blackburn und huett no Newcastle-Scums. Ich tipp ufe Final Gunners-Man United... ]
nid vom wäsentliche ablängge!! dr fcb isch ganz unde - ha gmeint, gege hearts sig scho ganz unde

Wolle Rose kaufe??

- Maischter04
- Erfahrener Benutzer
- Maischter04
- Erfahrener Benutzer
- mister_hickup
- Benutzer
- mister_hickup
- Benutzer
- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer
- Maischter04
- Erfahrener Benutzer
- Rebi
- Erfahrener Benutzer
genau.statt vor dem tv zu sitzen und mich aufzuregen hätte ich in dieser zeit wohl lieber gelernt,dann müsste ich jetzt nicht mehr. und sonst der 1. teil meiner signatur!!!!
LIEBER ZWEI[color="Red"]T[color="Blue"]E[color="Red"]R [color="Blue"]A[color="Red"]L[color="Blue"]S [color="Black"]Zi!rücher!!![/color][/color][/color][/color][/color][/color][/color]
Boris Smiljanic in der AZ nach dem UEFA-Cup Geisterspiel im Belgrader Marakana-Stadion:
" Ich habe das Gefühl, vor leeren Rängen aufzutreten, schon gekannt. Ich habe ja früher für GC gespielt."
Boris Smiljanic in der AZ nach dem UEFA-Cup Geisterspiel im Belgrader Marakana-Stadion:
" Ich habe das Gefühl, vor leeren Rängen aufzutreten, schon gekannt. Ich habe ja früher für GC gespielt."
-
- Erfahrener Benutzer
- Maischter04
- Erfahrener Benutzer
Nei. Thun hät sich nid könne beschwere wenn dr FCB s 1:1 gschosse hätt. Und wie denn das ganze Spiel gändet hät weiss niemerts. 3:0 isch z hoch.Eckfahne hat geschrieben:FC Thun-FC Basel 3:0 (1:0) - Tore: 18. Gelson 1:0 73. Lustrinelli 2:0 80. Lustrinelli 3:0
Thuner Sieg nicht unverdient, wen auch zu hoch... Do bi ich nid ganz dr Meinig vom FCB-SMS-Dienst. Sie häns sich verdient, au e 4:0 wär no korräkt gsi.
Stand up, for the Socceroos!
- fcb is my life
- Erfahrener Benutzer
Nein nein, er hat schon recht. Wir haben jetzt 21 Spiele und Thun erst 19. Also wenn Thun jetzt noch zweimal gewinnt so haben wir nur noch einen Punkt Vorsprung.taktak hat geschrieben:Was said da Idiot vo Moderator, dass Thun auf Basel in der Tabelle aufgeschlossen hat![]()
![]()
![]()
FC Basel 38
Xamax 33
FC Zürich 29
FC Thun 31 (noch ein Spiel offen)
nach mina Rachninig wäre es doch 38 zu 34 wenn Thun no a Sieg holt (diff 4 Punkte !!!)

Ha ich mir au grad dänkt... es sin max 4 Punkt wenn Thun das Spiel no gwünnt wo usstoht... plus das andere no...taktak hat geschrieben:Was said da Idiot vo Moderator, dass Thun auf Basel in der Tabelle aufgeschlossen hat![]()
![]()
![]()
FC Basel 38
Xamax 33
FC Zürich 29
nach mina Rachninig wäre es doch 38 zu 34 wenn Thun no a Sieg holt (diff 4 Punkte !!!)
-
- Erfahrener Benutzer
Thun hat zwei Spiele weniger als der FCBtaktak hat geschrieben:Was said da Idiot vo Moderator, dass Thun auf Basel in der Tabelle aufgeschlossen hat![]()
![]()
![]()
FC Basel 38
Xamax 33
FC Zürich 29
- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer
- mister_hickup
- Benutzer
- Maischter04
- Erfahrener Benutzer