Sali Zämme
mir sueche für unsere passiv mitglieder alass vo dr wage clique e gmietliche grill platz mögligscht mit parkplätz aber au mit de öv guet erreichbar und nit ganz ab dr wält, für ca. 20 persone
wär no cool wenns au no irgend e unterstand hätt falls wätter im verlauf vom feschtli schlächt wird.
kennt öpper so öppis in die richtig
dangge scho mol
Grillplatz
z'Ääsch hinter de Sportplätz (Landskronstr.)
sehr eifach erreichbar, aber nid bsunders toll. Usrüschtig muess mitgnoo wärde.
Lieschtel Schleifeberg (Alti Stell, Ussichtsturm)
am Sunntig mit PW erreichbar, mehreri Grillplätz, Bängg, Spiilplatz. Feschtwirtschaft. Unterstand. Mit öV ab Windetalerhöchi ca. 30min z'Fuess. Bi schönem Wätter zimli voll.
sehr eifach erreichbar, aber nid bsunders toll. Usrüschtig muess mitgnoo wärde.
Lieschtel Schleifeberg (Alti Stell, Ussichtsturm)
am Sunntig mit PW erreichbar, mehreri Grillplätz, Bängg, Spiilplatz. Feschtwirtschaft. Unterstand. Mit öV ab Windetalerhöchi ca. 30min z'Fuess. Bi schönem Wätter zimli voll.
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
[quote="Basl0r"]am beschte ischd och wenn eine en garte het ]
hesch ein zem miete oder no besser, eifach bruche??
hesch ein zem miete oder no besser, eifach bruche??

(c) by Razer.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.